To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-01-29
Ogłoszenie nr 510017033-N-2020 z dnia 29-01-2020 r.
Burmistrz Ryglic: Dowóz uczniów z terenu Gminy Ryglice na zawody sportowe
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 501540-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Ryglic, Krajowy numer identyfikacyjny 54758900000000,
ul. ul. Rynek
9,
33-160
Ryglice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
146 541 035, e-mail
inwest_ryglice@poczta.onet.pl, faks
146 541 054.
Adres strony internetowej (url): www.ryglice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów z terenu Gminy Ryglice na zawody sportowe
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: "Dowóz uczniów z terenu Gminy Ryglice na zawody sportowe". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pn. "Dowóz uczniów z terenu Gminy Ryglice na zawody sportowe". Zamówienie obejmuje dowóz i odwóz uczniów na zawody sportowe organizowane przez Gminnego Organizatora Sportu (Pana Marcina Chmiela nauczyciela Zespołu Szkół w Lubczy tel. 514 290 702 i Pana Jarosława Kawę nauczyciela Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Zalasowej tel. 666 137 700) w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2020 r. Liczba uczniów oraz trasy przejazdu zostaną ustalone przez Gminnych Organizatorów Sportu i podane do wiadomości Wykonawcy z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem. Opiekę nad dowożonymi uczniami zapewniają nauczyciele szkół, które biorą udział w zawodach. Przewóz uczniów będzie się odbywał autobusami lub busami w zależności od ilości uczniów przewożonych, a przewidywana średnioroczna ilość kilometrów do przejechania dla autobusów wynosi maksymalnie 669 kilometrów, a dla busów - maksymalnie 3000 km. Zamawiający informuje, że jest to szacunkowa ilość kilometrów niezbędna do wyliczenia szacunkowej wartości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby przejechanych kilometrów. Godziny odjazdów należy uzgadniać z dyrektorami szkół. Wymaga się aby oferent podał cenę za 1 km przejazdu autobusem i cenę za 1 km przejazdu busem. Wszystkie kilometry przewozowe do rozliczenia są liczone tylko jako przejazdy z uczniami i bez dojazdu z bazy do miejsca rozpoczęcia dowozu lub odwozu oraz bez zjazdu do miejsca garażowania po zakończeniu przewozów. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załączniku do SIWZ, tj.: we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 58). Przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób w pełni sprawnymi i posiadającym aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich i odpowiednio oznakowane. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Pojazdy służące do przewozu dzieci muszą być oznakowane, ubezpieczone oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. W celu spełnienia wymogów bezpieczeństwa wykonawca do realizacji niniejszego zamówienia winien dysponować następującymi pojazdami: 1 autobus z co najmniej 54 miejscami do siedzenia i 1 bus z co najmniej 18 miejscami do siedzenia. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu godziny do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie. Wykonawca winien dysponować kierowcami w ilości zapewniającej obsługę pojazdów będących w ruchu oraz niezbędną rezerwę, spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 58) oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1990 z późn. zm.), określających wymagania w stosunku do kierowców. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci. Wykonawca zobowiązany jest posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 7 000,00 zł. 3. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby 2 kierowców wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy było zatrudnionych przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca winien zatrudniać w/w osoby na okres co najmniej od rozpoczęcia do końca terminu realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy " Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem". a) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: dowóz dzieci na zawody sportowe. b) Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób: Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu do wglądu dokumentów potwierdzających zatrudnienie w/w osoby na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 -5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. c) Uprawienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: o Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu informację o stanie oraz sposobie zatrudnienia w/w osób. o Sankcje wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2020 r..
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Dotyczy sekcji II pkt II.4) niniejszego ogłoszenia: Zamówienie na usługę dowozu osób udzielane jest w częściach. Dlatego też zamówienie pn. "Dowóz uczniów z terenu Gminy Ryglice na zawody sportowe" - nr ZP.271.1.1.2020 traktowane jest jako część zamówienia udzielanego w częściach na usługi dowozu osób
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13887.45
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Marcinek Piotr
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13014.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 1) Dot. sekcji IV, pkt IV.2)niniejszego ogłoszenia: Wartość zamówienia udzielanego jako część zamówienia o wartości 234 723,56 zł, w tym wartość aktualnie udzielanej części zamówienia (którego dotyczy obecne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego) 13 887,45 zł netto. 2) Dot. sekcji IV, pkt IV.6)niniejszego ogłoszenia:Cena wybranej oferty/wartość umowy: 13 014,00 zł brutto. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Purda do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Olsztyna
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dowóz uczniów z terenu gminy Wojsławice do/z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojsławicach-Kolonii w roku 2025
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu miasta i gminy Ćmielów w okresie styczeń- czerwiec w roku szkolnych 2024/2025 oraz w okresie wrzesień- grudzień w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usługi w zakresie transportu sanitarnego dla pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.