eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaUtrzymanie i konserwacja zieleni urządzonej na terenie miasta Wieliczka - Teren zieleni nr 3



Ogłoszenie z dnia 2020-01-30

Ogłoszenie nr 510017604-N-2020 z dnia 30-01-2020 r.

Gmina Wieliczka: Utrzymanie i konserwacja zieleni urządzonej na terenie miasta Wieliczka - Teren zieleni nr 3

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 619445-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wieliczka, Krajowy numer identyfikacyjny 35155536400000, ul. ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 263 41 00, e-mail magistrat@wieliczka.eu, faks 12 278 68 60.
Adres strony internetowej (url): https://www.wieliczka.eu
Adres profilu nabywcy: https://bip.malopolska.pl/umigwieliczka

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie i konserwacja zieleni urządzonej na terenie miasta Wieliczka - Teren zieleni nr 3

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP.271.35.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i konserwacja zieleni urządzonej na terenie miasta Wieliczka - Teren nr 3, który obejmuje: Teren zieleni wokół budynku ul. Chopina 2 dz.nr 1311/3, 1311/4, 1311/5 obr.1; Teren zieleni wokół budynku ul. Limanowskiego 15 część dz.nr 1246/17 obr.1; Teren zieleni wokół budynków ul. Limanowskiego 32, 34 oraz wokół parkingu przy ul. Limanowskiego dz.nr 1299/46, 1300, 1299/41, 1299/42 obr.1; Teren Osiedla Boża Wola wraz z placem zabaw dz.nr 1299/48 obr.1; Zieleniec przy ul. Limanowskiego dz.nr 1834/2 obr.1; Osiedle Adama Asnyka dz.nr 644/21 obr.1; Teren od ul. Mierżączka wzdłuż Szkoły Podstawowej Nr 3 i Przedszkola dz.nr 541/27 obr.1; Zieleniec przy ul. Janińskiej dz.nr 1775/4, 1775/5 obr.1; Zieleniec przy ul. Świętej Barbary dz.nr 389/284 obr.3; Teren wokół budynku ul. Krakowska 35 dz.nr 456/4 obr.2; Teren zieleni na ogródkach działkowych przy ul. Kościuszki w Wieliczce część dz.nr 422/2, 421/2 obr.3; Teren zieleni na Osiedlu Szymanowskiego (wprost wyjazdu z parkingu Solnego Miasta) dz.nr 245/171 obr. 1. 2. Zakres prac: 2.1) Utrzymanie czystości wraz z wywozem odpadów: - Bieżące zbieranie śmieci z całego terenu z opróżnianiem koszy i wywozem odpadów, - Zrywanie ogłoszeń i informacji z drzew, murów i obiektów do tego nie przeznaczonych oraz usuwanie napisów z murów i obiektów do tego nie przeznaczonych, - Oczyszczanie i odmulanie oczka wodnego na zieleńcu przy ul. Św. Barbary. 2.2) Utrzymanie i pielęgnacja trawników: - Obcinanie brzegów trawników we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, - Koszenie bieżące trawy na trawnikach, wysokość trawy do 10cm, - Wywóz skoszonej trawy najpóźniej 1 dzień po koszeniu, - Usuwanie kretowin z wywozem ziemi, - Grabienie trawników na wiosnę. 2.3) Utrzymanie i pielęgnacja nasadzeń: - Bieżące plewienie nasadzeń z krzewów ozdobnych wraz z plewieniem wokół pni młodych drzewek ozdobnych, - Usuwanie samosiewów drzew, - Usuwanie odrostów z pni oraz gałęzi wskazanych drzew na wysokość do 2,20m, - Usuwanie odrastających pędów podkładek, - Strzyżenie żywopłotów poprzez nadawanie właściwych kształtów, - Odchwaszczanie żywopłotów, usuwanie z nich samosiewów innych gatunków, - Usuwanie odrośli z wyciętych drzew, - Usuwanie roślin wrastających w ogrodzenia siatkowe, - W razie potrzeby podlewanie, nawożenie nasadzeń, - Usuwanie odłamanych konarów i gałęzi opadłych z drzew, - Usuwanie w okresie zimowym okiści z krzewów i drzewek ozdobnych, - Prześwietlanie, przycinanie wskazanych krzewów. 2.4) Grabienie i wywóz liści: - Grabienie liści w miarę potrzeb na bieżąco, - Wywóz zgrabionych liści najpóźniej 1 dzień po grabieniu. 2.5) Utrzymanie traktów pieszych, chodników, parkingów i dróg dojazdowych: - Usuwanie chwastów wyrastających z pomiędzy kostki betonowej i innych nawierzchni oraz krawężników (chemiczne, mechaniczne), - Usuwanie wyrastających nad ciągi piesze gałęzi drzew do wysokości 2,20m, - Bieżące utrzymywanie w czystości alejek, chodników, schodów, parkingów, dróg osiedlowych - zamiatanie, z uwzględnieniem chodników przyległych do będących w stałym utrzymaniu terenów zieleni. - Odmulanie krawężników czy korytek wzdłuż chodników i dróg osiedlowych. 2.6) Odśnieżanie traktów pieszych, chodników, parkingów i dróg dojazdowych: - Bieżące odśnieżanie, posypywanie piaskiem traktów pieszych, chodników, parkingów i dróg dojazdowych z uwzględnieniem chodników przyległych do będących w stałym utrzymaniu terenów zieleni, - W razie nadmiaru śniegu - wywożenie śniegu na bieżąco, - Oczyszczanie po zimie alejek, chodników, schodów, parkingów, dróg osiedlowych, 2.7) Odśnieżanie ławek: - W okresie zimowym odśnieżanie ławek na bieżąco. 2.8) Wymogi dodatkowe: - Pilne prace interwencyjne winny być wykonywane niezwłocznie także w godzinach popołudniowych oraz w dniach wolnych od pracy. - Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za wypadki zaistniałe na terenie przez niego utrzymywanym a wynikające z niedopełnienia obowiązków. - Wykonawca zabezpiecza teren robót i zapewnia na własny koszt warunki bezpieczeństwa. - Wykonawca w przypadku interwencji miejskich służb porządkowych (Policji, Straży Miejskiej) każdorazowo ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie zadania. Dokładny zasięg każdego punktu objętego bieżącym utrzymaniem obrazują załączone mapy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Pozostałe wymagania: 3.1) koszty wszelkich środków, które mają być użyte do realizacji zadania ponosi Wykonawca, 3.2) koszty gospodarowania odpadami ponosi Wykonawca, 3.3) koszty załadunku, rozładunku i transportu materiałów, urządzeń, przedmiotów koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 3.4) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność (z tytułu prowadzonych usług) za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie prowadzonych prac. 3.5) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu do posiadania opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia. 4. