eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup i sukcesywna dostawa trumien i krzyży do pochówku zmarłych z podziałem na 2 części



Ogłoszenie z dnia 2019-01-21

Ogłoszenie nr 510012759-N-2019 z dnia 21-01-2019 r.

Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o.: Zakup i sukcesywna dostawa trumien i krzyży do pochówku zmarłych z podziałem na 2 części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 659396-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 29041402400000, ul. ul. Sandomierska 249, 25330 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 333 50 61, e-mail zielen@poczta.interbit.com.pl, faks 41 333 50 61 wew. 209.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.zielen.kielce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i sukcesywna dostawa trumien i krzyży do pochówku zmarłych z podziałem na 2 części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

24/PN/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup i sukcesywna dostawa trumien i krzyży do pochówku zmarłych z podziałem na 2 części. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa trumien i krzyży do pochówku zmarłych z podziałem na 2 części: Część 1 - "Trumny i Krzyże", Część 2 - "Trumny ekskluzywne". Przedmiot zamówienia został określony szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ - ,,Charakterystyka przedmiotu zamówienia". Zamawiający informuje, że przy dostawie asortymentu będącego przedmiotem zamówienia stosuje PRAWO OPCJI, oznacza to, że podane ilości w kolumnie 5 tabeli załącznika nr 3 do SIWZ są wielkościami maksymalnymi, które mogą być odebrane w trakcje realizacji zamówienia. Natomiast gwarantowane minimalne ilości, które zostaną odebrane określa kolumna 4. UWAGA: Wykonawca składając ofertę obowiązany jest przedłożyć próbki trumien, na podstawie których Zamawiający przeprowadzi ocenę i przyzna punktację w kryterium ,,Jakość i estetyka". Rodzaj próbki: o Część I - jedna kompletna trumna rodzaj: Trumna tradycyjna z litego drzewa dębowego - Symbol 38.01 ("III. Charakterystyka poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia", Część I - "Trumny i krzyże", pkt "1. Trumny", ppkt 1.1 - Załącznika nr 1 "Charakterystyka przedmiotu zamówienia") oraz krzyż duży - symbol 32.01 ("III. Charakterystyka poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia", Część I - "Trumny i krzyże", pkt "4. Krzyże i paliki drewniane", ppkt. 4.1 - Załącznika nr 1 "Charakterystyka przedmiotu zamówienia"), o Część II - jedna kompletna trumna rodzaj: Trumna typu Sarkofag ekskluzywna z litego drzewa dębowego wieko dzielone - Symbol 38.83 ("III. Charakterystyka poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia", Część II - "Trumny ekskluzywne", pkt "1. Trumny dębowe ekskluzywne z powłoką poliestrową", ppkt 1.3. - Załącznika nr 1 "Charakterystyka przedmiotu zamówienia"). Dostarczenie i ocena próbki: a) Próbka powinna być dostarczona przez Wykonawcę na własny koszt, przed terminem składania ofert, do siedziby Zamawiającego na adres: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o. o. Budynek: Miejski Zakład Usług Pogrzebowych 25-330 Kielce, ul. Sandomierska 249; Do trumny należy dołączyć nieprzezroczystą zamkniętą kopertę. Na kopercie należy umieścić nr części zamówienia, na którą składana jest trumna, a do koperty należy włożyć pisemną informację zawierającą nazwę i adres wykonawcy. b) Próbki będą oceniane przez komisję przetargową na podstawie fizycznych oględzin. Każda próbka otrzyma punktację w kryterium ,,Jakość i estetyka". c) Próbka Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa, pozostanie u Zamawiającego na czas trwania umowy, w celu porównywania dostarczanego towaru z oferowanym w ofercie. Trumna zostanie zwrócona po zakończeniu trwania umowy lub zostanie zakupiona przez zamawiającego w ostatniej partii zamówienia. d) Próbki pozostałych Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu, powinny zostać odebrane przez Wykonawców z siedziby Zamawiającego na własny koszt, w ciągu 14 dni roboczych od rozstrzygnięcia postępowania. Zamawiający, na wniosek Wykonawcy, może zwrócić je w inny sposób na koszt Wykonawcy. Zamawiający po przeanalizowaniu kryteriów cenowych i jakościowych dopuszcza też możliwość zakupu próbek. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę o chęci zakupu próbki.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39.29.61.00 - Trumny


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Trumny i Krzyże

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 175035.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STOL-TRUM Władysław Pęciak
Email wykonawcy: stoltrum@interia.pl
Adres pocztowy: Biała 67
Kod pocztowy: 98-332
Miejscowość: Rząśnia
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 229948.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29948.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29948.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Trumny ekskluzywne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13810.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VERITAL Bieniek Andrzej, Matuszewski Mirosław,
Email wykonawcy: info@trumny.pl
Adres pocztowy: Lisów ul. Szkolna 3
Kod pocztowy: 26-026
Miejscowość: Morawica
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16912.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.