eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielawa"Świadczenie usług kominiarskich w budynkach będących własnością Gminy Bielawa i Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. w Bielawie".



Ogłoszenie z dnia 2020-02-04

Ogłoszenie nr 510020183-N-2020 z dnia 04-02-2020 r.

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o.: "Świadczenie usług kominiarskich w budynkach będących własnością Gminy Bielawa i Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. w Bielawie".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 638910-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 89067933000000, ul. ul. 3 Maja 48, 58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 334 253, e-mail biuro@mzbmbielawa.eu, faks 748 334 253.
Adres strony internetowej (url): http://www.mzbmbielawa.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Świadczenie usług kominiarskich w budynkach będących własnością Gminy Bielawa i Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. w Bielawie".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DT.0001.1228.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: 1) Wykonywaniu kontroli okresowych stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spa linowych i wentylacyjnych) oraz podłączeń - w oparciu o art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz.U.2019.0.1186/. Kontrolę należy przeprowadzić w sposób szczegółowy zapewniający uzyskanie wszelkich informacji służących do prawidłowego określenia sprawności przewodów kominowych,wentylacyjnych oraz podłączeń oraz możliwości ich bezpiecznego użytkowania .Kontrola dotyczy również wszystkich innych elementów umożliwiających prawidłowe działanie systemów kominowych. Kontrolę przewodów kominowych przeprowadza przynajmniej dwuosobowy zespół pod kierunkiem osoby uprawnionej - mistrza kominiarskiego. Kontroli podlegają wszystkie przewody kominowe obiektu: dymowe, spalinowe, wentylacyjne a zakres przeglądu, badania technicznego, kontroli przewodów kominowych, powinien obejmować: a) badanie drożności przewodów kominowych, b) badanie prawidłowości podłączeń w tym: ilość i rodzaj podłączeń (kratek wentylacyjnych, palenisk gazowych lub węglowych) podłączonych do jednego przewodu kominowego, stan techniczny drzwiczek rewizyjnych, stan techniczny łączników, rur za piecowych, prawidłowość zainstalowanych kratek wentylacyjnych oraz wielkości ich powierzchni czynnej, zapewnienie dostępu powietrza zewnętrznego koniecznego do prawidłowego obiegu, cyrkulacji powietrza w lokalu, normowych ilości wymian powietrza, wentylacji pomieszczeń, sprawdzenie urządzeń wymuszających ciąg kominowy w przypadku gdy istnieją paleniska obsługiwane ciągiem grawitacyjnym lub gdy urządzenia te funkcjonują w przewodach wentylacji zbiorczej, c) badanie prawidłowości ciągu kominowego d) badanie stanu technicznego kominów ponad dachem w tym: głowic kominowych ścian kominowych nad dachem i na strychu ,nasad kominowych, prawidłowości wylotów przewodów, e) badanie prawidłowości dostępu do przeprowadzania kontroli przewodów kominowych w tym stanu technicznego: włazów, drabin, ankrów, ław kominiarskich, f) badanie szczelności przewodów kominowych, g) ocenę innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców. Przed przystąpieniem do realizacji usługi, Wykonawca ma obowiązek na co najmniej 3 dni przed jej realizacją wywiesić w ogólnie dostępnym miejscu w budynku informację o zamiarze wykonania usługi. Po wykonaniu przeglądu - kontroli przewodów kominowych należy wypełnić Protokół z okresowej kontroli przewodów kominowych. Należy wykonać szkic przewodów kominowych: rzut i przekrój, z naniesieniem ich numeracji, numeracji pionów, drożności, oznaczeniem rodzaju wylotów i przypisaniu podłączeń do każdego przewodu. Rysunek powinien zawierać właściwą orientację . Wszelkie uszkodzenia nieprawidłowości, usterki związane z brakiem drożności, nieprawidłowymi podłączeniami , brakiem szczelności i zagrożeniem dla użytkowników, wykazane w protokole, powinny mieć odesłanie do numeru pionu, oraz przewodu i obsługiwanego podłączenia. Oznaczenia podłączeń powinny być jasne i czytelne dla Zleceniodawcy. Protokół winien zawierać wszelkie nieprawidłowości, a w przypadkach stwierdzenia naruszenia przepisów technicznych zalecenia do wyłączenia pomieszczeń, urządzeń z eksploatacji. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego w przypadku stwierdzenia niebezpieczeństwa zagrożenia życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska. Protokoły z przeglądów powinny być potwierdzone czytelnym podpisem przez pracownika Spółki oraz: a) lokatora w zakresie części wspólnych budynków dla zasobu będącego własnością Gminy Bielawa, b) właściciela lokalu w zakresie części wspólnych budynków będących własnością wspólnot mieszkaniowych. 