Ogłoszenie z dnia 2020-01-27
Ogłoszenie nr 510015727-N-2020 z dnia 27-01-2020 r.
Zespół Żłobków m.st. Warszawy: Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw oraz dostawa wyposażenia dydaktycznego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - w podziale na części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617755-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540239929-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Żłobków m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 01571911300000,
ul. Belgijska
4,
02-511
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 5652355, 5652350, e-mail
zam.publ@zlobki.waw.pl, rponiatowski@zlobki.waw.pl, faks
022 8450714.
Adres strony internetowej (url): www.zlobki.waw.pl
Adres profilu nabywcy: www.zlobki.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw oraz dostawa wyposażenia dydaktycznego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - w podziale na części.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZŻ-ZP.26.47.19.KS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw oraz dostawa wyposażenia dydaktycznego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - w podziale na części. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest załącznikach do SIWZ (odrębne dokumenty) o Załącznik nr 3.1 - kalkulacja cenowa + OPZ dla części nr 1 o Załącznik nr 3.2 -kalkulacja cenowa + OPZ dla części nr 2 o Załącznik nr 3.3 - kalkulacja cenowa + OPZ dla części nr 3o Załącznik nr 3.4 - kalkulacja cenowa + OPZ dla części nr 4 o Załącznik nr 3.5 - kalkulacja cenowa +OPZ dla części nr 5 o Załącznik nr 3.6 - kalkulacja cenowa + OPZ dla części nr 6 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres co najmniej: 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy (na każdą z części zamówienia). 4.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wymagania określone w rozporządzeniuMinistra Rozwoju i Finansów z dnia 20 października 2016 r. w sprawie wymagań dla zabawek (Dz. U.z 2016 r. poz. 1730) (dotyczy części nr 1-4).5. 5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówieniaposiadał certyfikaty potwierdzające zgodność oferowanych przez Wykonawcę urządzeń z aktualnąnormą PN-EN 1176 a przypadku nieposiadania Certyfikatów na normę aktualną, Wykonawca przekażeCertyfikaty potwierdzające zgodność ze starszą wersją normy, jednak w takim przypadku załączydodatkowo Deklarację Zgodności poświadczająca zgodność z aktualną normą PN-EN 1176 (certyfikatyjak i deklaracje zgodności zostaną przedstawione w języku polskim) (dotyczy części nr 5, 6). 6.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 1) Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie / artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji w Kalkulacji cenowej, oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.Musi to być wyposażenie odpowiadające pod względem parametrów, funkcji i jakości wyposażeniu wskazanym przez Zamawiającego w opisie poszczególnych pozycji. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do producentów oferowanego wyposażenia przez Wykonawcę o wydanie karty katalogowej / opinii, w przypadku wyposażenia, co do którego pojawią się wątpliwości jego równoważności w stosunku do wyposażenia sprecyzowanego (opisanego) przez Zamawiającego. 3)Wyposażenie / artykuł równoważny musi spełniać warunek co do wskazanych w opisie (Kalkulacji cenowej) parametrów (kolorystyka, w tym rodzaj materiału z którego zrobiony jest artykuł, dł., wys.,szer., gł., poj.). Zamawiający wymaga dostawy wyposażenia o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 4) Zamawiający wymaga, aby oferowane wyposażenie było dostosowane(odpowiednie) do wieku dzieci, tj. 0-4 lata, za nieodpowiednie Zamawiający uzna w szczególności artykuły lub ich części jeżeli: będą posiadać wymiary umożliwiające ich połknięcie lub wprowadzenie do jakiegokolwiek otworu w ciele małych dzieci lub mogą zawierać (wykonane są z) niebezpieczne substancje i preparaty chemiczne w ilościach, które mogą być szkodliwe dla zdrowia małych dzieci.Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie wymiarów +/- 25% w stosunku do podanych w OPZ (za wyjątkiem parametrów określonych jako "minimalne" ("min.") i/lub "maksymalne" ("max") oraz parametrów określonych w przedziale - w takich przypadkach obowiązują minimalne i/lub maksymalne parametry lub przedział określony w OPZ). 5) Zamawiający wymaga wskazania w kalkulacji cenowej artykułu oferowanego przez Wykonawcę - w kalkulacji cenowej należy podać dane identyfikacyjne oferowanego artykułu - jeżeli oznaczeniem pozwalającym na bezpośrednią identyfikację artykułu jest nazwa własna/marka - należy wpisać nazwę własną/markę, jeżeli numer katalogowy - należy wpisać numer katalogowy, jeżeli nazwa producenta lub importera - nazwę producenta lub importera, a jeżeli identyfikacja artykułu możliwa jest wyłącznie poprzez podanie zarówno nazwy producenta/importera, jak i nazwy własnej/marki oraz numeru katalogowego - należy podać te wszystkie dane.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 37520000-9
