Ogłoszenie z dnia 2020-01-23
Ogłoszenie nr 510013743-N-2020 z dnia 23-01-2020 r.
BIESZCZADZKIE POGOTOWIE RATUNKOWE SPZOZ W SANOKU: Dostawa opatrunków oraz sprzętu jednorazowego i wielokrotnego użytku dla BPR SPZOZ w Sanoku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 632908-N-2019 z dnia 2019-12-05 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540271751-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
BIESZCZADZKIE POGOTOWIE RATUNKOWE SPZOZ W SANOKU, Krajowy numer identyfikacyjny 38037204600000,
ul. Jezierskiego
21,
38-500
Sanok, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
13 46 284 60, e-mail
zam.pub@bieszczadzkiepogotowie.pl, faks
+ 481346244.
Adres strony internetowej (url): www.bieszczadzkiepogotowie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa opatrunków oraz sprzętu jednorazowego i wielokrotnego użytku dla BPR SPZOZ w Sanoku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BPR/PN/11/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup o charakterze sukcesywnym sprzętu medycznego wielokrotnego i jednorazowego użytku wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26, z podziałem zamawianego asortymentu na części pakiety, Wspólny słownik zamówień: CPV - 33.19.00.00-8 - różne urządzenia i produkty medyczne Zaoferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych spełniających co najmniej opisane w siwz wymagania i parametry techniczne, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności w swojej ofercie. Wykonawca musi zaoferować 60 dniowy termin płatności faktury VAT od daty prawidłowego jej wystawienia oraz okres niezmienności cen przez okres obowiązywania umowy. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: materiały opatrunkowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uzasadnienie faktyczne -w przedmiotowym postępowaniu w zakresie pakietu nr 1 i 4 Zamawiający błędnie podał kryterium oceny ofert w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w ogłoszeniu o Zamówieniu tj. pakiet nr 1 w ogłoszeniu o zamówieniu jest Kryteria oceny ofert: cena 60,00 ocena użytkowa 40,00 natomiast w SIWZ cena 60 % Termin wykonania- dostawy 40 % oraz pakiet nr 4 w ogłoszeniu o zamówieniu jest Kryteria oceny ofert: cena 60,00 Termin wykonania- dostawy 40,00 natomiast w SIWZ cena 60 % ocena użytkowa 40 %, w związku z czym nie można ocenić ofert i dlatego Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie pakietu nr 1 oraz pakietu nr 4. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: sprzęt j/u- różny I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
131851
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sinmed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
138009.66
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: rękawice diagnostyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33000
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ABOOK Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30132
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Sprzęt j/u różny II |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uzasadnienie faktyczne -w przedmiotowym postępowaniu w zakresie pakietu nr 1 i 4 Zamawiający błędnie podał kryterium oceny ofert w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w ogłoszeniu o Zamówieniu tj. pakiet nr 1 w ogłoszeniu o zamówieniu jest Kryteria oceny ofert: cena 60,00 ocena użytkowa 40,00 natomiast w SIWZ cena 60 % Termin wykonania- dostawy 40 % oraz pakiet nr 4 w ogłoszeniu o zamówieniu jest Kryteria oceny ofert: cena 60,00 Termin wykonania- dostawy 40,00 natomiast w SIWZ cena 60 % ocena użytkowa 40 %, w związku z czym nie można ocenić ofert i dlatego Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie pakietu nr 1 oraz pakietu nr 4. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Remont istniejących placów zabaw w miejscowościach: Bykowce, Falejówka, Jędruszkowce, Jurowce, Lalin, Markowce, Srogów Górny, Wujskie polegający na wymianie urządzeń zabawowych
- Dostawa mięsa oraz wyrobów wędliniarskich dla SPZOZ w Sanoku
- Zakup samochodu osobowo-towarowego
- Wykonanie oraz dostawa kontenerów (szatni) na potrzeby boiska sportowego w miejscowości Mrzygłód
- Przebudowa SORSPZOZ w Sanoku i jego rozb. o wiatę dla karetek wraz z rozbiórką ist.garaży Modernizacja, przebudowa i doposażenie SORSPZOZ w Sanoku oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR
- Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Wujskie (etap II)
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fartucha chirurgicznego niesterylnego, ochraniaczy foliowych, stazy wielokrotnego użytku oraz opatrunku do mocowania kaniul.
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Dostawa kompletnego aparatu do metody koblacji z przyciskiem nożnym wraz z osprzętem dla potrzeb Oddziału Otolaryngologii Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych dla Pracowni Leków Cytostatycznych i Hematoonkologii.
- Dostawa środków do dezynfekcji powierzchni, sprzętu, rąk.
- Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych, różnych materiałów szewnych oraz siatek dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.