eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaraczewoBudowa PSZOK w Gminie Jaraczewo



Ogłoszenie z dnia 2020-01-28

Ogłoszenie nr 510016398-N-2020 z dnia 28-01-2020 r.

Urząd Miasta i Gminy Jaraczewo: Budowa PSZOK w Gminie Jaraczewo

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
WRPO na lata 2014-2020 - Działanie 4.2 "Gospodarka odpadami" Poddziałanie 4.2.1 "Tworzenie kompleksowych systemów gospodarki odpadami oraz uzupełnianie istniejących"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636043-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta i Gminy Jaraczewo, Krajowy numer identyfikacyjny 53299000000000, ul. ul. Jarocińska 1, 63-233 Jaraczewo, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 473 102, e-mail ug@jaraczewo.pl, faks 627 473 102.
Adres strony internetowej (url): www.jaraczewo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa PSZOK w Gminie Jaraczewo

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

P-zp.271.01.17.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną tj. mediami oraz zagospodarowaniem terenu służącym do prawidłowego funkcjonowania obiektu. W ramach budowy planuje się wykonanie kontenerowego budynku socjalno-biurowego, murów oporowych do rampy załadowczej, zbiornika bezodpływowego na ścieki sanitarne, utwardzenie terenu, ogrodzenie wraz z dwoma przesuwnymi bramami, szlabanu elektromechanicznego oraz zagospodarowanie terenów zielonych wraz z wykonaniem nasadzeń drzew i krzewów. Parametry projektowanego budynku kontenerowego przedstawiają się następująco: - powierzchni budynku: 15,15 m2 - powierzchnia użytkowa: 12,55 m2 - kubatura: 44,29 m3 - długość: 6,05 m - szerokość: 2,44 m - wys. max: 3,13 m - liczba kondygnacji: 1 Kontener powinien być postawiony na fundamencie, ściany wewnętrzne należy wykonać z płyty warstwowej gr. 10 cm, dach z ocynkowanej blachy stalowej z podwójną zakładką, stolarkę okienną z PVC, drzwi drewniane lub z PVC. Budynek trzeba wyposażyć w instalacje c.o., wodociągową, kanalizacyjną, wentylacyjną i elektryczną. Ścieki odprowadzić do projektowanego zbiornika bezodpływowego o pojemności 10 m3. Ściany oporowe wykonać jako betonowe prefabrykaty o wymiarach: - wysokość: 205 cm - szerokość: 99 cm - długość stopy: 115 cm - obciążenie: 33,3 kn/m2 - klasa betonu: C30/37, Xf4, XC4, XA1, XS1, XD2 - nasiąkliwość: <5% Utwardzenie placu wykonać z kostki szarej niebarwionej o wymiarach: dł. 100mm, szerokość 200 mm, grubość 80 mm. Teren realizowanej inwestycji otoczyć ogrodzeniem panelowym na słupkach stalowych i zamknąć bramą przesuwną wysięgnikowo zawieszoną nad wjazdem (2 szt.) Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z obowiązującymi normami. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w specyfikacji technicznej oraz wymaganych przepisami prawa. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. Teren wokół inwestycji należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233000-9, 45233120-6, 45233200-1, 45262400-5, 45316100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 685522.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe "Marzyński" Sp. z o.o. S.K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 2
Kod pocztowy: 63-200
Miejscowość: Jarocin
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 861969.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 802490.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1218521.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.