Ogłoszenie z dnia 2020-01-29
Ogłoszenie nr 510017238-N-2020 z dnia 29-01-2020 r.
Górnośląskie Centrum Edukacyjne: "Przeprowadzenie kursów/specjalistycznych szkoleń dla nauczycieli i instruktorów praktycznej nauki zawodu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Nowy uczeń-nowoczesna pracownia-nowatorski pracownik-podniesienie jakości kształcenia w Górnośląskim Centrum Edukacyjnym"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 626683-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540258170-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Górnośląskie Centrum Edukacyjne, Krajowy numer identyfikacyjny 19341800000000,
ul. ul. Stefana Okrzei
20,
44-100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 313 576, e-mail
sekretariat@gce.gliwice.eu, faks
322 313 576.
Adres strony internetowej (url): www.gce.gliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przeprowadzenie kursów/specjalistycznych szkoleń dla nauczycieli i instruktorów praktycznej nauki zawodu"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GCE.26.14.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:A. INFORMACJE PODSTAWOWE 1. Przedmiotem zamówienia są kursy/specjalistyczne szkolenia dla nauczycieli i instruktorów praktycznej nauki zawodu Górnośląskiego Centrum Edukacyjnego w Gliwicach organizowane w ramach projektu o nazwie: "Nowy uczeń-nowoczesna pracownia-nowatorski pracownik-podniesienie jakości kształcenia w Górnośląskim Centrum Edukacyjnym". Zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. 2. Celem realizowanych specjalistycznych szkoleń zawodowych jest podwyższenie kwalifikacji zawodowych nauczycieli i nauczycielek GCE w Gliwicach. 3. Data rozpoczęcia realizacji kursów dla poszczególnych grup powinna być uzgodniona i zaakceptowana przez Dyrektora Górnośląskiego Centrum Edukacyjnego w Gliwicach - odbiorcę usługi. 4. Dokładne daty rozpoczęcia zajęć będą zależały od decyzji odbiorcy usługi. 5. Szkolenia odbywać się będą w Gliwicach w salach/pomieszczeniach należących do wykonawcy lub dzierżawionych przez wykonawcę. Wszystkie kursy/szkolenia odbywać się będą w godzinach popołudniowych, za wyjątkiem ferii oraz weekendów, kiedy kursy mogą być realizowane od godzin porannych. 6. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia zajęć zgodnie z kwartalnym harmonogramem form wsparcia opracowanym przez odbiorcę usługi. 7. Odbiorca usługi zastrzega sobie możliwość odwołania lub przesunięcia zajęć w określonych dniach na inny termin, o czym poinformuje wykonawcę w formie pisemnej, faxem lub za pomocą poczty elektronicznej z dwudniowym wyprzedzeniem. W przypadku odwołania zajęć suma godzin zajęć nie ulegnie zmniejszeniu, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 8. Wykonawca zezwoli osobom upoważnionym przez odbiorcę usługi na udział w zajęciach w każdym czasie, w celu przeprowadzenia oceny realizacji usługi. 9. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu wykonawcy do miejsca prowadzenia zajęć. 10. Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do każdej części do: a) przedstawienia do akceptacji odbiorcy usługi programu zajęć w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy; b) prowadzenia pełnej dokumentacji tj. dziennika zajęć dla każdej grupy; c) uczestniczenia w zaplanowanych przez dyrektora szkoły spotkaniach z kadra, jeśli dyrektor szkoły uzna takie uczestnictwo za konieczne. Wykonawca będzie informowany z siedmiodniowym wyprzedzeniem o terminie spotkania; d) niezwłocznego (do dwóch dni od daty zajęć) informowania dyrektora szkoły o nieobecnościach uczestników na zajęciach. Informacja taka powinna zostać przesłana poczta elektroniczna na adres; poczta@gce.gliwice.pl; e) prowadzenia zajęć zgodnie z kwartalnym harmonogramem wsparcia opracowanym w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły; f) wydania zaświadczeń/certyfikatów dla uczestników kursów/szkoleń (1 oryginał i 1 kopia poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem), a w przypadku kursów/szkoleń nadających uprawnienia - uprawnień. B. INFORMACJA O CZESCIACH ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie zajęć wg niżej wymienionych rodzajów i składa się z 13 części, których szczegółowy opis znajduje się poniżej: Cześć 1 "AutoCad podstawowy" - łączna liczba godzin: 28 - łączna ilość osób: 5 Cześć 2 "AutoCad zaawansowany" - łączna liczba godzin: 28 - łączna liczba osób: 5 Cześć 3 "AutoCad Electrical" - łączna liczba godzin: 28 - łączna liczba osób: 1 Cześć 4 "Programowanie sterowników PLC 1200 (CPU)" - łączna liczba godzin: 24 - łączna liczba osób: 6 Cześć 5 "Pneumatyka FluidSIM 5P" - łączna liczba godzin: 24 - łączna liczba osób: 5 Cześć 6 "Hydraulika FluidSIM 5H" - łączna liczba godzin: 24 - łączna liczba osób: 5 Cześć 7 "Wizaż" - łączna liczba godzin: 50, w tym 30 godz. zajęć praktycznych - łączna liczba osób: 4 Cześć 8 "Stylizacja paznokci" - łączna liczba godzin: 80, w tym 56 godz. zajęć praktycznych - łączna liczba osób: 4 Cześć 9 "Obsługa portalu TIA Potral" - łączna liczba godzin: 24 - łączna liczba osób: 3 Cześć 10 "Oznaczenia chromatograficzne" - łączna liczba godzin: 25 - łączna liczba osób: 4 Cześć 11 "Nowoczesne techniki miareczkowania" - łączna liczba godzin: 24 - łączna liczba osób: 4 Cześć 12 "Szkolenie IPC dla Specjalistów i trenerów IPC-J-STD-001" - łączna liczba godzin: 40 - łączna liczba osób: 4 Cześć 13 "Uprawnienia II stopnia TIG z egzaminem" - łączna liczba godzin: 110 - łączna liczba osób: 1 C. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WARUNKÓW PROWADZENIA KURSÓW 1. Zajęcia będą odbywały się na terenie Gliwic, w pomieszczeniach należących do wykonawcy lub dzierżawionych przez wykonawcę. 2. Wykonawca na czas realizacji zamówienia musi dysponować odpowiednim zapleczem technicznym do przeprowadzenia konkretnego kursu/szkolenia. Dokładny opis znajduje się w szczegółowym opisie zamówienia (załączniki do SIWZ. 4.1. - 4.13). D. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWIERAJĄ ZAŁĄCZNIKI NR 4.1-4.13