Dodatkowe kody CPV: 37510000-6, 37512000-0, 37525000-4, 33693000-4, 37523000-0, 37524100-8, 39162100-6, 43325000-7, 37530000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa klocków |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), zwanej dalej ustawą lub PZP, który stanowi, iż: ,,1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 7) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. w związku z art. 146 ust. 6 ustawy, który stanowi, iż: ,,6. Prezes Urzędu może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisu ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania" Zgodnie z art. 85 ust. 1 pkt 1 ustawy, który stanowi, iż: ,,Wykonawca jest związany ofertą do upływu terminu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jednak nie dłużej niż: 1) 30 dni - jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8" Wykonawcy byli związani ofertą przez okres 30 dni. Termin składania ofert został wyznaczony na dzień 12.11.2019 r., zatem termin związania ofertą upłynął z dniem 11.12.2019 r. Do w/w terminu żaden z Wykonawców nie przedłużył terminu związania ofertą na podstawie art. 85 ust. 2 ustawy. Zamawiający nie zwrócił się również zgodnie z terminami wskazanymi w w/w przepisie o przedłużenie terminu związania ofertą. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa lalek i akcesoriów |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), zwanej dalej ustawą lub PZP, który stanowi, iż: ,,1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 7) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. w związku z art. 146 ust. 6 ustawy, który stanowi, iż: ,,6. Prezes Urzędu może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisu ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania" Zgodnie z art. 85 ust. 1 pkt 1 ustawy, który stanowi, iż: ,,Wykonawca jest związany ofertą do upływu terminu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jednak nie dłużej niż: 1) 30 dni - jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8" Wykonawcy byli związani ofertą przez okres 30 dni. Termin składania ofert został wyznaczony na dzień 12.11.2019 r., zatem termin związania ofertą upłynął z dniem 11.12.2019 r. Do w/w terminu żaden z Wykonawców nie przedłużył terminu związania ofertą na podstawie art. 85 ust. 2 ustawy. Zamawiający nie zwrócił się również zgodnie z terminami wskazanymi w w/w przepisie o przedłużenie terminu związania ofertą. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa piłek |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1818.70
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2237.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa wyposażenia do małej motoryki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), zwanej dalej ustawą lub PZP, który stanowi, iż: ,,1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 7) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. w związku z art. 146 ust. 6 ustawy, który stanowi, iż: ,,6. Prezes Urzędu może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisu ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania" Zgodnie z art. 85 ust. 1 pkt 1 ustawy, który stanowi, iż: ,,Wykonawca jest związany ofertą do upływu terminu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jednak nie dłużej niż: 1) 30 dni - jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8" Wykonawcy byli związani ofertą przez okres 30 dni. Termin składania ofert został wyznaczony na dzień 12.11.2019 r., zatem termin związania ofertą upłynął z dniem 11.12.2019 r. Do w/w terminu żaden z Wykonawców nie przedłużył terminu związania ofertą na podstawie art. 85 ust. 2 ustawy. Zamawiający nie zwrócił się również zgodnie z terminami wskazanymi w w/w przepisie o przedłużenie terminu związania ofertą. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34950.70
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Fior Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42989.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
- Remont domków na Poligonie Szkoleniowym w Kręsku Komendy Wojewódzkiej PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy borowiny leczniczej, plastrów, pasty borowinowej oraz soli leczniczej i masy fango parafinowej dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- "Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dodatkowych i specjalistycznych w ramach projektu "Nauka i zabawa - wsparcie edukacyjne przedszkolaków z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kobyli"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- Zagospodarowanie części terenu wnętrza podwórzowego we Wrocławiu, w kwartale ulic Wapienna, Gajowa, Kamienna, Przestrzenna.
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.