Ogłoszenie z dnia 2020-01-23
Ogłoszenie nr 510013234-N-2020 z dnia 23-01-2020 r.
Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków skazanych wykonujących nieodpłatną, kontrolowaną pracę na cele społeczne oraz pracę społecznie użyteczną, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób wykonujących pracę i osób skierowanych lub umieszczonych w zakładach poprawczych, schroniskach dla nieletnich oraz w ośrodkach kuratorskich, a także ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej nauczycieli i wychowawców w zakładach poprawczych, schroniskach dla nieletnich oraz w ośrodkach kuratorskich.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 629154-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540263140-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Sąd Apelacyjny w Krakowie (Zamawiający) reprezentowany przez Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej ul.Wadowicka 6, 30-415 Kraków
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej, Krajowy numer identyfikacyjny 12249293900000,
ul. Wadowicka
6,
30-415
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
728 585 179, e-mail
biuro@czdsigb.gov.pl, faks
124 175 665.
Adres strony internetowej (url): www.czdsigb.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://ezamowienia.ms.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków skazanych wykonujących nieodpłatną, kontrolowaną pracę na cele społeczne oraz pracę społecznie użyteczną, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób wykonujących pracę i osób skierowanych lub umieszczonych w zakładach poprawczych, schroniskach dla nieletnich oraz w ośrodkach kuratorskich, a także ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej nauczycieli i wychowawców w zakładach poprawczych, schroniskach dla nieletnich oraz w ośrodkach kuratorskich.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZP-421-20/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem Zamówienia są usługi ubezpieczenia na rzecz Jednostek, w okresie 12 miesięcy: a) zadanie (Część) I - na rzecz Sądów okręgowych - "Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków" w zakresie ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków skazanych wykonujących nieodpłatną, kontrolowaną pracę na cele społeczne oraz pracę społecznie użyteczną, b) zadanie (Część) II - na rzecz Zakładów Poprawczych i Schronisk dla Nieletnich oraz Ośrodków Kuratorskich - "Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków", "Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej" w zakresie ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków osób wykonujących pracę i osób skierowanych lub umieszczonych w zakładach poprawczych, schroniskach dla nieletnich oraz w ośrodkach kuratorskich, a także ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej nauczycieli i wychowawców w zakładach poprawczych, schroniskach dla nieletnich oraz w ośrodkach kuratorskich; 2) szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia określony został: a) dla Zadania (Części) I - we wzorze Umowy dla Zadania (Części) I ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków skazanych wykonujących nieodpłatną, kontrolowaną pracę na cele społeczne oraz pracę społecznie użyteczną - stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ oraz w Załączniku nr 1 do Wzoru Umowy "Opis Przedmiotu Zamówienia" - stanowiącym Załącznik nr 7.1. do SIWZ, b) dla Zadania (Części) II - we wzorze Umowy dla Zadania (Części) II ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków osób wykonujących pracę i osób skierowanych lub umieszczonych w zakładach poprawczych, schroniskach dla nieletnich oraz w ośrodkach kuratorskich, a także ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej nauczycieli i wychowawców w zakładach poprawczych, schroniskach dla nieletnich oraz w ośrodkach kuratorskich stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ oraz Załączniku nr 1 do Wzoru Umowy "Opis Przedmiotu Zamówienia" - stanowiącym Załącznik nr 8.1. do SIWZ;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
1. Termin realizacji Zamówienia (Okres ubezpieczenia) wynosi: 1) zadanie (Część) I: 12 (słownie: dwanaście) miesięcy, od dnia 1 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r. (dalej jako "Okres ubezpieczenia"). 2) zadanie (Część) II: 12 (słownie: dwanaście) miesięcy rozpoczynający się nie wcześniej, niż od dnia 1 stycznia 2020 r. (dalej jako "Okres ubezpieczenia").
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na rzecz sądów okręgowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38886.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wiener TU S.A. Vienna Insurance Group
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36942.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej na rzecz Zakładów Poprawczych i Schronisk dla Nieletnich oraz Ośrodków Kuratorskich |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
178805.78
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wiener TU S.A. Vienna Insurance Gropu
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
164581.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Jarocin
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Wąwolnica
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjne Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Elbląskiego na lata 2025-2026
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.