Ogłoszenie z dnia 2019-01-24
Ogłoszenie nr 510015161-N-2019 z dnia 24-01-2019 r.
Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o: wykonywanie usług opróżniania lokali wraz z wywozem ruchomości na wysypisko, do magazynu bądź innego lokalu, usług sprzątania lokali przeznaczonych do przetargu, usług dezynfekcji lokali (w tym po zgonach), dezynsekcji, dezodoryzacji w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 656707-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500291482-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o, Krajowy numer identyfikacyjny 27656763200000,
ul. ul. Dolnych Wałów
11,
44100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 392 900, e-mail
jurkiewicz@zbmgliwice.pl, faks
323 392 962.
Adres strony internetowej (url): www.zbmgliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonywanie usług opróżniania lokali wraz z wywozem ruchomości na wysypisko, do magazynu bądź innego lokalu, usług sprzątania lokali przeznaczonych do przetargu, usług dezynfekcji lokali (w tym po zgonach), dezynsekcji, dezodoryzacji w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):160/PZ/2018/ZBM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z numeracją SIWZ: 3.3. Opis przedmiotu zamówienia: Sekcja 1 [opróżnianie lokali wraz z przewozem przedmiotów na wysypisko]: opróżnianie oraz uporządkowanie lokali mieszkalnych, usługowych i piwnic oraz transport ruchomości (wyposażenia) w tym wielogabarytowych na wysypisko śmieci. Sekcja 2 i 3 [opróżnianie lokali wraz z przewozem przedmiotów do innego lokalu lub magazynu]: opróżnianie oraz uporządkowanie lokali mieszkalnych, usługowych i piwnic oraz transport ruchomości (wyposażenia) w tym wielogabarytowych do innego lokalu lub magazynu wskazanego przez Zamawiającego. Usługa wykonywana np. przy eksmisji. Sekcja 4 [dezynfekcja lokali, w tym po zgonie ludzkim]: dezynfekcja lokalu i pomieszczeń wspólnego użytku, w tym w wyniku zgonu (niezależnie od daty liczonej, jako dzień stwierdzenia zgonu do dnia usunięcia zwłok z lokalu). Sekcja 5 [dezynsekcja w lokalach]: tępienie szkodliwych owadów, zwłaszcza pasożytniczych jak: muchy, komary, pchły, wszy, pluskwy i karaluchy, ich jaj i larw, ze względów sanitarnych i gospodarczych. Sekcja 6 [dezodoryzacja lokali]: usuwanie niepożądanych zapachów z lokali mieszkalnych, użytkowych oraz innych pomieszczeń. Sekcja 7 i 8 [sprzątanie lokali przeznaczonych do przetargu lub sprzedaży]: sprzątanie lokali mieszkalnych i użytkowych wraz z przynależnymi pomieszczeniami - mycie okien, drzwi, podłóg, omiecenie pajęczyn, etc. Sekcja 9 ["gotowość" do wykonania usługi]: zryczałtowana opłata za gotowość Wykonawcy do zrealizowania odwołanej usługi (np. w przypadku, gdy nie dojdzie do eksmisji). Usługa płatna tylko na podstawie pisemnego zlecenia do wykonania usługi. 3.4. Wykonawca we własnym zakresie organizuje system przyjmowania zleceń, zapewnia dojazd do klienta; dostarcza niezbędny sprzęt, narzędzia oraz materiały do wykonania przedmiotowej usługi, zapewnia tymczasowe, bezpieczne składowanie wywiezionych ruchomości. 3.5. Realizacja usług objętych niniejszym zamówieniem następować będzie w całości przy użyciu własnych sił kadrowych Wykonawcy, oraz z uwagi na charakter zadania, posiadanego sprzętu i materiałów eksploatacyjnych, spełniających wytyczne polskich norm technicznych i jakościowych, ze szczególnym naciskiem na przesłanki ekologiczne. Do realizacji zamówienia należy zastosować sprzęt, materiały i wyroby dopuszczone do stosowania w Polsce, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną oraz w I gatunku. 3.6. Wykonawca usługi zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, P.POŻ oraz ochrony środowiska w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za nie przestrzeganie tych przepisów. 