eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice"Przeprowadzenie kursów/specjalistycznych szkoleń dla nauczycieli i instruktorów praktycznej nauki zawodu"



Ogłoszenie z dnia 2020-01-29

Ogłoszenie nr 510017238-N-2020 z dnia 29-01-2020 r.

Górnośląskie Centrum Edukacyjne: "Przeprowadzenie kursów/specjalistycznych szkoleń dla nauczycieli i instruktorów praktycznej nauki zawodu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Nowy uczeń-nowoczesna pracownia-nowatorski pracownik-podniesienie jakości kształcenia w Górnośląskim Centrum Edukacyjnym"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 626683-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540258170-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Górnośląskie Centrum Edukacyjne, Krajowy numer identyfikacyjny 19341800000000, ul. ul. Stefana Okrzei 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 313 576, e-mail sekretariat@gce.gliwice.eu, faks 322 313 576.
Adres strony internetowej (url): www.gce.gliwice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przeprowadzenie kursów/specjalistycznych szkoleń dla nauczycieli i instruktorów praktycznej nauki zawodu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GCE.26.14.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A. INFORMACJE PODSTAWOWE 1. Przedmiotem zamówienia są kursy/specjalistyczne szkolenia dla nauczycieli i instruktorów praktycznej nauki zawodu Górnośląskiego Centrum Edukacyjnego w Gliwicach organizowane w ramach projektu o nazwie: "Nowy uczeń-nowoczesna pracownia-nowatorski pracownik-podniesienie jakości kształcenia w Górnośląskim Centrum Edukacyjnym". Zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. 2. Celem realizowanych specjalistycznych szkoleń zawodowych jest podwyższenie kwalifikacji zawodowych nauczycieli i nauczycielek GCE w Gliwicach. 3. Data rozpoczęcia realizacji kursów dla poszczególnych grup powinna być uzgodniona i zaakceptowana przez Dyrektora Górnośląskiego Centrum Edukacyjnego w Gliwicach - odbiorcę usługi. 4. Dokładne daty rozpoczęcia zajęć będą zależały od decyzji odbiorcy usługi. 5. Szkolenia odbywać się będą w Gliwicach w salach/pomieszczeniach należących do wykonawcy lub dzierżawionych przez wykonawcę. Wszystkie kursy/szkolenia odbywać się będą w godzinach popołudniowych, za wyjątkiem ferii oraz weekendów, kiedy kursy mogą być realizowane od godzin porannych. 6. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia zajęć zgodnie z kwartalnym harmonogramem form wsparcia opracowanym przez odbiorcę usługi. 7. Odbiorca usługi zastrzega sobie możliwość odwołania lub przesunięcia zajęć w określonych dniach na inny termin, o czym poinformuje wykonawcę w formie pisemnej, faxem lub za pomocą poczty elektronicznej z dwudniowym wyprzedzeniem. W przypadku odwołania zajęć suma godzin zajęć nie ulegnie zmniejszeniu, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 8. Wykonawca zezwoli osobom upoważnionym przez odbiorcę usługi na udział w zajęciach w każdym czasie, w celu przeprowadzenia oceny realizacji usługi. 9. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu wykonawcy do miejsca prowadzenia zajęć. 10. Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do każdej części do: a) przedstawienia do akceptacji odbiorcy usługi programu zajęć w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy; b) prowadzenia pełnej dokumentacji tj. dziennika zajęć dla każdej grupy; c) uczestniczenia w zaplanowanych przez dyrektora szkoły spotkaniach z kadra, jeśli dyrektor szkoły uzna takie uczestnictwo za konieczne. Wykonawca będzie informowany z siedmiodniowym wyprzedzeniem o terminie spotkania; d) niezwłocznego (do dwóch dni od daty zajęć) informowania dyrektora szkoły o nieobecnościach uczestników na zajęciach. Informacja taka powinna zostać przesłana poczta elektroniczna na adres; poczta@gce.gliwice.pl; e) prowadzenia zajęć zgodnie z kwartalnym harmonogramem wsparcia opracowanym w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły; f) wydania zaświadczeń/certyfikatów dla uczestników kursów/szkoleń (1 oryginał i 1 kopia poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem), a w przypadku kursów/szkoleń nadających uprawnienia - uprawnień. B. INFORMACJA O CZESCIACH ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie zajęć wg niżej wymienionych rodzajów i składa się z 13 części, których szczegółowy opis znajduje się poniżej: Cześć 1 "AutoCad podstawowy" - łączna liczba godzin: 28 - łączna ilość osób: 5 Cześć 2 "AutoCad zaawansowany" - łączna liczba godzin: 28 - łączna liczba osób: 5 Cześć 3 "AutoCad Electrical" - łączna liczba godzin: 28 - łączna liczba osób: 1 Cześć 4 "Programowanie sterowników PLC 1200 (CPU)" - łączna liczba godzin: 24 - łączna liczba osób: 6 Cześć 5 "Pneumatyka FluidSIM 5P" - łączna liczba godzin: 24 - łączna liczba osób: 5 Cześć 6 "Hydraulika FluidSIM 5H" - łączna liczba godzin: 24 - łączna liczba osób: 5 Cześć 7 "Wizaż" - łączna liczba godzin: 50, w tym 30 godz. zajęć praktycznych - łączna liczba osób: 4 Cześć 8 "Stylizacja paznokci" - łączna liczba godzin: 80, w tym 56 godz. zajęć praktycznych - łączna liczba osób: 4 Cześć 9 "Obsługa portalu TIA Potral" - łączna liczba godzin: 24 - łączna liczba osób: 3 Cześć 10 "Oznaczenia chromatograficzne" - łączna liczba godzin: 25 - łączna liczba osób: 4 Cześć 11 "Nowoczesne techniki miareczkowania" - łączna liczba godzin: 24 - łączna liczba osób: 4 Cześć 12 "Szkolenie IPC dla Specjalistów i trenerów IPC-J-STD-001" - łączna liczba godzin: 40 - łączna liczba osób: 4 Cześć 13 "Uprawnienia II stopnia TIG z egzaminem" - łączna liczba godzin: 110 - łączna liczba osób: 1 C. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WARUNKÓW PROWADZENIA KURSÓW 1. Zajęcia będą odbywały się na terenie Gliwic, w pomieszczeniach należących do wykonawcy lub dzierżawionych przez wykonawcę. 2. Wykonawca na czas realizacji zamówienia musi dysponować odpowiednim zapleczem technicznym do przeprowadzenia konkretnego kursu/szkolenia. Dokładny opis znajduje się w szczegółowym opisie zamówienia (załączniki do SIWZ. 4.1. - 4.13). D. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWIERAJĄ ZAŁĄCZNIKI NR 4.1-4.13

