Ogłoszenie z dnia 2020-01-30
Ogłoszenie nr 510018374-N-2020 z dnia 30-01-2020 r.
Dom Pomocy Społecznej im. Sue Ryder w Kałkowie-Godowie: "Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. Sue Ryder w Kałkowie - Godowie gm. Pawłów w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 30 czerwca 2020 roku"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 636253-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej im. Sue Ryder w Kałkowie-Godowie, Krajowy numer identyfikacyjny 29153892300000,
ul. Godów
88,
27-225
Kałków, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 3343862, 0600039912, e-mail
dps.kalkow@poczta.fm, faks
413 343 863.
Adres strony internetowej (url): www.spstarachowice.bip.doc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. Sue Ryder w Kałkowie - Godowie gm. Pawłów w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 30 czerwca 2020 roku"
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. Sue Ryder w Kałkowie Godowie gm. Pawłów od 1 stycznia 2020 roku do 30 czerwca 2020 roku z uwzględnieniem diet ustalanych dla mieszkańców na bieżąco. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę całodobowego wyżywienia Dzienna racja pokarmowa dla pensjonariusza DPS wynosić będzie: 1. produkty zbożowe (w przeliczeniu na mąkę) - 270 g pieczywo mieszane - 250 g mąka i makarony - 50 g kasze - 40 g 2. mleko i produkty mleczne (w przeliczeniu na mleko płynne) - 1150 ml mleko - 550 ml sery twarogowe - 60 g sery podpuszczkowe - 20 g 3. jaja ¾ szt. 4. mięso, wędliny, ryby, (w przeliczeniu na mięso z kością) - 200 g mięso - 110 g wędliny - 40 g ryby - 40 g 5. masło 40 g 6. inne tłuszcze 15 ml. 7. ziemniaki 350 g 8. warzywa i owoce obfitujące w witaminę C 230 g 9. warzywa i niektóre owoce obfitujące w karoten 120 g 10. inne warzywa i owoce 280 g 11. cukier i słodycze (w przeliczeniu na cukier) 75 g cukier 60 g dżemy i marmolady 30 g Energia w kaloriach: 2500-2600 Białko ogółem w g.: 90, w tym zwierzęce 58 Tłuszcze w g.: 88 Węglowodany w g.: 347 1. Wszystkie etapy procesu produkcyjnego, łącznie z napełnianiem termosów powinny przebiegać bez zbędnych przestojów, celem zabezpieczenia przed zanieczyszczeniem zepsuciem i rozwojem drobnoustrojów chorobotwórczych. Zobowiązuje się wykonawcę do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych potraw oraz do przygotowywania ich zgodnie z prawnymi regulacjami o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia, przy równoczesnym zapewnieniu modyfikacji opracowanych jadłospisów przez urozmaicenia, sezonowość. Należy uwzględnić przygotowywanie posiłków w okresie świąt oraz okazjonalnych uroczystości z uwzględnieniem tradycyjnych potraw. 2. Posiłki powinny być przewożone w naczyniach transportowych i termosach gastronomicznych zapewniających utrzymanie temperatury spożywania potraw oraz posiadających odpowiednie atesty Państwowego Zakładu Higieny, Zakładu Badania Żywności i Przedmiotów Użytku. Pomiar temperatury odbywać się będzie w momencie przekazania posiłków do DPS: zupa-75°C, II danie - 65°C, napoje gorące - 80°C, produkty zimne -15°C. Pojemniki, w których pakowana jest żywność mają być czyste, bez uszkodzeń, bez znaczących zmian fizycznych mogących przyczynić się do zagrożenia epidemiologicznego, a termosy zamykane szczelnie, tak by podczas transportu posiłki w formie płynnej nie ulegały rozlaniu. 3. Transport posiłków prowadzony będzie samochodami dostosowanymi do przewożenia środków spożywczych. 4. Posiłki dostarczane będą 3 razy dziennie w godzinach: - śniadanie: godz. 8.00-8.30 - obiad: godz. 13.00-13.30 - kolacja: godz. 1700-17.30 5. Posiłki będą dzielone na dwa oddziały: oddział A - 60 posiłków oddział B - 28 posiłków 6. Dokładna liczbę posiłków na dany dzień zamawiający będzie podawał wykonawcy telefonicznie lub faksem do godz. 10.00 dnia poprzedniego. 