3.7. Zatrudnione osoby winne posiadać aktualne, wymagane prawem polskim zaświadczenia o zdolności do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem. 3.8. Zamawiający wymaga, aby osoby biorące bezpośrednio udział w realizacji zamówienia tj. osoby wyznaczone do realizacji umowy w zakresie czynności określonych w niniejszym postępowaniu były w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących prace doraźne oraz czynności związanych z koordynacją wykonania usług. Wymóg nie dotyczy m.in. osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży Zamawiającemu co najmniej jeden ze wskazanych poniżej dowód, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób oddelegowanych do realizacji przedmiotu zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób oddelegowanych do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób oddelegowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób oddelegowanych do realizacji przedmiotu. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.9. Wszelkie uzgodnienia (zlecenia usługi, raporty, rozliczenia, etc.) będą miały każdorazowo formę pisemną. Osobami odpowiedzialnymi za wystawienie, przyjęcie i rozliczenie zlecenia są Kierownicy Rejonów Obsługi Mieszkańców nr 1, 2, 3. Dane teleadresowe jednostek dostępne pod adresem: www.zbmgliwice.pl 3.10. Zamawiający nie zapewnia dostępu do wody i energii elektrycznej. 3.11. Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień, narażających użytkowników budynków i ich posesji na szkody. 3.12. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi na poziomie gwarantującym zachowanie właściwego standardu. W przypadku zgłaszania zastrzeżeń, co do jakości świadczonych usług, Wykonawca będzie odpowiednio ponosił konsekwencje finansowe zgodnie z ustaleniami umownymi. 3.13. Wykonawca będzie zobowiązany w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy do ustalenia z Zamawiającym sposobu opisywania składanych faktur w odniesieniu do specyfiki wykonanej usługi (np. dezynfekcja ROM-1, opróżnienie ROM-2, gotowość ROM-3, etc.). Ustalenie specyficznych kodów ma zadanie ułatwić stronom księgowanie kosztów oraz nadzór nad wydatkowaniem środków. Brak ustalonego opisu na fakturze będzie podstawą do jej nieprzyjęcia. 3.14. Przyjęte ilości usług, o których mowa w formularzu oferty stanowią wartość szacunkową. Realizacja usług w ramach przedmiotowego zamówienia zależeć będzie od bieżącego zapotrzebowania. Zamawiający ma prawo zlecać usługę poprzez zmniejszenie lub powiększenie puli wariantu względem wariantu innego; w ramach szacunkowej kwoty umownej. 3.15. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach. 3.16. Jeśli jest to niezbędne, za skuteczne powiadomienie mieszkańców, zakładów usługowych i innych gestorów o zamiarze wykonania usługi i utrudnieniach z tym związanych odpowiada Wykonawca. Sposób powiadomienia zgodnie z decyzją Wykonawcy i obowiązującym prawem. 3.17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90921000-9
Dodatkowe kody CPV: 90500000-2, 90512000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
776790.96
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Przemysłowo- Handlowo- Usługowe POG-TECH Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
989274.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Układ pomiarowy do badania odkształceń i przyspieszeń konstrukcji wieży kratowej techniką światłowodową wraz z osprzętem. Znak sprawy: DZPZ.282.30.2025.EK
- Sukcesywne dostawy nabiału i tłuszczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach wielosilnikowych, tłokowych klasy MEP(L) (...). Znak sprawy: DZPZ.283.43.2025.EK
- "Rozbudowa ośrodka sportowego przy ul. Sportowej 21 w Gliwicach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Organizacja pobytu uczestników Konferencji pt.: "Rozwój społeczny wobec wartości. Etyka-Technika-Społeczeństwo". Znak sprawy: DZPZ.283.44.2025.EK
- "Prace porządkowe na terenie Lasów Komunalnych w Gliwicach"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwianie skratek, zawartości piaskowników i ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków "Centralna" w Retkowie w 2025 r.
- Utylizacja artykułów przemysłowych, wyrobów tytoniowych oraz artykułów zwierzęcych i roślinnych
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Hermanowicach
- Transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z czyszczenia ulic i placów na obszarze Powiatu Mieleckiego o kodzie 20 03 03
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych z terenu gminy Trzebielino w okresie od 01.07.2025 roku do 30.06.2026 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i innych niż niebezpieczne, nr sprawy GCR/22/ZP/2025
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.