Ogłoszenie z dnia 2019-01-30
Ogłoszenie nr 510018656-N-2019 z dnia 30-01-2019 r.
Centrum Usług wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Radomiu: Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w 2019 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 660964-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej ul. Pułaskiego 9, 26-600 Radom działającym w imieniu i na rzecz domów pomocy społecznej wymienionych w § 2 ust. 1 Uchwały Nr 428/2017 Rady Miejskiej w Radomiu z dnia 30 stycznia 2017 roku tj. dla: Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany ,, Danuty" Kijewskiej, ul. A. Struga 88, 26-600 Radom, Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16, 26-600 Radom, Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza, ul. Garbarska 35, 26-600 Radom, Domu Pomocy Społecznej ul. Zofii Holszańskiej 13, 26-600 Radom na podstawie zarządzenia nr 43/2018 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 11 grudnia 2018 roku w sprawie wyznaczenia jednostki organizacyjnej Gminy Miasta Radomia do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w 2019 roku
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 366727626,
ul. Pułaskiego
9,
26-600
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48(48)3680900, +48(48)3680900 wew. 41, e-mail
zamowienia@cuwradom.pl, zamowienia@cuwradom.pl, faks
+48(48)3680901.
Adres strony internetowej (url): http://bip.cuwradom.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w 2019 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP.271.1.76a.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mleka i jego przetworów wraz z transportem dla następujących domów pomocy społecznej: 1) Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany ,,Danuty" Kijewskiej, ul. A. Struga 88, 26 600 Radom, 2) Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy, ul. Wyścigowa 16, 26-600 Radom, 3) Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza, ul. Garbarska 35, 26-600 Radom, 4) Domu Pomocy Społecznej, ul. Zofii Holszańskiej 13, 26-600 Radom w okresie od dnia 01.01.2019r. do 31.12.2019r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ w podziale na 4 części. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia według potrzeb do siedziby Domów Pomocy Społecznej w Radomiu, wyszczególnionych w § 1 niniejszej SIWZ, wraz z transportem w dni robocze od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych przez każdy z Domów Pomocy Społecznej w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Domy Pomocy Społecznej z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem - pisemnie, faxem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. 4. Do pierwszej dostawy należy dostarczyć dokument dopuszczający środek transportu Wykonawcy do przewozu artykułów żywnościowych, zgodnie z wymogami Rozporządzenia WE NR 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dn. 29.04.2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z dn. 30.04.2004 r. z późn. zm.). 5. Każdorazowo do dostawy na każdą partię określonego produktu należy dostarczać "Handlowy dokument identyfikacyjny", zgodnie z Ustawą z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 242) oraz Rozporządzeniem WE 853/2004 r. Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004 ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego ( Dz. Urz. EU L139 z 30.04.2004r.). 6. Wszystkie artykuły mleczarskie muszą być dostarczone bez oznak zepsucia, w stanie świeżym, wcześniej nie mrożonym. Niedopuszczalny jest zapach i smak świadczący o nieświeżości. Ponadto przy każdej dostawie do każdego rodzaju artykułów mleczarskich muszą być dołączone etykiety z informacją w języku polskim z czytelną datą produkcji, terminie przydatności do spożycia, dodanych substancjach obcych, o posiadanych atestach PZH. Muszą się cechować pełną wartością odżywczą, smakową i odpowiednią konsystencją. 7. Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych produktów, itp. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia produktów równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 8. Przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny, oraz ma ustalone standardy jakościowe, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, oferowany przez wiele podmiotów na rynku. Koszty cyklu życia ponoszone w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia nie zmieniają się. 9. Za dzień wydania towaru Zamawiającemu uważa się dzień, w którym towar został odebrany przez Dom Pomocy Społecznej. 10. Wykonawca zapewni takie opakowanie towaru, jakie jest wymagane, aby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany ,,Danuty" Kijewskiej, ul. A. Struga 88, 26-600 Radom w 2019 roku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
144450.92
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Almax-Dystrybucja Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
149073.71
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy, ul. Wyścigowa 16, 26-600 Radom w 2019 roku. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
130340.43
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Almax-Dystrybucja Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
134228.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza, ul. Garbarska 35, 26-600 Radom w 2019 roku. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26953.08
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Almax-Dystrybucja Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28257.73
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla Domu Pomocy Społecznej, ul. Zofii Holszańskiej 13, 26-600 Radom w 2019 roku. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
59932.45
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
61451.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie Usługi Wsparcia Technicznego dla 2 szt. urządzeń nShield Connect XC Base
- Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach niemieszkalnych pawilonów zakwaterowania w Areszcie Śledczym w Radomiu
- Budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez ul. Lubelską w rejonie skrzyżowania z ul. Kaszubską w Radomiu
- Modernizacja i prace remontowe budynku "Łaźni" Radomskiego Klubu Środowisk Twórczych i Galerii
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Usługa wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków m. Radomia dla obrębów 0121-Godów oraz 0120-Ustronie.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY MLEKA I PRODUKTÓW MLECZNYCH
- "DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO STOŁÓWKI W DOBRZENIU WIELKIM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY"
- Sukcesywny (codzienny) zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Szkole Podstawowej w Chęcinach w roku 2025
- Dostawy produktów mleczarskich, olejów i tłuszczów roślinnych
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omańkowskiej 9 - I/2025
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.