Ogłoszenie z dnia 2019-01-28
Ogłoszenie nr 510016859-N-2019 z dnia 28-01-2019 r.
Gmina - Miasto Elbląg: Podziały geodezyjne nieruchomości
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 661856-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina - Miasto Elbląg, Krajowy numer identyfikacyjny 170747715,
ul. Łączności
1,
82-300
Elbląg, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
552353536, e-mail
rzp@umelblag.pl, faks
552393334.
Adres strony internetowej (url): www.umelblag.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Podziały geodezyjne nieruchomości
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RZP.271.103.2018.AŁ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Podziały geodezyjne nieruchomości Przedmiot główny: CPV: 71.35.43.00-7 Nazewnictwo wg CPV: Usługi badań katastralnych Główne miejsce świadczenia usług: m. Elbląg Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na terenie miasta Elbląg prac geodezyjnych polegających na opracowaniu wstępnych projektów podziałów nieruchomości, wydzieleniu geodezyjnym działek, wznawianiu punktów granicznych oraz aktualizacji mapy zasadniczej - zgodnie z wymogami zawartymi w: - Dziale III Rozdz. 1 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U.2018 poz. 2204) - Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz.U. 2004 Nr 268 poz. 2663), - Ustawie z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. 2017 poz. 2101 z późn. zm.). 2. Zakres zamówienia obejmuje: - wydzielenie geodezyjne 150 działek, - wznowienie 50 punktów granicznych, - sporządzenie aktualizacji mapy zasadniczej o pow. 50 ha. 3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt III ppkt 2. SIWZ musi być realizowany od daty udzielenia zamówienia do dnia 13 grudnia 2019 r., sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Zamawiający zleci telefonicznie wykonanie konkretnych prac. Wykonawca zobowiązany będzie zgłosić się w Departamencie Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miejskiego - pok. 115 - w terminie 24 godzin od telefonicznego powiadomienia, celem przyjęcia pisemnego zlecenia. Pisemne zlecenie opatrzone datą wystawi Zamawiający podając szczegółowy przedmiot zlecenia. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia w terminie wskazanym w ofercie liczonym od dnia przyjęcia pisemnego zlecenia. Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego termin to 28 dni od dnia przyjęcia pisemnego zlecenia. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że wskazany w ofercie termin nie może być krótszy niż 23 dni od dnia przyjęcia pisemnego zlecenia. 4. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości wykonania podziałów działek, wznowienia punktów granicznych oraz powierzchni podlegającej aktualizacji mapy zasadniczej, gdy ilość złożonych przez Referat Sprzedaży i Gospodarki Nieruchomościami zleceń na poszczególne prace geodezyjne nie będzie uzasadniała pełnego wykonania umowy. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 7. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 8. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców. 9. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych polegającego na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego. 10. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 11. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający nie przewiduje zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
120100.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: USŁUGI GEODEZYJNE Wiesław Wiśniewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
101475.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów
- Dostawa stołu operacyjnego z pływającym blatem dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii i Elektroterapii Serca Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- ZP/11/2025 Dostawy odzieży roboczej dla personelu Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu
- Świadczenie usługi opracowania projektu zmian do systemu wynagradzania pracowników w oparciu o wartościowanie stanowisk pracy w Elbląskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
- Wymiana pokrycia połaci dachowej z papy asfaltowej na powlekaną blachą trapezową w Budynku Szkoleniowo-Socjalno-Garażowym WORD w Elblągu przy ul. Skrzydlatej 1
- Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawę materiałów do sterylizacji i monitorowania procesów mycia, dezynfekcji i sterylizacji
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów: Derkacze, Radachowo i Lipinka - jednostka ewidencyjna 080601_5 Dobiegniew - obszar wiejski
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziałów działek w podziale na 5 części
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali dla 9 obrębów ewidencyjnych z jednostki ewidencyjnej Kraszewie
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej niezbędnej do regulacji stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi.
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego: 160913_2.0141 Osowiec, gmina Turawa
- Przebudowa drogi krajowej 69 (ul. Żywiecka) w Bielsku-Białej. Odcinek od ul. Górskiej do ul. Rolnej. Projekt Budowlano - Wykonawczy.
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.