Ogłoszenie z dnia 2020-01-27
Ogłoszenie nr 510015214-N-2020 z dnia 27-01-2020 r.
Gmina Paradyż: "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Paradyż oraz jednostek organizacyjnych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 626390-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540257390-N-2019, 540265923-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Paradyż, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż, NIP 768-17-16-653. Osoba do kontaktu: Ilona Kazuła, tel. 44 758-40-82
Szkoła Podstawowa w Sokołowie, Grzymałów 38, 26-333 Paradyż
Szkoła Podstawowa w Przyłęku, Przyłęk 87, 26-333 Paradyż
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Paradyż, Krajowy numer identyfikacyjny 59064826700000,
ul. Konecka
4,
26-333
Paradyż, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
44 758 40 82, e-mail
przetargi@gminaparadyz.pl, faks
44 758 40 24.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gminaparadyz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania oraz do wyboru Wykonawcy jest upoważniona Gmina Paradyż. Umowy na kompleksową dostawę energii elektrycznej zawarte zostaną z wybranym Wykonawcą przez każdego z Odbiorców energii - w zakresie dotyczącym posiadanych punktów poboru energii elektrycznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Paradyż oraz jednostek organizacyjnych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.12.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Paradyż oraz jednostek organizacyjnych (zwanych dalej "Odbiorcami energii"). 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy niezależne od siebie części : 1)Część I zamówienia - "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej" - Część I zamówienia dotyczy punktów poboru wymienionych w załącznikach nr 8 - 9 do SIWZ; 2)Część II zamówienia - "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej, świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, a także rozliczanie energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD, wytworzonej w mikroinstalacjach, wraz z usługą odbioru i przesyłania tej energii elektrycznej - grupy Cxx" - Część II zamówienia dotyczy punktów poboru wymienionych w załącznikach nr 10 i 11 do SIWZ. 3)Część III zamówienia - "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej, świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, a także rozliczanie energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD, wytworzonej w mikroinstalacjach, wraz z usługą odbioru i przesyłania tej energii elektrycznej - grupa B23" - Część III zamówienia dotyczy punktu poboru wymienionego w załączniku nr 12 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie ilość części. 3.Dostawy energii świadczone będą na zasadach określonych w: a)ustawie Prawo energetyczne z 10.04.1997 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 755 ze zm.) oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych; b)ustawie Kodeks cywilny z 23.04.1964 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1145) oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych; c)ustawie o odnawialnych źródłach energii z 20.02.2015 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 2389 ze zm.) oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych - dotyczy Części II i Części III zamówienia. 4.Zamawiający jest umocowany do przeprowadzenia postępowania celem udzielenia zamówienia publicznego na potrzeby Gminy Paradyż oraz następujących jednostek organizacyjnych: - Szkoła Podstawowa w Przyłęku, - Szkoła Podstawowa w Sokołowie, na podstawie Porozumienia w sprawie wspólnego przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego pn. "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Paradyż oraz jednostek organizacyjnych", zawartego w Paradyżu w dniu 22.11.2019r. (Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego.) 5.Łączną ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona w okresie realizacji zamówienia, szacuje się w wysokości: 1)Część I zamówienia: "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej": 525 867 kWh, w tym: a)w grupie taryfowej C11o - 332.613 kWh; b)w grupie taryfowej C11 - 57.417 kWh; c)w grupie taryfowej C12a - 133.476 kWh, w tym: strefa szczytowa: 49.702 kWh, strefa pozaszczytowa: 83.774 kWh; d)w grupie taryfowej C12b - 700 kWh, w tym: strefa dzienna: 262 kWh, strefa nocna 438 kWh; e)w grupie taryfowej R - 1.160 kWh; f)w grupie taryfowej G11 - 501 kWh Moc umowna dla wszystkich punktów poboru w Części I zamówienia wynosi łącznie: 424 kW. Okres rozliczeniowy: 2-miesięczny. 2)Część II zamówienia: "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej, świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, a także rozliczanie energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD, wytworzonej w mikroinstalacjach, wraz z usługą odbioru i przesyłania tej energii elektrycznej - grupy Cxx": 436.145 kWh, w tym: a)w grupie taryfowej C11 - 17.317 kWh; b)w grupie taryfowej C12a - 354.664 kWh, w tym: strefa szczytowa: 83.250 kWh, strefa pozaszczytowa: 271.414 kWh; c)w grupie taryfowej C12b - 64.164 kWh, w tym: strefa dzienna: 33.738 kWh, strefa nocna 30.426 kWh. Moc umowna dla wszystkich punktów poboru w Części II zamówienia wynosi łącznie: 71 kW. Okres rozliczeniowy 2-miesięczny. 3)Część III zamówienia: "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej, świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, a także rozliczanie energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD, wytworzonej w mikroinstalacjach, wraz z usługą odbioru i przesyłania tej energii elektrycznej - grupa B23": 259.872 kWh, w tym: -szczyt przedpołudniowy: 45.596 kWh; -szczyt popołudniowy: 37.858 kWh, -pozostałe godziny doby: 176.418 kWh. Moc umowna dla punktu poboru w Części III zamówienia wynosi: 45 kW. Okres rozliczeniowy: 1-miesięczny. 6.Rozliczeniu podlega energia elektryczna wprowadzona do sieci nie wcześniej niż na 365 dni przed dniem dokonania odczytu rozliczeniowego w bieżącym okresie rozliczeniowym. Jako datę wprowadzenia energii elektrycznej do sieci OSD w danym okresie rozliczeniowym przyjmuje się datę odczytu rozliczeniowego, na podstawie którego określana jest ilość energii elektrycznej wprowadzonej w całym okresie rozliczeniowym. 