eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępnoModernizacja kanalizacji ogólnospławnej - rozdział na kanalizację sanitarną i deszczową - Kępno ul. Lipowa



Ogłoszenie z dnia 2019-01-31

Ogłoszenie nr 510020269-N-2019 z dnia 31-01-2019 r.

Wodociągi Kępińskie sp. z o.o.: Modernizacja kanalizacji ogólnospławnej - rozdział na kanalizację sanitarną i deszczową - Kępno ul. Lipowa

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie nr 1 realizowane będzie w ramach projektu pn: "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w aglomeracji Kępno - etap II", który jest dofinasowany w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach" oś priorytetowa II "Ochrona środowiska, a tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, umowa o dofinasowanie nr POIS.02.03.00-00-0190/16-00.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 655550-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wodociągi Kępińskie sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 250754952, ul. Wrocławska 28, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 822 450, e-mail przetargi@wodociagi.kepno.pl , faks -.
Adres strony internetowej (url): http://www.wodociagi.kepno.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja kanalizacji ogólnospławnej - rozdział na kanalizację sanitarną i deszczową - Kępno ul. Lipowa

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.26.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, których zakres obejmuje następujące zadania inwestycyjne, wraz z uzyskaniem pozwoleń na użytkowanie: a) Zadanie nr 1 Przebudowa kanalizacji ogólnospławnej w postaci rozdziału na kanalizację sanitarną i deszczową oaz wymiany sieci wodociągowej w ul. Lipowej w Kępnie, która obejmuje wykonanie: - sieci kanalizacji sanitarnej o dł. ok. 147 mb, - sieci kanalizacji deszczowej o dł. ok. 134 mb, - sieci wodociągu o dł. ok. 115 mb. b) Zadanie nr 2 Wykonanie w ciągu ulicy Lipowej w Kępnie konstrukcji jezdni wraz ułożeniem nawierzchni jezdni z mas bitumicznych obejmujących swoim zakresem: - roboty ziemne mechaniczne - ok. 245 m3, - rozbiórka krawężników betonowych wraz z wywozem - ok. 183 mb, - rozbiórka chodników, wjazdów wraz z paletowaniem - ok. 193 m2, - rozbiórkę (frezowanie) istniejącej nawierzchni ok. 552 m2 wraz z wywozem, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod jezdnię - 726 m2 wykonanie warstwy podbudowy z gruntu stabil. cementem ok. 533 m2, - wykonanie warstwy podbudowy z kruszyw łamanych ok. 451 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek bit-asfalt. ok. 451 m2 - remont parkingu o o wym 33,0m x 4,50m z rozbiórką krawężników, frezowaniem istniejącej nawierzchni i wykonaniem nowej konstrukcji parkingu wraz z nawierzchnią bitumiczną. - wykonanie regulacji i pionowania infrastruktury oświetlenia ulicznego (słupy oświetleniowe) w zakresie umożliwiającym jej wykorzystanie w obecnym stanie technicznym. - wykonanie regulacji i pionowania istniejących urządzeń parkometrów w zakresie umożliwiającym ich wykorzystanie w obecnym stanie technicznym. 2) Zamawiający z uwagi na fakt, że prace będą prowadzone w centrum miasta w strefie mocno zurbanizowanej wymaga aby prace budowlano-montażowe prowadzone były z uwzględnieniem następujących warunków: a) Wykonawca przed rozpoczęciem robót zobowiązany jest dokonać w pasie robót dokumentacji fotograficznej lub filmowej stanu istniejącego budynków ze szczególnym uwzględnieniem istniejących uszkodzeń budynków/obiektów. b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonywał roboty bez zbędnych przerw z dużą intensywnością (np. w trybie 2 zmianowym) w godzinach minimum od 7:00 do 19:00 Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac od poniedziałku do soboty włącznie. c) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia dróg prowadzących do terenu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego Podwykonawców d) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w sposobie prowadzenia robót pozostawienie możliwości komunikacji chodnikami. Wymagane jest wyodrębnienie (wygrodzenie) terenu jezdni, w której będą prowadzone roboty od części chodnikowej. Przyłącza do budynków wykonywane winny być wykopami miejscowymi z zastosowaniem tymczasowych kładek drogowych zapewniających komunikację pieszą. Wykonawca winien przewidzieć wykonanie i utrzymanie na swój koszt zabezpieczenia (np. ogrodzenia) terenu wykonywanych robót, ich odpowiedniego oznakowania, wykonania i utrzymania tymczasowych dróg dojazdowych do placu budowy, zapewnienia bezpiecznych dojść do budynków i sklepów, zorganizowania zaplecza budowy i jego zlikwidowanie po zakończeniu budowy, ochrony znajdującego się na terenie budowy mienia, a także zapewnienie warunków bezpieczeństwa pracy. e) Rozbiórkę chodników i krawężników należy wykonać po wykonaniu robót kanalizacyjno-wodociągowych w uzgodnieniu z wykonawcą realizującym wykonanie nawierzchni chodników, krawężników oraz ścieku przykrawężnikowego. f) Wykonawca będzie musiał uwzględnić w swoim harmonogramie prac współpracę z podmiotami realizującymi na zlecenie spółki miejskiej budowę: sieci ciepłowniczej oraz wykonanie na zlecenie Gminy Kępno prac brukarskich w zakresie chodników krawężników i ścieku przykrawężnikowego. Wykonawca zobowiązany będzie w uzgodnionym z Zarządcą Drogi oraz wybranym przez niego Wykonawcą terminie udostępnić plac budowy w celu wykonania krawężnika, rynsztoków oraz chodników. g) W trakcie robót ziemnych mogą wystąpić prace archeologiczno-zabezpieczajęce w formie nadzoru archeologicznego realizowanego przez jednostkę powołaną przez Zamawiającego. h) Zamawiający jest w posiadaniu zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót (Zał. Nr 13 do SIWZ). Po stronie Wykonawcy jest zamówienie, wykonanie, montaż oraz demontaż oznakowania, zgodnie dokumentacją, oraz uzyskanie niezbędnych zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i uiszczenia wymaganych opłat z tego tytułu. 