Ogłoszenie z dnia 2019-01-24
Ogłoszenie nr 510015383-N-2019 z dnia 24-01-2019 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o.: Zakup i dostawa wapna hydratyzowanego luzem.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 658700-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500302750-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 015314451,
ul. ul. Obozowa
43,
01-161
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 3910100, e-mail
bzp@mpo.com.pl, faks
22 3910296.
Adres strony internetowej (url): www.mpo.com.pl; https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: usługi komunalne
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wapna hydratyzowanego luzem.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZA.ZOZ.27.49.2018.AZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wapna hydratyzowanego wg normy PN EN 459-1 CL 90-S luzem dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o. zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem i na swój koszt do magazynu (silosa) jednostki podległej Zamawiającemu: na terenie OUZ-2, ul. Zabraniecka 2, 03-872 Warszawa (magazyn czynny w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00), w terminie nieprzekraczającym wymaganego terminu realizacji zamówienia częściowego. Umowa realizowana będzie w trybie dostaw sukcesywnych od dnia podpisania do 31.12.2019 r. Wymagany termin realizacji zamówienia częściowego: do 3 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Każdorazowa dostawa partii surowca będzie wywoływana zamówieniem złożonym (telefonicznie, pisemnie, e-mailem) Wykonawcy co najmniej 3 dni robocze przed wymaganym terminem dostawy. W przypadku braku możliwości odbioru przez Zamawiającego dostawy zaplanowanej zgodnie z ww. zapisem z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, Zamawiający ma obowiązek powiadomić Wykonawcę w ciągu 48 godzin od powzięcia wiadomości o zaistnieniu takiej sytuacji telefonicznie i potwierdzić jak najszybciej telefonicznie,pisemnie, e-mailem wskazując jednocześnie nowy termin tej dostawy w tym samym miesiącu lub miesiącu następnym. Z tytułu zmiany terminu dostawy w określonym powyżej trybie Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia. Planowane ilości zakupów: 1) Minimalna ilość zakupu: 150 Mg (wartość minimalna wynika z możliwości wystąpienia bardzo poważnej awarii instalacji spalania odpadów, a tym samym braku zapotrzebowania na dostawy surowca do oczyszczania spalin, w tym przypadku wapna hydratyzowanego, w dłuższej perspektywie czasu). 2) Maksymalna ilość zakupu: 660 Mg. Umowa będzie realizowana w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej oraz w oparciu o zamówienia częściowe, które składane będą (telefonicznie, pisemnie, e-mailem lub faksem) zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że umowa będzie realizowana do wyczerpania maksymalnych wielkości zamówienia -maksymalna ilość zakupu (umowa zostanie podpisana na maksymalną wielkość zamówienia). Zamawiający zobowiązuje się do realizacji minimalnej ilości zamówienia zgodnie z ilościami wskazanymi wyżej i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałej ilości zamówienia - do jej maksymalnej wielkości określonej powyżej - na zasadach prawa opcji. Przewidywana częstotliwość dostaw przy zakładanym zużyciu 1,5 Mg dziennie wynosi ok. 8 dni. Uwaga: Ilość surowca w zamówieniu częściowym i częstotliwość dostaw, w wyniku doświadczenia eksploatacyjnego mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Nie oznacza to istotnej zmiany warunków umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 24.21.30.00 - Wapno uwodnione
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
394350
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Lhoist Bukowa sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
402019.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.