eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaDostawa i montaż urządzeń monitoringu wizyjnego na terenie Parku Linowego w Stalowej Woli



Ogłoszenie z dnia 2020-02-03

Ogłoszenie nr 510019331-N-2020 z dnia 03-02-2020 r.

Gmina Stalowa Wola: Dostawa i montaż urządzeń monitoringu wizyjnego na terenie Parku Linowego w Stalowej Woli

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636506-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Stalowa Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 83040908600000, ul. ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 156 433 456, e-mail dhofman@stalowawola.pl, rkozlowski@stalowawola.pl, faks 156 433 412.
Adres strony internetowej (url): http://bip.stalowawola.pl/
Adres profilu nabywcy: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż urządzeń monitoringu wizyjnego na terenie Parku Linowego w Stalowej Woli

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-III.271.55.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń monitoringu wizyjnego na ternie Parku Linowego w Stalowej Woli Dostawa: o Kamera tubowa - 2 szt. o Kamera obrotowa 360 stopni - 1szt. o Konwerter - 2 szt. o Wkładka optyczna SFP ONT - 2 szt. o Zasilacz WDR - 2 szt. o Kabel UTP 6 kat. - około 6 m o Kabel światłowodowy BDC-MSA 4J. - około 150 m o Kabel elektryczny 3 x 2,5 - około 150 m o Przełącznica światłowodowa 4 połowa - 2 szt. o Hermetycznie zamykana skrzynka do zastosowań zewnętrznych odporna na promienie UV - 2 szt. o Patchcord SC/APC - SC/APC - 2 szt. o Pigtail SC/APC - 8 szt. o Ochronnik przepięciowy jednofazowy - 2 szt. o Zabezpieczenie różnicowo - prądowe - 2 szt. o Zabezpieczenie nadmiarowo - prądowe - 2 szt. Montaż: o Zaciągnięcie w istniejącą kanalizacje techniczną łącznie około 150 m kabla światłowodowego BDC-MSA 4J, od studni kablowej S10/SK-2 do każdego punktu monitorowania o Od każdego kabla światłowodowego biegnącego od słupa oświetleniowego do studni kablowej S10/SK-2 należy pozostawić około 10 m zapasów zamontowanych na stelażach o Montaż nowych punktów dostępowych na istniejących słupach oświetleniowych wraz z kamerami i towarzyszącym osprzętem o Doprowadzenie do każdego punktu monitoringu zasilania 230V za pomocą kabla 3 x 2,5 o łącznej długości około 150 m o Wpięcie punktów dostępowych do spllitera zamontowanego w studni kablowej (2 włókna od każdego przyłącza) o Zakończenie przyłącza od strony przełącznicy w puncie dostępowym, zlokalizowanym na słupie oświetleniowym pigtailami SC/APC o Podłączenie konwerterów do sieci światłowodowej należy wykonać za pomocą jednomodowych patchcordów SC/APC - SC/APC o Spawy włókien światłowodowych powinny być wykonane metodą termiczną o Wszystkie umieszczone w studniach kablowych kable światłowodowe powinny być oznakowane tabliczką identyfikującą kabel. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określają: a) Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis techniczny Przedmiotu Zamówienia dla zadania: Dostawa i montaż urządzeń monitoringu wizyjnego na terenie Parku Linowego w Stalowej Woli. 3. Wykonawca do oferty (element oferty) winien załączyć wypełnioną specyfikację dostaw - Załącznik nr 4 - celem zweryfikowania zgodności dostaw z opisem przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 32520000-4


Dodatkowe kody CPV: 32000000-3, 32562000-0, 45315300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11672.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CoverNET Damian Giecko
Email wykonawcy: biuro@covernet.pl
Adres pocztowy: Al. Jana Pawła II 25a
Kod pocztowy: 37-450
Miejscowość: Stalowa Wola
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24338.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24338.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27060.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.