3) Zakres robót i czynności włączonych do realizacji w ramach umowy oraz których koszty, które Wykonawca winien uwzględnić w ofercie: a) zorganizowania zaplecza i placu budowy wraz z zabezpieczeniami wynikającymi z BHP i p.poż., b) koszty pełnej obsługi geodezyjnej w tym koszty wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. c) koszty utrzymania placu budowy w tym mediów, d) przeprowadzenia wszelkich prób, sprawdzeń i odbiorów, przewidywanych warunkami technicznymi wykonania odbioru robót budowlano-montażowych i instalacyjnych oraz opisanych w SST. e) koordynacji i nadzoru technicznego (zatrudnienie Kierownika Budowy). f) wszystkie koszty w tym koszty nadzoru nad realizacją robót wynikające z uzgodnień branżowych, g) ubezpieczenie budowy na kwotę nie mniejszą niż wartość kontraktu w całym okresie realizacji Przedmiotu Umowy, w tym personelu Zamawiającego oraz nadzoru inwestorskiego, h) opracowanie projektów tymczasowej organizacji ruchu, wykraczających poza projekt załączony do SIWZ i) fotograficzna dokumentacja prowadzonych robót zwłaszcza robót zanikających lub ulegających zakryciu. j) fotograficzna dokumentacja z inwetaryzacyjną stanu istniejącej zabudowy w bezpośrednim sąsiedztwie pasa drogowego, k) wykonanie wszystkich czynności wymaganych przepisami prawa niezbędnych do uzyskania, pozwolenia na użytkowanie obiektu, l) wykonanie w okresie rękojmi i gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych. m) regulacja i pionowanie infrastruktury oświetlenia ulicznego (słupy oświetleniowe). n) wykonanie regulacji i pionowania istniejących urządzeń parkometrów w zakresie umożliwiającym ich wykorzystanie w obecnym stanie technicznym. Wykonanie robót budowlanych nastąpi zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego - 4 wydanie angielsko - polskie niezmienione 2008 - tłumaczenie I wydania FIDIC 1999 (tzw. czerwony FIDIC) UWAGA: Zadanie nr 1 realizowane będzie w ramach projektu pn: "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w aglomeracji Kępno - etap II", który jest dofinasowany w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach" oś priorytetowa II "Ochrona środowiska, a tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, umowa o dofinasowanie nr POIS.02.03.00-00-0190/16-00. 3. Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót i realizacji zadania: 1) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność wykonania z dokumentacją dostarczoną przez Zamawiającego. 2) Prace należy prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami sztuki budowlanej oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3) Wykonawca winien bezwzględnie zapoznać się ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, gdyż część czynności stanowiących przedmiot zamówienia została opisana jedynie w tejże Specyfikacji. 4) Zamówieniem objęte są również wszelkie czynności związane z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w SIWZ, oraz inne czynności wynikające ze specyfiki zamówienia. 5) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogram ramowy rzeczowo-finansowy robót przed podpisaniem umowy. 6) Wykonawca w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu harmonogram wykonywania robót określający czas wykonywania poszczególnych zakresów/zadań dla realizacji całego zadania objętego zamówieniem, który będzie stanowił integralną część umowy. 7) Wykonawca dokona geodezyjnego wytyczenia w terenie zakresu prowadzonych robót budowlanych i poinformowania Zamawiającego o wynikach tego wytyczenia w terminie do 7 dni od przekazania terenu budowy. 8) Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy techniczne i jakościowe co najmniej takie, jakie zostały określone w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty zgodnie z art. 30b Ustawy PZP. 9) Jeżeli w dokumentacji technicznej występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów, materiałów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podane produkty są przykładowe a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. 10) Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne "równoważne" odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Projektanta, Inspektora Nadzoru i Inwestora. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a - Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm.). Zamawiający wymaga aby osoby, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót czyli tzw. pracownicy fizyczni byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Dla udokumentowania tego faktu w terminie jednego tygodnia od podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą wykonywać. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawi Zamawiającemu i Inżynierowi Kontraktu dokumenty potwierdzające zatrudnianie tych osób na umowę o pracę, np. kopie umów o pracę lub wyciągi z tych umów zawierające dla danej osoby, okres zatrudnienia, nazwę pracodawcy lub kopie zgłoszenia tych osób do ZUS. Pracodawcą tych osób powinien być Wykonawca lub jeden ze wspólników konsorcjum, zgłoszonym zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Bez przedstawienia powyższego dokumentu osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę nie będą wpuszczane na plac budowy, a więc nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Dokumenty potwierdzające zatrudnianie osób na podstawie umowy o pracę powinny być zanonimizowane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz RODO. Jeżeli na budowie będzie przebywać osoba nie zatrudniona na umowę o pracę co zostanie ustalone przez Inżyniera Kontraktu, Zamawiającego lub jego przedstawicieli (personel) osoba taka będzie musiała opuścić plac budowy a Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 1.000,00 zł za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45250000-4, 45230000-8, 45232000-2, 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 555293.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "ELEKTROMEX" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@elektromex.com.pl
Adres pocztowy: ul. Broniewskiego 16
Kod pocztowy: 63-600
Miejscowość: Kępno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 905505.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 905505.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 905505.09
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.