Ogłoszenie z dnia 2020-02-04
Ogłoszenie nr 510020208-N-2020 z dnia 04-02-2020 r.
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych: Dostawa systemu informacji prawnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 637096-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540283240-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 000001347,
ul. Bankowa
12,
40-007
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 359 13 34, e-mail
dzp@us.edu.pl , faks
-.
Adres strony internetowej (url): http://www.us.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu informacji prawnej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP.381.122.2019.DW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu informacji prawnej, zwanego dalej: "Systemem", wraz z cogodzinną aktualizacją (w dni robocze) w okresie 24 miesięcy od daty uruchomienia Systemu (przewidywany okres trwania licencji: od 01.02.2020r. do 31.01.2022 r.). Zamówienie obejmuje: a) uruchomienie Systemu informacji prawnej (no limit) z cogodzinną aktualizacją (w dni robocze) oraz dwudziestu dostępów on-line (imiennych na login i hasło). b) zapewnienie możliwości korzystania z Systemu przy użyciu jednej z aplikacji standardowo zintegrowanych z użytkowanymi systemami operacyjnymi na stacjach klienckich i serwerach aplikacyjnych Zamawiającego: Windows 7, Windows 8, Windows 10, Windows Server 2008/ 2008R2/ 2012/ 2016 (architektura oferowanej aplikacji nie może implikować konieczności instalowania przez administratora lub użytkownika zaawansowanego systemu dodatkowego oprogramowania do wyszukiwania danych), - typowo przeglądarka Edge w najnowszych wersjach dedykowanych przez Microsoft oraz najnowszych wersjach przeglądarek Chrome i Firefox. c) przeprowadzenie, w trakcie trwania licencji (na pisemny wniosek Zamawiającego) min. jednego szkolenia - instruktażu w zakresie wykorzystania Systemu do wyszukiwania informacji prawnych dla minimum 25 użytkowników; Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie przeprowadzenia instruktażu z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem, przy czym w razie zgłoszenia przez Wykonawcę, niezwłocznie po otrzymaniu ww. zawiadomienia, zastrzeżenia co do podanego przez Zamawiającego terminu, Strony mogą ustalić inny w stosunku do pierwotnie zaproponowanego, termin instruktażu, nie późniejszy jednak niż 3 dni od terminu pierwotnie wskazanego przez Zamawiającego w zawiadomieniu. Dodatkowe szkolenia stanowią pozacenowe kryterium oceny ofert - w przypadku zaoferowania większej liczby szkoleń (>1), oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ d) udzielanie konsultacji i porad dla administratorów w okresie trwania licencji (w godzinach między 09:00 a 15:00 w dni robocze). 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnoszący się do zawartości oraz funkcjonalności zamawianego Systemu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Wymagany termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od daty uruchomienia Systemu (przewidywany okres trwania licencji: od 01.02.2020r. do 31.01.2022r.). 4) Miejsce realizacji zamówienia: nie dotyczy 5) Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 miesiące na poprawne działanie Systemu, począwszy od dnia uruchomienia Systemu. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru. 6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
230000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
279456.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
- ZP/29/24 Dostawy materiałów do utrzymania czystości
- Dostawa materiałów szewnych
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEJŚĆ PODZIEMNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
- Zaprojektowanie i wykonanie systemu gaszenia gazem w rozdzielni głównej oraz pomieszczeniu zasilacza UPS w budynku A w Katowicach przy ul. Kossutha 13
- Dostawa drobnych akcesoriów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa subskrypcji i oprogramowania
- Świadczenie usług utrzymania i rozwoju Systemu Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawę sprzętu informatycznego, akcesoriów oraz licencji, w ramach projektu Transformacja cyfrowa administracji publicznej szczebla wojewódzkiego poprzez zwiększenie cyfrowych zasobów oraz e-usług
- Zakup praw do korzystania z nowych wersji programu SIMPLE_ERP, Eskulap i Alteris RIS/PACS będących w posiadaniu Zamawiającego wraz z ich opieką serwisową
- Zakup specjalistycznego sprzętu na potrzeby laboratorium do monitorowania infrastruktury i transportu z wykorzystaniem bezzałogowych statków powietrznych na kierunku ITL w PANS w Przemyślu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.