eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChmielnikZakup, dostawa, montaż i demontaż kompletnego lodowiska dla Gminy Chmielnik.



Ogłoszenie z dnia 2020-01-24

Ogłoszenie nr 510014723-N-2020 z dnia 24-01-2020 r.

Gmina Chmielnik: Zakup, dostawa, montaż i demontaż kompletnego lodowiska dla Gminy Chmielnik.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia planowany jest do realizacji w ramach projektu pn. "Kompleksowa rewitalizacja przestrzeni publicznej miasta Chmielnik" przy współfinansowaniu ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Działanie 6.5 Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636970-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Chmielnik, Krajowy numer identyfikacyjny 29100974500000, ul. Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 543 273, e-mail inwestycje@chmielnik.com, faks 413 543 273.
Adres strony internetowej (url): www.chmielnik.com

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup, dostawa, montaż i demontaż kompletnego lodowiska dla Gminy Chmielnik.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Znak.IPS.271.71.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa, montaż i demontaż kompletnego sztucznego lodowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla Gminy Chmielnik. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje zakup z dostawą, montaż i demontaż lodowiska wraz z oprzyrządowaniem ( modułowy system chłodniczy, bandy, agregat, nagłośnienie, montaż i rozruch instalacji łącznie z wytworzeniem warstwy lodu i inne). Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia osób w zakresie technicznej obsługi lodowiska w okresie jego funkcjonowania. Lodowisko wraz z oprzyrządowaniem po realizacji zamówienia staje się własnością Zamawiającego. zgodnie z poniższą specyfikacją szczegółową: 1) Zakup z dostawą, montaż, uruchomienie oraz demontaż po sezonie lodowiska na działce nr 1975/2 przy ul. Kwiatowej w Chmielniku. Wymiar powierzchni przeznaczonej na zabudowę taflą lodową max.19,5 m x 37,5m jednak nie mniej niż 17,00m x 35,00m. Zamawiający informuje, iż powierzchnia przeznaczona na zabudowę lodowiska jest ogrodzona piłkochwytami. Lokalizację tego terenu przedstawia Załącznik nr 6 do SIWZ. a) Dostawę i montaż kompletnego modułowego systemu chłodniczego tafli lodowiska; b) Dostawę i montaż band rekreacyjnych: - samoprzymarzalnych, - otaczających taflę lodowiska; - konstrukcja band musi być wykonana ze stali cynkowanej ogniowo, a wypełnienie z płyt PEHD o grubości min. 8 mm w kolorze białym; bandy wyposażone muszą być w dolną listwę okopową wykonaną z PEHD, promień w narożnikach bandy-max. 4,50m; c) Dostawę, posadowienie i montaż wraz z podłączeniem do sieci elektrycznej kompaktowego agregatu chłodniczego o wydajności chłodniczej dostosowanej do powierzchni lodowiska na bazie orurowania chłodniczego z rur aluminiowych zapewniających brak falowania, wyposażonego w automatykę sterującą pozwalającą na całkowicie bezobsługową pracę w temperaturach otoczenia do +10oC, prędkość wiatru do 2 m/s, promieniowania rozproszonego. Agregat jest przeznaczony do posadowienia na zewnątrz (tzw. wersja KOMPAKT). Agregat musi być wyposażony w mikroprocesorowy moduł sterujący umożliwiający wyświetlenie temperatury glikolu i czynnika chłodniczego, ciśnienie czynnika chłodniczego, system włączania/wyłączania zabezpieczenia przed zamarznięciem parownika. Panel agregatu musi być odporny na wpływy atmosferyczne i musi być wyposażony w dostęp rewizyjny. Poziom mocy akustycznej mierzony za pomocą pomiaru ciśnienia akustycznego w odległości 10 m od agregatu nie może przekraczać 65 dB (A). Agregat chłodniczy musi odpowiadać wymogom bezpieczeństwa UE; d) Dostawę i napełnienie instalacji 35% roztworem glikolu etylowego i rozruch lodowiska, Wykonawca zapewni w okresie trwania umowy glikol w niezbędnej ilości do uzupełnienia w przypadku wystąpienia wycieków; e) Montaż i rozruch instalacji oraz wytworzenie warstwy lodu o grubości 5cm; f) Dostawę mat ryflowanych zapewniających swobodne poruszanie się w łyżwach pomiędzy taflą lodowiska o wymiarach: min.1 m szerokości oraz min. 150 mb długości; g) Zakup, dostawę i montaż systemu nagłośnienia lodowiska składającego się ze wzmacniacza min 400W, min 4 głośników, odtwarzacza muzyki CD. h) Zapewnienie podłączenia elektrycznego odbiorników do rozdzielni elektrycznej o mocy minimalnej ok. 100 kWh. Podłączenie musi być wykonane przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia. Koszty związane z poborem energii poniesie Zamawiający. i) Demontaż i wywóz kompletu lodowiska i całej infrastruktury towarzyszącej po sezonie w miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Chmielnik oraz zagospodarowanie powstałych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Sposób realizacji zamówienia został określony we wzorze umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ/. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia planowana jest do realizacji w ramach projektu pn. "Kompleksowa rewitalizacja przestrzeni publicznej miasta Chmielnik" przy współfinansowaniu ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Działanie 6.5 Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich. 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty, w tym użyte materiały oraz dostarczone i zamontowane urządzenia, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Termin udzielonej gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 6. Wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót, w tym wszelkie prace pomocnicze i montażowe, towarzyszące wymagane do zrealizowania zadania w stanie gotowym do użytkowania ( podana cena ofertowa zawierać będzie również wartość tych czynności). 7. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane materiały budowlane, elementy wyposażenia, sprzęt, maszyny były nowe i nieużywane, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz posiadały certyfikaty i atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa. 8. Kosztorys ofertowy uproszczony należy sporządzić na podstawie opisu zakresu przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą art. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). 1) Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Stosowne oświadczenie w swojej treści Formularz ofertowy stanowiący - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wykonawcy zobowiązani są do wypełnienia oświadczenia dotyczącego statusu przedsiębiorcy ( informacja o charakterze statystycznym wymagana do ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, publikowanego przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych) zamieszczonego w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ. Zgodnie z art. 105 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. z 2016r. poz. 1829 z późn. zm.) za małego przedsiębiorcę uważa się przedsiębiorcę, który w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych: 1) zatrudniał średniorocznie mniej niż 50 pracowników oraz 2) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 10 mln euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 10 milionów euro. Zgodnie z art. 106 ww. ustawy za średniego przedsiębiorcę uważa się przedsiębiorcę, który w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych: 1) zatrudniał średniorocznie mniej niż 250 pracowników oraz 2) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 50 mln euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 43 milionów euro. 10. Dodatkowe wymagania: 10.1. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem dostaw będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 10.2. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ i załącznikach do SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne". Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ. 11. Ochrona danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Chmielnik z siedzibą w Chmielniku ( 26-020 ), Plac Kościuszki 7, tel. 41 354 32 73 b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Chmielnik jest Pan Tomasz Biernacki, e-mail: rodo@chmielnik.com, tel. 41 354 32 73 wew. 118; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak: IPS.271.71.2019 pn. " Zakup, dostawa, montaż i demontaż kompletnego lodowiska dla Gminy Chmielnik" prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej "ustawa Pzp"; d) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; e) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; g) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; h) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212211-8


Dodatkowe kody CPV: 51100000-3, 45331230-7, 45331231-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 443440.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Obróbka i Montaż Urządzen do Celów Sportowych Wojciech Galisz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Cieszyńska 126a
Kod pocztowy: 44-337
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 409467.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 409467.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 455100.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.