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80530000-8
Dodatkowe kody CPV: 80531200-7, 80533200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "AutoCad-podstawowy" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROCAD SA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: "AutoCad-zaawansowany" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROCAD SA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: "AutoCad-elektrical" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do upływu terminu składania ofert złożona została jedna oferta. Zamawiający przewidział zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy i dokonał oceny oferty. Oferta złożona przez PROCAD SA, ul. Kartuska 215 80-122 Gdańsk jest najkorzystniejsza ale przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: "Programowanie sterowników PLC S7 1200 (CPU)" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14400
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INTEX Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: "Pnematyka FluidSIM 5P" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EMT Systems Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: "Hydraulika FluidSIM 5H" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EMT Systems Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: "Stylizacja paznokci" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do upływu terminu składania ofert złożona została jedna oferta. Zamawiający przewidział zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24 aa ust. 1 ustawy i dokonał oceny oferty. Oferta złożona przez Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach, ul. Krasińskiego 2, 40-952 Katowice okazała się najkorzystniejsza ale przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: "Obsługa portalu TIA Potral" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7500
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EMT Systems Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7500
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: "Oznaczenia chromatograficzne" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części 10 zostaje unieważnione na podstawie zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy tj. dla przedmiotowej części zamówienia nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: "Nowoczesne techniki miareczkowania" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części 11 zostaje unieważnione na podstawie zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. tj. dla przedmiotowej części zamówienia nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: "Szkolenie IPC dla Spechjalistów i Trenerów IPC - J - STD-001" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RENEX Electronics Education Center Marzena Szczotkowska-Topić
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: "Uprawnienia II stopnia TIG z egzaminem" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części 13 zostaje unieważnione na podstawie zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp tj. dla przedmiotowej części zamówienia nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: "Wizaż-stylizacja" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do upływu terminu składania ofert złożone zostały dwie oferty. Zamawiający przewidział zastosowanie procedury, o której mowa a art. 24 aa ust. 1 ustawy i dokonał oceny ofert. Oferta złożona przez Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach ul. krasińskiego 2, 40-952 Katowice okazała się najkorzystniejsza ale przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- (2) 2025 - Ochrona fizyczna i monitoring obiektów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- 20-P-25 Dostawa aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 8 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Wykonanie modernizacji toalet na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Przeprowadzenie szkolenia - kursu obsługi dronów w kategorii A2 i STS01 z pomiarami jakości powietrza wraz z walidacją. Znak sprawy: DZPZ.283.41.2025.AL
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach oraz do szkół w ramach projektu "Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów/warsztatów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji zawodowych, w tym kursu na prawo jazdy kat. B i T
- Organizacja i przeprowadzenie kursu stylizacji paznokci
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. b z egzaminem dla uczniów Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej
- ORGANIZACJA I PROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "DOBRY ZAWÓD - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ 2"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.