Ogłoszenie z dnia 2020-02-03
Ogłoszenie nr 510019856-N-2020 z dnia 03-02-2020 r.
SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka: Usługi transportu sanitarnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 633929-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka, Krajowy numer identyfikacyjny 29170100000000,
ul. ul. Śniadeckiego
1,
42-604
Tarnowskie Góry, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 901 206, e-mail
zamowieniapubliczne@repty.pl, faks
323 901 353.
Adres strony internetowej (url): https://www.repty.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi transportu sanitarnego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GCR/77/ZP/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego rozumianego jako przewóz pacjentów (transport w stanie zagrożenia życia, konsultacje i badania diagnostyczne, przekazanie pacjenta do innego podmiotu leczniczego, transport do domu). 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia gotowości do świadczenia usług całodobowo, przez 7 dni w tygodniu, także w dni wolne od pracy i święta, zgodnie z otrzymanym zleceniem wykonania usługi. 3. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części: Część nr 1. Transport sanitarny z zespołem podstawowym "P" 3.1.Orientacyjne wymagane ilości: ok. 400 km/m-c i ok. 20 godz./m-c ogółem: ok. 16.000 km/40 m-cy i ok. 800 godz./40 m-cy 3.2. Wymagania dotyczące środków transportu sanitarnego: a) pojazdy sprawne technicznie, tzn. posiadające aktualne badania techniczne dopuszczające je do ruchu drogowego; b) pojazdy posiadające cechy techniczne i jakościowe określone w Polskiej Normie przenoszącej europejskie normy zharmonizowane PN-EN 1789 + A2:2015-01 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - Ambulanse drogowe, oraz spełniające wymagania normy PN-EN 1865-5:2012 Nosze i inny sprzęt do przemieszczania pacjenta, stosowane w ambulansach drogowych; c) pojazdy posiadające zezwolenie na używanie pojazdów jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w myśl art. 53 ust. 1 pkt. 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawa o ruchu drogowym (t .j. Dz.U. z 2018r. poz. 1990 z późn. zm.); d) pojazdy posiadające aktualne ubezpieczenie OC i NNW; e) pojazdy posiadające pozytywną opinię sanitarną Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej. 3.3. Wymagania dotyczące personelu karetki: Zespół podstawowy w skład, którego wchodzą, dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny, zgodnie z definicją zawartą w art. 36 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 993 z późn. zm.), oraz kierowca spełniający warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 341 z późn. zm.). 3.4. Maksymalny czas oczekiwania na realizację zlecenia transportu karetką "P" to 120 minut od zgłoszenia zlecenia. Część nr 2. Transport sanitarny z zespołem specjalistycznym "S" 3.5.Orientacyjne wymagane ilości: ok. 700 km/m-c i 30 godz./m-c ogółem: ok. 28.000 km /40 m-cy i ok. 1.200 godz./40 m-cy 3.6. Wymagania dotyczące środków transportu sanitarnego: a) pojazdy sprawne technicznie, tzn. posiadające aktualne badania techniczne dopuszczające je do ruchu drogowego; b) pojazdy posiadające cechy techniczne i jakościowe określone w Polskiej Normie przenoszącej europejskie normy zharmonizowane PN-EN 1789+A2:2015-01 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - Ambulanse drogowe, oraz spełniają wymagania normy PN-EN 1865-5:2012 Nosze i inny sprzęt do przemieszczania pacjenta, stosowane w ambulansach drogowych; c) pojazdy posiadające zezwolenie na używanie pojazdów jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w myśl art. 53 ust. 1 pkt. 2) i/ lub 12) ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawa o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1990 z późn. zm.); d) pojazdy posiadające aktualne ubezpieczenie OC i NNW; e) pojazdy posiadające pozytywną opinię sanitarną Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej. 3.7. Wymagania dotyczące personelu karetki : Zespół specjalistyczny w skład, którego wchodzą, co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz systemu oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny zgodnie z definicją zawartą w art. 36 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 993 z późn. zm.), oraz kierowca spełniający warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1. ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 341 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza zastąpienie kierowcy, ratownikiem medycznym, posiadającym uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych. 3.8. Maksymalny czas oczekiwania na realizację zlecenia transportu karetką "S" to 100 minut od zgłoszenia zlecenia. 4. Wezwanie transportu sanitarnego odbywać się będzie na podstawie telefonicznych zgłoszeń dokonywanych przez lekarzy zatrudnionych przez Zamawiającego pod numer telefoniczny wskazany przez Wykonawcę w ofercie. 