7.Numer PPE, numer licznika, grupa taryfowa, moc umowna, planowane zużycie energii w poszczególnych strefach oraz okresy rozliczeniowe dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej, a także moc Mikroinstalacji (Część II i III zamówienia) zostały wyszczególnione w: a)Załącznikach nr 8 - 9 do SIWZ - Część I zamówienia; b)Załącznikach nr 10 i 11 do SIWZ - Część II zamówienia. c)Załączniku nr 12 do SIWZ - Część III zamówienia. (Dane podane w załącznikach nr 8 - 12 do SIWZ są zgodne z aktualnymi umowami na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej. 8.Układ pomiarowy dla taryfy B23 jest dostosowany do zasad TPA - dotyczy Części III zamówienia. 9.Aktualnym sprzedawcą energii jest: 1)Dla punktów poboru dotyczących Części I, II oraz III zamówienia: "PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie, przy ul. 8-go Marca 6, 35-959 Rzeszów, Umowy obowiązują do 31.12.2019 r. 10.Odbiorcy energii nie mają zawartych umów promocyjnych lub lojalizacyjnych. 11.Dystrybutorem energii elektrycznej do wszystkich punktów poboru jest PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź-Teren, ul. Tuwima 58, 90-021 Łódź. Umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawarte są na czas nieokreślony. 12.Umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej wprowadzanej do sieci dystrybucyjnej z mikroinstalacji (Część II i Część III zamówienia) zawarte są również na czas nieokreślony. 13.Procedura zmiany sprzedawcy energii elektrycznej (wraz z zawarciem umów kompleksowych) przeprowadzona zostanie przez Wykonawcę wybranego do realizacji poszczególnej części zamówienia, na podstawie stosownego pełnomocnictwa. - dotyczy Części I i Części II i Części III zamówienia. 14.Płatnikami wynagrodzenia należnego Wykonawcy będą poszczególni Odbiorcy energii - w zakresie użytkowanych punktów poboru energii. 15.Faktury wystawiane i wysyłane będą do poszczególnych Odbiorców energii, odrębnie na każdy z punktów poboru energii elektrycznej. 16.Faktury VAT dotyczące punktów poboru Gminy Paradyż wystawiane będą na dane: Gmina Paradyż, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż, NIP 768-17-16-653. 17.Faktury VAT dotyczące punktów poboru jednostek organizacyjnych gminy wystawiane będą na dane: NABYWCA: Gmina Paradyż, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż, NIP 768-17-16-653, ODBIORCA: ....../nazwa szkoły/....., ..../adres szkoły/...... 18.Energia elektryczna zużywana będzie na potrzeby własne Odbiorców energii. 19.Zamawiający udostępni wybranemu Wykonawcy wszelkie niezbędne dane w wersji elektronicznej (Excel) wymagane w procesie zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. 20.Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorach umów, stanowiących Załącznik nr 6 do SIWZ (Część I zamówienia) i Załącznik nr 7 do SIWZ (Część II i Część III zamówienia). Wzory umów opracowane zostały w oparciu o postanowienia wynikające m.in. z: a)ustawy Prawo energetyczne z 10.04.1997 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 755 ze zm.) - dotyczy Części I i Części II i Części III zamówienia; b)ustawy o odnawialnych źródłach energii z 20.02.2015 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 2389 ze zm.) - dotyczy Części II i Części III zamówienia. 21.Z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę na daną część zamówienia, z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej SIWZ, zawarte zostaną odrębne umowy dotyczące każdego z Odbiorców energii, w zakresie posiadanych punktów poboru energii. 22.Szczegóły dotyczące zamówienia zawarte zostaną w "Regulaminie wykonywania umów kompleksowych", dotyczącym danej części zamówienia. Regulamin dostarczony zostanie Zamawiającemu przez Wykonawcę wybranego do realizacji danej części zamówienia, przed zawarciem umów na tą część zamówienia. 23.Zamawiający dopuszcza dostarczenie przez Wykonawcę przed zawarciem umów innych dokumentów niezbędnych do uszczegółowienia opisu przedmiotu zamówienia. Dokumenty te stanowić będą załączniki do umów. 24.Zamawiający dopuszcza możliwości podpisania umów drogą korespondencyjną, na wniosek Wykonawcy. 25.Zamawiający zaleca uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umów. 26.Gdziekolwiek w dokumentacji przywoływane są normy lub nazwy własne Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 09310000-5
Dodatkowe kody CPV: 65310000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
285047.41
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PGE Obrót S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
350608.31
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej, świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, a także rozliczanie energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD, wytworzonej w mikroinstalacjach, wraz z usługą odbioru i przesyłania tej energii elektrycznej - grupy Cxx" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część II postępowania została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), ponieważ w terminie wyznaczonym na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta na Część II zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej, świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, a także rozliczanie energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD, wytworzonej w mikroinstalacjach, wraz z usługą odbioru i przesyłania tej energii elektrycznej - grupa B23" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część III postępowania została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1843), ponieważ w terminie wyznaczonym na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta na Część III zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup energii elektrycznej na okres 3 lat
- Dostawa energii elektrycznej dla RCKiK w Kaliszu
- "Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie w 2026 roku
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Lubiewo
- Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - Izba Dziecka w Łodzi, ul. Skrzywana 14.
- taśmy transportowe.
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.