7. Należy udostępnić upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego ponadto jedną porcję każdego posiłku do degustacji w zakresie diety podstawowej w celu dokonania kontroli wagi i estetyki zestawionego posiłku. 8. Wykonawca po zakończeniu pory wydawania poszczególnych posiłków odbierze odpady pokonsumpcyjne. 9. Jadłospisy podlegać będą kontroli Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia osobie upoważnionej planowanego na następną dekadę (10 dni) jadłospisu (wzór ustalony przez Wykonawcę), w którym zawarte będą następujące dane: nazwa posiłku, kaloryczność, gramatura gotowego posiłku z podziałem części składowych wyrażone w gramach lub sztukach. 10. Wykonawca zobowiązany jest używać masło świeże extra, a nie produkty masłopodobne oraz wędliny wysokiej jakości. 11 Reklamacje dotyczące składu jakościowego i ilościowego (np. brak masła) będą zgłaszane wykonawcy telefonicznie oraz w formie pisemnej. 12.Wykonawca powinien co najmniej 1 raz w tygodniu dostarczać wykaz poszczególnych produktów z których został sporządzony posiłek wraz z wykazem gramatury, 13.Zaleca się, aby Wykonawca pobierał i przechowywał próbki podanych posiłków w specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 48 godz. od upływu dnia ich podania. 14.Zamawiający będzie dokonywał kontroli wartości wsadu do kotła poprzez wezwanie wykonawcy do okazania raportów żywienia. W razie wątpliwości raz w m-cu zamawiający ma prawo na koszt wykonawcy do weryfikacji tych raportów przez PIH. 15.Za uchybienia ujawnione w trakcie kontroli np. SANEPID-u wynikające ze świadczonej przez Wykonawcę usługi, której następstwem będą m.in. mandaty, kary odpowiada Wykonawca. Podstawą do sporządzania posiłków dla mieszkańców będą: wykaz norm dziennych racji pokarmowych dla zakładów żywienia zbiorowego typu zamkniętego opracowany przez Instytut Żywności i Żywienia oraz norm HCCAP wykaz diet stosowanych w DPS. 16.Wszelkie posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HCCAP oraz wewnętrznymi przepisami Zamawiającego. Warunki dodatkowe: 17. Podana cena brutto na realizację zamówienia winna uwzględniać wszelkie rabaty i upusty zastosowane dla Zamawiającego, Zakres zamówienia obejmuje usługi zgodnie z CPV: przedmiot główny - 55.52.12.00-0. Dostawy objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ oraz wzorem umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
163100.71
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ,,Cento" sp. z o.o. z/s w Starachowicach
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
219259.04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa przygotowania i dostawy posiłków dla uczestników Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego przy ul. Poturzyńskiej 1 w Lublinie w 2025 r.
- Przygotowanie oraz dostawa posiłków dla uczestników pobytu dziennego i całodobowego w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Sępólnie Krajeńskim
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pn.: "Filozofia w służbie bibliotek - biblioteki w służbie filozofii" organizowanej w Bibliotece UKW w Bydgoszczy
- Przygotowanie, dostawa oraz wydawanie gorącego posiłku dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koninie
- "Przygotowanie oraz dostawa obiadów dla Uczestników na pobyt dzienny oraz całodobowy Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Zarębach Kościelnych"
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Oddziału Rehabilitacyjnego oraz Oddziału Rehabilitacji Pulmonologicznej w Krzyżewie
więcej: Usługi dowożenia posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.