eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TworógKompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Tworóg i jej jednostek organizacyjnych w okresie 5 lat, tj. od 01.02.2019-31.01.2023



Ogłoszenie z dnia 2019-01-30

Ogłoszenie nr 510018790-N-2019 z dnia 30-01-2019 r.

Urząd Gminy w Tworogu: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Tworóg i jej jednostek organizacyjnych w okresie 5 lat, tj. od 01.02.2019-31.01.2023

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 662390-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Tworogu, Krajowy numer identyfikacyjny 54522500000, ul. ul. Zamkowa 16, 42690 Tworóg, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 857 493, e-mail tworog@poczta.wp.pl, faks 322 857 414.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Tworóg i jej jednostek organizacyjnych w okresie 5 lat, tj. od 01.02.2019-31.01.2023

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Grp. I. 271.25.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa p n.: Obsługa bankowa Gminy Tworóg oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie 5 lat tj. od 01.02.2019 do 31.01.2023. Szczegółowe wymagania dotyczące usługi: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Tworóg i jej jednostek organizacyjnych obejmuje: 1. Bieżąca obsługa bankowa: a) otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego w złotych polskich dla budżetu Gminy b) otwarcie i prowadzenie podstawowych rachunków w złotych polskich dla gminnych jednostek organizacyjnych c) innych rachunków budżetu Gminy Tworóg i jej jednostek organizacyjnych zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki, m.in. takich jak: rachunek wydatków, rachunek dochodów, rachunki otwarte na potrzeby realizacji projektów współfinansowanych środkami UE, rachunki zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, rachunek wadiów i innych wynikających z przepisów prawa; d) realizacja lokat terminowych, na zlecenie Gminy Tworóg e) Uruchomienie linii kredytowej w rachunku bieżącym Gminy Tworóg. Procentowanie kredytu w rachunku bieżącym obliczone w oparciu o stawkę WIBOR 1M powiększonej o stałą marżę banku, 2. Bankowość elektroniczna, obejmującą w szczególności: - stałą obserwację obrotów i stanów środków na rachunkach bieżących oraz rachunkach pomocniczych, - możliwość dokonywania operacji bankowych z siedziby urzędu oraz jednostek budżetowych, - dostęp do usług i produktów bankowości transakcyjnej: płatności masowe 3. Realizacja zleceń płatniczych w formie elektronicznej nie później niż następnego dnia roboczego 4. Przechowywanie depozytów 5. Przyjmowanie środków pozostających na koniec dnia na rachunku podstawowym budżetu Gminy i jej jednostek organizacyjnych na lokaty jednodniowe oraz weekendowe. Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczanych na lokatach krótkoterminowych obliczone w oparciu o stawkę WIBID dla złotowych depozytów międzybankowych pomniejszoną o stałą marże banku:- dla lokat jednodniowych i weekendowych przyjmuje się stopę referencyjną WIBID 6. Możliwość otwierania w trakcie trwania umowy rachunków pomocniczych na wniosek gminy oraz jej jednostek organizacyjnych. 7. Codziennego udostępniania wszystkich wyciągów bankowych w formie elektronicznej Zamawiającemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi odrębny załącznik nr 1.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 465102.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Tworogu
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Zamkowa 15
Kod pocztowy: 42-690
Miejscowość: Tworóg
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 400241.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 400241.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 400241.92
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.