eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa urządzeń laboratoryjnych w podziale na pakiety

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2019-01-30

Ogłoszenie nr 510018851-N-2019 z dnia 30-01-2019 r.

Warszawski Uniwersytet Medyczny: Dostawa urządzeń laboratoryjnych w podziale na pakiety

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500128967-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Warszawski Uniwersytet Medyczny, Krajowy numer identyfikacyjny 000288917, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225720366, 225720373, e-mail aez@wum.edu.pl, azp@wum.edu.pl, faks 225720363.
Adres strony internetowej (url): www.wum.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa urządzeń laboratoryjnych w podziale na pakiety

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AZP/Z-074/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych w podziale na części zamówienia, zwane dalej Pakietami:Pakiet 1:Dostawa komory laminarnej - 2 szt.;Pakiet 2: Dostawa termocyklera PCR - 1 szt.; Pakiet 3:Dostawa splitera do chromatografu Shimadzu - 1 szt.; Pakiet 4: Dostawa wagosuszarki halogenowej - 1 szt.; Pakiet 5: Dostawa stołu antywibracyjnego - 1 szt.; Pakiet 6: Dostawa miniwirówki - 1 szt.; Pakiet 7: Dostawa zamrażarki szufladowej -20°C - 1 szt.; Pakiet 8: Dostawa zamrażarki i chłodziarki podblatowej - 2 szt.; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie poszczególnych Pakietów został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1-2.8 do SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 3.1. uzgodnienie terminu dostawy z Kierownikiem jednostki organizacyjnej WUM wskazanej w Protokole odbioru, przy czym w odbiorze urządzeń uczestniczy przedstawiciel Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych WUM, ul. Żwirki i Wigury 81, 02-091 Warszawa (Pakiet 1-7) i Działu Logistyki WUM, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa, tel: 22/ 57-20-298, (Pakiet 8) lub/ i osoby upoważnione do odbioru w zakresie merytorycznym przedmiotu dostawy. 3.2.dostawa przedmiotu zamówienia do: Pakiet 1: Zwierzętarnia Katedry i Zakładu Histologii i Embriologii, ul. Pawińskiego 3c, 02-106 Warszawa; Pakiet 2: Zakład Immunopatologii Chorób Zakaźnych i Pasożytniczych, ul. Pawińskiego 3c, 02-106 Warszawa; Pakiet 3: Katedra i Zakład Technologii Leków i Biotechnologii Farmaceutycznej, ul. Banacha 1, 02-097 Warszawa; Pakiet 4: Katedra i Zakład Technologii Leków i Biotechnologii Farmaceutycznej, ul. Banacha 1, 02-097 Warszawa; Pakiet 5: Zakład Chemii Fizycznej, ul. Banacha 1, 02-097 Warszawa; Pakiet 6: Zakład Chemii Fizycznej, ul. Banacha 1, 02-097 Warszawa; Pakiet 7: Zakład Immunologii, blok F ul. Jana Nielubowicza 5, 02-097 Warszawa; Pakiet 8: Katedra i Zakład Histologii i Embriologii, Centrum Badań Przedklinicznych, ul. Banacha 1b, 02-097 Warszawa 3.3.instalacja - rozumiana jako rozpakowanie, montaż sprzętu, 3.4.podłączenie do mediów oraz uruchomienie sprzętu i sprawdzenie poprawności jego działania (dotyczy Pakietów: 1 - 4); 3.5.przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi (dotyczy Pakietów: 1 -4); 3.6.wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy; 3.7.przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy. W odbiorze uczestniczyć będzie przedstawiciel Działu Aparatury Medycznej WUM, ul. Żwirki i Wigury 81, 02-091 Warszawa, tel: 22/ 57-20-831 (Pakiet 1-7), Działu Logistyki WUM, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa, tel: 22/ 57-20-298, (Pakiet 8) lub/ i osoby upoważnione do odbioru w zakresie merytorycznym przedmiotu dostawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 38000000-5


Dodatkowe kody CPV: 38432200-4, 38311000-8, 42931100-2, 39711100-0, 38500000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet 1: Dostawa komory laminarnej - 2 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40650.41
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LABSYSTEM s.c. Ewa Superata, Mariusz Martini
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dobrego Pasterza 100
Kod pocztowy: 31-416
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48954.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43665.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55596.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet 3: Dostawa splitera do chromatografu Shimadzu - 1 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp; Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pakiet 4: Dostawa wagosuszarki halogenowej - 1 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp; Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Pakiet 5: Dostawa stołu antywibracyjnego - 1 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp; Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Pakiet 7: Dostawa zamrażarki szufladowej -20°C - 1 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp; Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Pakiet 8: Dostawa zamrażarki - 1szt. i chłodziarki podblatowej - 1 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp; Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: nie złożono żadnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.