5. Każde telefoniczne zgłoszenie będzie potwierdzone pisemnym zleceniem wystawionym przez Zamawiającego i doręczonym Wykonawcy najpóźniej w chwili zgłoszenia się Zespołu obsługi karetki. 6. Rozpoczęcie usługi następuje w momencie wyjazdu Zespołu wyjazdowego z bazy do miejsca wezwania i kończy się w miejscu docelowym, określonym w zleceniu lekarskim. Wynagrodzeniem za wykonanie przedmiotu umowy będzie suma iloczynów: przejechanych kilometrów i stawki za 1km, a także czasu trwania transportów i stawki za 1 godz. transportu, odpowiednio do rodzaju transportu. 7. W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do odbioru pacjenta z oddziału i doprowadzenia go do miejsca przeznaczenia. Kierowca/Zespół zobowiązany jest do pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu pacjentom z dysfunkcją ruchu, włącznie z wniesieniem pacjenta, o ile zajdzie taka konieczność. 8 W sytuacji gdy stan pacjenta uniemożliwia podjęcie transportu Zamawiający dopuszcza możliwość pokrycia kosztów dojazdu do Zamawiającego ze wskazanej w druku oferty bazy. 9. Transport powinien odbywać się trasą optymalną tzn. najkrótszą i najszybszą w danych warunkach komunikacyjnych. 10. Wykonawca zobowiązany jest dysponować taką ilością środków transportu i zespołów wyjazdowych, aby zapewnić Zamawiającemu ciągłość wykonywania usług. Wykonawca musi posiadać taką ilość środków transportu, aby mógł obsłużyć więcej niż jedno zlecenie w jednym czasie, a w przypadku awarii środka transportu, zapewnić transport zastępczy, bez dodatkowych obciążeń dla Zamawiającego. 11. W razie niepodstawienia przez Wykonawcę zastępczego środka transportu sanitarnego zgodnie z zapisem punktu poprzedzającego, Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z zastępczego środka transportu do wykonania usługi, a jego kosztami obciąży Wykonawcę. 12. Ilość wyjazdów podana przy każdym z zadań jest ilością orientacyjną, choć zgodną z prognozami Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia ilości te zostaną dostosowane do faktycznych potrzeb Zamawiającego. 13. Wykonawca zobligowany jest do zobowiązania wszystkich osób świadczących z jego strony niniejszą usługę do zapewnienia zachowania i przestrzegania tajemnicy medycznej i ochrony danych osobowych, powziętych w trakcie trwania umowy. 14. Wykonawca wyraża zgodę na poddanie się kontroli NFZ w zakresie spełniania wymagań, co do realizacji przedmiotu umowy. 15. Wszystkie dokumenty załączone do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest czytać oraz uwzględnić łącznie i uzupełniająco.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Transport sanitarny z zespołem podstawowym "P" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający działając na mocy art. 92 ust. 1 pkt. 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.) poinformował Wykonawców o unieważnieniu w Części nr 1. Transport sanitarny z zespołem podstawowym "P" postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż w w/w Części nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W niniejszym postępowaniu do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 17.12.2019r. do godz. 9.00, w zakresie Części nr 1 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. W związku z powyższym kierując się przesłanką art. 93 ust 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający był zmuszony unieważnić postępowanie w ww. Części. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: transport sanitarny z zespołem specjalistycznym "S" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
592000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SP ZOZ Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
518000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Dostawa i montaż mebli w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- BZP.271.32.2024 "Dowożenie dzieci i uczniów zamieszkałych w Dzielnicy Repty Ślaskie do przedszkoli i szkół podstawowych w Tarnowskich Górach".
- Świadczenie usług w formie terapii integracji sensorycznej dla dzieci
- Świadczenie usługi ochrony mienia oraz zapewnienie wizyjnego systemu kontroli na terenie nieruchomości po Zakładach Chemicznych "Tarnowskie Góry" w Tarnowskich Górach w 2025 r.
- BZP.271.33.2024 - Interwencyjne wyłapywanie bezdomnych zwierząt - psów i kotów z terenu Gminy Tarnowskie Góry wraz z zapewnieniem im opieki w schronisku dla zwierząt w 2025 roku
- Remont klatki schodowej w budynku wielorodzinnym przy ulicy Bytomskiej 3a, 3b w Tarnowskich Górach.
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Purda do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Olsztyna
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dowóz uczniów z terenu gminy Wojsławice do/z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojsławicach-Kolonii w roku 2025
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu miasta i gminy Ćmielów w okresie styczeń- czerwiec w roku szkolnych 2024/2025 oraz w okresie wrzesień- grudzień w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usługi w zakresie transportu sanitarnego dla pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.