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80530000-8


Dodatkowe kody CPV: 80531200-7, 80533200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "AutoCad-podstawowy"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROCAD SA
Email wykonawcy: szkolenia@procad.pl
Adres pocztowy: ul. Kartuska 215
Kod pocztowy: 80-122
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "AutoCad-zaawansowany"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROCAD SA
Email wykonawcy: szkolenia@procad.pl
Adres pocztowy: ul. Kartuska 215
Kod pocztowy: 80-122
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: "AutoCad-elektrical"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert złożona została jedna oferta. Zamawiający przewidział zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy i dokonał oceny oferty. Oferta złożona przez PROCAD SA, ul. Kartuska 215 80-122 Gdańsk jest najkorzystniejsza ale przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: "Programowanie sterowników PLC S7 1200 (CPU)"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14400
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INTEX Sp. z o. o.
Email wykonawcy: intexintex.com.pl
Adres pocztowy: ul. Portowa 4
Kod pocztowy: 44-102
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14400
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: "Pnematyka FluidSIM 5P"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EMT Systems Sp. z o. o.
Email wykonawcy: info@emt-systems.pl
Adres pocztowy: ul. Konarskiego 18C
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: "Hydraulika FluidSIM 5H"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EMT Systems Sp. z o. o.
Email wykonawcy: info@emt-systems.pl
Adres pocztowy: ul. Konarskiego 18C
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: "Stylizacja paznokci"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert złożona została jedna oferta. Zamawiający przewidział zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24 aa ust. 1 ustawy i dokonał oceny oferty. Oferta złożona przez Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach, ul. Krasińskiego 2, 40-952 Katowice okazała się najkorzystniejsza ale przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: "Obsługa portalu TIA Potral"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EMT Systems Sp. z o. o.
Email wykonawcy: info@emt-systems.pl
Adres pocztowy: ul. Konarskiego 18C
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7500
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7500
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: "Oznaczenia chromatograficzne"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w części 10 zostaje unieważnione na podstawie zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy tj. dla przedmiotowej części zamówienia nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: "Nowoczesne techniki miareczkowania"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w części 11 zostaje unieważnione na podstawie zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. tj. dla przedmiotowej części zamówienia nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: "Szkolenie IPC dla Spechjalistów i Trenerów IPC - J - STD-001"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RENEX Electronics Education Center Marzena Szczotkowska-Topić
Email wykonawcy: szkolenia@renex.com.pl
Adres pocztowy: Al. Kazimierza Wielkiego 6E
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: "Uprawnienia II stopnia TIG z egzaminem"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w części 13 zostaje unieważnione na podstawie zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp tj. dla przedmiotowej części zamówienia nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: "Wizaż-stylizacja"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert złożone zostały dwie oferty. Zamawiający przewidział zastosowanie procedury, o której mowa a art. 24 aa ust. 1 ustawy i dokonał oceny ofert. Oferta złożona przez Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach ul. krasińskiego 2, 40-952 Katowice okazała się najkorzystniejsza ale przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.