2) Czyszczeniu przewodów kominowych: dymowych, wentylacyjnych i spalinowych w oparciu o rozporządzenie ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów /Dz.U.2010.109.719/. W trakcie czyszczenia przewodów kominowych należy co najmniej: a) oczyścić prawidłowo przewód kominowych na całej długości użytkowej łącznie z nasadami, kanałami i kanałami przełazowymi, b) wybrać sadzę z przewodów kominowych z usunięciem sadzy poza teren obiektu, c) sprawdzić stan zagrożenia pożarowego od przewodów kominowych, podłączeń paleniskowych, kanałów. d) czyszczenie przewodów dymowych następuje 4 razy w roku z tego: w okresie od 1 stycznia do końca marca - jedno czyszczenie, w okresie od 1 kwietnia do końca maja - jedno czyszczenie, w okresie od 1 września do końca października - jedno czyszczenie, w okresie od 1 listopada do końca grudnia - jedno czyszczenie, e) czyszczenie przewodów spalinowych następuje 2 razy w roku z tego: w okresie od 1 lutego do końca kwietnia - jedno czyszczenie, w okresie od 1 września do końca listopada - jedno czyszczenie, f) czyszczenie przewodów wentylacyjnych następuje 1 raz w roku w okresie do końca maja, Przed przystąpieniem do realizacji usługi, Wykonawca ma obowiązek na co najmniej 3 dni przed jej realizacją wywiesić w ogólnie dostępnym miejscu w budynku informację o zamiarze wykonania usługi. Warunek ten może nie zostać spełniony tylko w przypadku konieczności natychmiastowego wykonania usługi. Po wykonaniu czyszczenia przewodów kominowych należy wypełnić Protokół z czyszczenia przewodów kominowych wraz z podaniem ich ilości oraz przekrojów. Protokoły z przeglądów powinny być potwierdzone czytelnym podpisem przez pracownika Spółki oraz: a) lokatora w zakresie części wspólnych budynków dla zasobu będącego własnością Gminy Bielawa, b) właściciela lokalu w zakresie części wspólnych budynków będących własnością wspólnot mieszkaniowych. NAJPÓŹNIEJ DO DNIA 25 KAŻDEGO MIESIĄCA, WYKONAWCA BĘDZIE DOSTARCZAŁ ZAMAWIAJĄCEMU W WERSJI PISEMNEJ HARMONOGRAM CZYSZCZENIA PRZEWODÓW KOMINOWYCH NA NASTĘPNY MIESIĄC. 3) Wykonywaniu dodatkowych czynności polegających na: a) wydawaniu opinii kominiarskich dotyczących prawidłowości podłączeń urządzeń grzewczych wraz z ustaleniem przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczo - kominowych, b) inwentaryzacji przewodów kominowych, c) czyszczeniu mechanicznym (odsmołowywaniu) przewodów kominowych. Przed przystąpieniem do realizacji usługi, Wykonawca ma obowiązek na co najmniej 3 dni przed jej realizacją wywiesić w ogólnie dostępnym miejscu w budynku informację o zamiarze wykonania usługi. Warunek ten może nie zostać spełniony tylko w przypadku konieczności natychmiastowego wykonania usługi. Po wykonaniu czynności wymienionych w pkt. 3 należy wypełnić Protokół z wykonanych czynności. Protokoły z wykonanych czynności powinny być potwierdzone czytelnym podpisem przez pracownika Spółki oraz: a) lokatora w zakresie części wspólnych budynków dla zasobu będącego własnością Gminy Bielawa, b) właściciela lokalu w zakresie części wspólnych budynków będących własnością wspólnot mieszkaniowych. Wykonywanie dodatkowych usług kominiarskich realizowane będzie na podstawie indywidualnych zleceń Zamawiającego wystawianych na piśmie w których Zamawiający określi zakres usługi oraz termin jej wykonania. W przypadku wystąpienia zadymienia lokalu mieszkalnego lub innego zagrożenia, a także stwierdzenia zasmołowania komina Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wykonania inwentaryzacji podłączeń do przewodu kominowego bez dodatkowego zlecenia. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem 2.1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj.: Mistrza kominiarskiego. 2.2. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2.3 Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. 1) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności. 2) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71632200-9


Dodatkowe kody CPV: 90915000-4, 71356100-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 266964.60
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FLORIAN, Spółdzielnia Pracy Usług Kominiarskich we Wrocławiu, rejonowy Zakład nr 11
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wojska Polskiego 1
Kod pocztowy: 58-260
Miejscowość: Bielawa
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 288321.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 288321.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 288321.77
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.