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 90610000-6 Usługi sprzątania i zamiatania ulic 77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew 77313000-7 Usługi utrzymania parków 77314100-5 Usługi w zakresie trawników 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności podejmowane w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.). Zamawiający podkreśla, że w/w obowiązek dotyczy czynności polegających na obsłudze urządzeń, maszyn oraz sprzętu, jak i wykonywaniu pozostałych prac niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. W szczególności dotyczy to wykonywania czynności w zakresie: - usług utrzymania czystości z wywozem odpadów, - usług pielęgnacji trawników, - usług pielęgnacji nasadzeń, - usług utrzymania traktów pieszych, chodników, parkingów i dróg dojazdowych, - usług odśnieżania, - usług grabienia liści. 5.1) Zamawiający wymaga aby Wykonawca/podwykonawca przedłożył Zamawiającemu najpóźniej z dniem zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz na każde żądanie zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, oświadczenie o ilości osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, które wykonują czynności opisane wyżej (pkt 5.2), a niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że wskazane przez zamawiającego czynności będą wykonywać/wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, wskazanie rodzaju umowy o pracę, datę zawarcia umowy i wymiaru etatu każdej osoby wymienionej w oświadczeniu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 5.2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wypełniania przez Wykonawcę/podwykonawcę nałożonych na niego obowiązków w czasie realizacji zamówienia poprzez zwrócenie się np. do właściwego inspektoratu pracy z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli lub też poprzez żądanie od Wykonawcy/podwykonawcy przedstawienia dokumentów lub oświadczeń jak w pkt 5.3). 5.3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę, daty zawarcia umowy i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; lub(i) - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię/e umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1) dalej "RODO", lub(i) - dokumentów np. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek); lub(i) - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z RODO. 5.4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności jak również niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie oświadczenia lub dokumentów, o których mowa wyżej skutkowało będzie nałożeniem sankcji w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp to: - Polskie Normy przenoszące normy europejskie, - normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące normy europejskie, - europejskie oceny techniczne, rozumiane jako udokumentowane oceny działania wyrobu budowlanego względem jego podstawowych cech, zgodnie z odpowiednim europejskim dokumentem oceny, w rozumieniu art. 2 pkt 12 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5, z późn. zm.), - wspólne specyfikacje techniczne, rozumiane jako specyfikacje techniczne w dziedzinie produktów teleinformatycznych określone zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 z dnia 25 października 2012 r. w sprawie normalizacji europejskiej, zmieniającego dyrektywy Rady 89/686/EWG i 93/15/EWG oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94/9/WE, 94/25/WE, 95/16/WE, 97/23/WE, 98/34/WE, 2004/22/WE, 2007/23/WE, 2009/23/WE i 2009/105/WE oraz uchylającego decyzję Rady 87/95/EWG i decyzję Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1673/2006/WE (Dz. Urz. UE L 316 z 14.11.2012, str. 12), - normy międzynarodowe, - specyfikacje techniczne, których przestrzeganie nie jest obowiązkowe, przyjęte przez instytucję normalizacyjną, wyspecjalizowaną w opracowywaniu specyfikacji technicznych w celu powtarzalnego i stałego stosowania w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, - inne systemy referencji technicznych ustanowione przez europejskie organizacje normalizacyjne, - Polskie Normy, - Polskie aprobaty techniczne, - Polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw, - krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r. poz. 266 i 730). 5. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane w SIWZ i jego załącznikach konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w SIWZ i jego załącznikach materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych w SIWZ i jego załącznikach, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77313000-7


Dodatkowe kody CPV: 77211500-7, 77314100-5, 90610000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 74592.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa Gama Jacek Gołda
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Grajów 168
Kod pocztowy: 32-020
Miejscowość: Wieliczka
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 84564.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 84564.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99684.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wartość zamówienia ustalono na kwotę 674 794,34 zł co stanowi równowartość 156 503,08 euro, w tym: 1. Teren nr 3: 74 592,60 zł co stanowi równowartość 17 300,04 euro. 2. Teren nr 1, 2, 4, 5, 6, 7: 600 201,74 zł co stanowi równowartość 139 203,04 euro.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.