To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-01-22
Ogłoszenie nr 510014032-N-2019 z dnia 22-01-2019 r.
Gmina Latowicz: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Latowicz
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 621847-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500262350-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Latowicz, Krajowy numer identyfikacyjny 71158273000000,
ul. ul. Rynek
6,
05334
Latowicz, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
025 7521080 w. 15, e-mail
uglatowicz@interia.pl, faks
025 7521080 w. 29.
Adres strony internetowej (url): www.latowicz.samorzady.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Latowicz
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IPPR.271.8.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług: 1) odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Latowicz; przez nieruchomość zamieszkałą rozumie się nieruchomość o zabudowie jednorodzinnej bądź wielorodzinnej oraz nieruchomość, na której znajdują się domki letniskowe lub inną nieruchomość wykorzystywaną na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku - zwane w dalszej treści "nieruchomością zamieszkałą"; 2) wyposażenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanego w dalszej treści PSZOK, w urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów (kontenery/pojemniki), jak również odbiór i zagospodarowanie tych odpadów. 3.2. Zamówienie obejmuje wykonanie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) do SIWZ) z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Latowicz, zgodnie z: 1) zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454), 2) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2017 r., poz. 19) 3) zapisami wojewódzkiego planu gospodarki odpadami obowiązującego w trakcie trwania umowy zawartej w wyniku przetargu (IPPR.271.7.2018), 4) przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Latowicz (stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ), przyjętego Uchwałą nr XV/150/16 Rady Gminy Latowicz z dnia 27 czerwca 2016r. - zmienionego Uchwałą Nr XVI/158/2016 Rady Gminy Latowicz z dnia 07 września 2016 r. (załącznik 7a), 5) zapisami uchwały nr XV/151/16 Rady Gminy Latowicz z dnia 27 czerwca 2016 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi - stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ; lub innymi aktami obowiązującymi w trakcie trwania umowy. 3.3 Przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą trzeba będzie odebrać i zagospodarować - 700 Mg/rok. W przypadku zwiększenia ilości wywożonych odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 3.5. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3.6. Oznaczenia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami 90.51.20.00-9 Usługi transportu odpadów 90.51.31.00-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami 90.51.40.00-3 Usługi recyklingu odpadów 3.7. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia. Zamówienie nie zostało podzielone na części i musi zostać zrealizowane w całości. 3.8. Zamawiający wymaga, aby co najmniej dwie osoby były zatrudnione na podstawie umowy o pracę jako kierowcy obsługujący pojazdy do odbierania odpadów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90513100-7
Dodatkowe kody CPV: 90512000-9, 90512000-9, 90500000-2, 90533000-2, 90514000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
491527.80
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Sanitarnych Komunalnych i Zieleni Wacław Chyliński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
933120.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI LATOWICZ
więcej: przetargi LATOWICZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon I
- Usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów
- "Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Miasta i Gminy Piekoszów w 2025 roku"
- Odbiór i dalsze zagospodarowanie partii odpadów o kodzie 19 12 12 z mechanicznego przesiewania zmieszanych odpadów komunalnych (20 03 01) z Instalacji Komunalnej w Łęczycy.
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.