Ogłoszenie z dnia 2020-01-24
Ogłoszenie nr 510014626-N-2020 z dnia 24-01-2020 r.
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie: Budowa kancelarii dla dwóch leśnictw
Kolonowskie i Haraszowskie w Nadleśnictwie Zawadzkie wraz z infrastrukturą techniczną.
S.270.7.2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 625343-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie, Krajowy numer identyfikacyjny 53055901000000,
ul. ul. Strzelecka
6,
47-120
Zawadzkie, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 049 656, e-mail
zawadzkie@katowice.lasy.gov.pl, faks
774 049 661.
Adres strony internetowej (url): www.zawadzkie.katowice.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: PGL LP
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kancelarii dla dwóch leśnictw Kolonowskie i Haraszowskie w Nadleśnictwie Zawadzkie wraz z infrastrukturą techniczną. S.270.7.2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):S.270.7.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa kancelarii dla obsługi dwóch leśnictw: Kolonowskie i Haraszowskie Nadleśnictwa Zawadzkie wraz z infrastrukturą, w miejscowości Kolonowskie wg projektu indywidualnego, w technologii drewnianej szkieletowej, o wymiarach 8,00m x 11,00m wraz z zagospodarowaniem działki nr ew. 1890 oraz instalacjami wod-kan i elektrycznymi. Budynek zalicza się do XVI kategorii obiektów budowlanych. Na działce zaprojektowano infrastrukturę: - wewnętrzną instalację elektroenergetyczną wraz z przyłączem kablowym do WLZ, - wewnętrzną instalację wod - kan wraz z przyłączem wodociągowym i kanalizacyjnym - ogrodzenie wraz bramą i furtką, - miejsca postojowe szt. 4, - dojście do budynku oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych, - oświetlenie zewnętrzne działki poprzez słup oświetleniowy wolnostojący, Projektowany obiekt to budynek dwóch kancelarii w zabudowie wolnostojącej, parterowy bez poddasza użytkowego, niepodpiwniczony. Budynek wykonywany w technologii drewnianej szkieletowej z dachem dwuspadowym, z wykuszem, o konstrukcji drewnianej krokwiowej. Informacje ogólne dotyczące realizacji zamówienia: a/ w cenie oferty należy uwzględnić: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność; - wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych; - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a także w razie korzystania z dróg, nieruchomości, obiektów, urządzeń które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawienie ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzenie mienia; - koszty wszystkich mediów niezbędnych do realizacji zamówienia (prąd, woda itp.) - obsługę geodezyjną, - gospodarowanie odpadami zgodnie z zapisami w przedmiarach i opisach w projekcie; b/. warunki wykonania zamówienia, zobowiązania wykonawcy; - wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, przepisami bhp, ppoż, wytycznymi SIWZ oraz jej pozostałymi załącznikami, c/. gwarancja; na wykonanie zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres min. 60 miesięcy liczony od daty odbioru końcowego i uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 9 do SIWZ, który będzie załącznikiem do umowy - w przypadku gdy Wykonawca korzysta z Podwykonawców okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielanemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych - polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia dokumentów, zawierających opis materiałów i urządzeń, proponowanych przez Wykonawcę, jako równoważne. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne - musi wykazać (udowodnić), że oferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej do niniejszego postępowania. Pod pojęciem "parametry" rozumie się właściwości funkcjonalne i jakościowe (w tym spełnianie norm przywołanych w dokumentacji, opisującej przedmiot zamówienia), przeznaczenie, materiały, bezpieczeństwo i wytrzymałość. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych, o których mowa wyżej - do oferty należy załączyć dokumenty (np. opisy techniczne, karty katalogowe, Deklaracje zgodności), opisujące zaproponowane materiały i urządzenia na potwierdzenie, że zastosowanie, materiałów, urządzeń, zaproponowanych przez Wykonawcę jako równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Szczegółowy opis zmówienia zawiera: - projekt budowlano - wykonawczy (załącznik nr 3) - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 4.) Szczegółowy zakres prac znajduje się w przedmiarze robót (załącznik nr 2), jednakże przedmiary robót mają charakter jedynie pomocniczy, umożliwiający wykonawcy wycenę planowanych robót. Inwestor nie przewiduje zwiększenia zakresu robót ponad to co zostało ujęte w przedmiarze oraz aneksie do opisu technicznego i zagospodarowania terenu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45210000-2, 45111200-0, 45420000-7, 45260000-7, 45450000-6, 45320000-6, 45342000-6, 45223300-9, 45261210-9, 45262311-4, 45262310-7, 45330000-9, 45231300-8, 45311200-2, 45311100-1, 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
596796.75
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 3. PalettenWerk Kozik Sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
488186.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ZAWADZKIE
więcej: przetargi ZAWADZKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Siemyślu
- Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Regów Stary
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4
- Przebudowa zew. pochylni, montaż platform schodowych dla os. niepełnosprawnych, oznaczenie schodów FON, remont i malowanie pomieszczeń i klatki schodowej w szkole podst. im. Boh. Bukowskich w Buku.
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. 136, obręb Skała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.