eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawazakup papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych w podziale na 2 Części



Ogłoszenie z dnia 2019-01-22

Ogłoszenie nr 510013873-N-2019 z dnia 22-01-2019 r.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala: zakup papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych w podziale na 2 Części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 660435-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Krajowy numer identyfikacyjny 1251326200000, ul. Al. Niepodległości 190, 00608 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 5926420, 5926590, e-mail bzp@krus.gov.pl, faks 225 926 663.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

zakup papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych w podziale na 2 Części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

0000-ZP.261.25.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych w podziale na 2 Części: CZĘŚĆ 1 - Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w ciągu 2019 roku, papieru kserograficznego format A4, A3 i ozdobnego papieru o fakturze płótna na potrzeby Centrali KRUS oraz papieru kserograficznego format A4 z dostawą i rozładunkiem do ośrodka obliczeniowego Asseco Data Systems S.A. Bydgoszcz.Warunki dostaw 1. Papier format A4 w ilości 9 140 ryz jest wartością stałą w okresie trwania umowy a jego dostawy będą odbywały się do siedziby Asseco Data Systems SA w Bydgoszczy, zgodnie z Harmonogramem dostaw wskazanym w załączniku nr 1 do umowy dla Części 1 zamówienia (Rozdział II SIWZ, wzory umów). Zamawiający deklaruje jego realizację na poziomie 100% ilości wskazanej w niniejszym punkcie przedmiotu zamówienia. . 2. Pozostałe ilości papieru format A4 tj. 2500 ryz, papier format A3 - 5 ryz oraz papier ozdobny - 200 opakowań odbywać się będą do siedziby Zamawiającego Al. Niepodległości 190 w Warszawie. Zamawiający zastrzega, że wskazane ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie - zwiększeniu lub zmniejszeniu w trakcie trwania umowy do wyczerpania jej całkowitej wartości, przy czym Zamawiający deklaruje ich realizację na minimalnym poziomie 85% ilości wskazanej w niniejszym punkcie przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ 2 - Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywnymi dostawami i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego w ciągu 2019 roku materiałów biurowych na potrzeby pracowników Centrali KRUS w Warszawie. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 1 do umowy dla Części 2 zamówienia (Rozdział II SIWZ wzory umów). Załącznik stanowi oddzielny plik Excel zawierający nazwę artykułu wraz z jego opisem właściwości, jednostką miary i ilości. Zamawiający, określił maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia i wskazuje, iż minimalny zakup przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego wyniesie nie mniej niż 85% całkowitej maksymalnej wielkości przedmiotu zamówienia dla Części 2 przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30197644-2


Dodatkowe kody CPV: 30190000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w ciągu 2019 roku, papieru kserograficznego format A4, A3 i ozdobnego papieru o fakturze płótna na potrzeby Centrali KRUS oraz papieru kserograficznego format A4 z dostawą i rozładunkiem do ośrodka obliczeniowego Asseco Data Systems S.A. Bydgoszcz.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 144082.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Konsorcjum Biuro Klub Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ks. Hugona Kołłątaja 4
Kod pocztowy: 05-092
Miejscowość: Łomianki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 160282.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 160282.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 172370.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zakup wraz z sukcesywnymi dostawami i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego w ciągu 2019 roku materiałów biurowych na potrzeby pracowników Centrali KRUS w Warszawie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48772.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PAPIRUS art. piśmienne i biurowe Robert Kuleta
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ułańska 5
Kod pocztowy: 99-400
Miejscowość: Łowicz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49605.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49605.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59375.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.