eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnobrzegDostawa paliw płynnych do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu w roku 2019



Ogłoszenie z dnia 2019-02-01

Ogłoszenie nr 510020731-N-2019 z dnia 01-02-2019 r.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego: Dostawa paliw płynnych do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu w roku 2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 661922-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Krajowy numer identyfikacyjny 83036649000000, ul. ul. Sikorskiego , 39400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 158 236 505, e-mail sekretariat@word.tarnobrzeg.pl, faks 158 236 505.
Adres strony internetowej (url): www.word.tarnobrzeg.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa paliw płynnych do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu w roku 2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/WORD/2/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON do pojazdów egzaminacyjnych oraz pozostałych pojazdów będących własnością Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu w tym urządzeń i maszyn w ilości ogółem: - Benzyna bezołowiowa Pb 95 - 22.500 litrów, spełniającej wymagania jakościowe obowiązującej Polskiej Normy PN-EN 228+A1:2017-06 lub równoważne.- Olej napędowy ON - 20.500 litrów, spełniającego wymagania jakościowe obowiązującej Polskiej Normy PN-EN 590+A1:2017-06, lub równoważne.2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - Benzyna bezołowiowa Pb 09132100 - 4 - Olej napędowy ON 09134100 - 8 3.Zamawiający zastrzega możliwość zakupu mniejszej ilości paliw, niż podane w pkt. 1. Z tytułu niezrealizowania zakupu paliw w ilościach podanych w pkt. 1 Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.4. Cena paliw może ulec zmianie tylko wskutek jej zmian na krajowym i lokalnym rynku paliw i tylko w stopniu odpowiadającym tym zmianom. 5. Dostawy będą realizowane na zasadzie bezgotówkowych tankowań do zbiorników pojazdów, a w przypadku urządzeń i maszyn Zamawiającego (kosiarka, dmuchawa, agregat prądotwórczy itp.) - z tankowaniem do kanistra.6. Wykonawca zapewni właściwą jakość dostarczonego paliwa zgodnie z obowiązującymi normami, wymaganiami jakościowymi i temperaturami otoczenia wynikającymi z pór roku. Zamawiający wyrywkowo będzie wymagał przedstawienia świadectwa jakości dostarczanego produktu. 7. Tankowania będą się odbywały sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. 8. Rozliczenie zakupionego paliwa następować będzie na podstawie faktur wystawianych na koniec okresu rozliczeniowego. Ustala się następujące okresy rozliczeniowe - pierwszy za paliwo pobrane od 1 do 15 dnia miesiąca i drugi od 16 do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. 9. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie obowiązującej na stacji paliw Wykonawcy "na dystrybutorze" w chwili zakupu, z uwzględnieniem upustu. Zamawiający dokonywał będzie zapłaty należności w ciągu 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.10. Wykonawca zapewni odbiór przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego w punkcie dystrybucyjnym do którego dojazd drogami publicznymi wynosi nie więcej niż 2,5 km od siedziby Zamawiającego (ul. Sikorskiego 86A, Tarnobrzeg).11. Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu zawarcia umowy listę osób uprawnionych do odbioru, tankowania paliwa (Załącznik nr 2 do umowy) oraz wykaz pojazdów, maszyn i urządzeń, do których będzie tankowane paliwo (Załącznik nr 1 do umowy), z zastrzeżeniem, że w przypadku maszyn i urządzeń paliwo może być tankowane do kanistra/ów. Odbiór paliwa wymaga pokwitowania przez upoważnioną osobę (2 egzemplarze pokwitowania, po jednym dla każdej ze stron umowy). 12. Odbiór paliwa będzie odbywać się sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, w systemie bezgotówkowym przy użyciu kart paliwowych (flotowych lub równoważnych) - identyfikujących pojazd, do zbiornika pojazdu Zamawiającego oraz w sporadycznych przypadkach do kanistra. Każda karta paliwowa ma być przyporządkowana do jednego pojazdu + jedna wolna karta do tankowań do kanistra. Podstawą do wystawienia kart jest wykaz pojazdów Zamawiającego stanowiący Załącznik nr 1 do umowy. Na wydanej przez Wykonawcę karcie powinien być umieszczony numer rejestracyjny samochodu. 13. Karty paliwowe będą wystawione na koszt Wykonawcy w terminie do 5 dni od daty zawarcia umowy. W przypadku utraty karty Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jej blokadę niezwłocznie po zgłoszeniu przez Zamawiającego. 14. Osobami uprawnionymi do odbioru paliw są osoby posiadające ważne karty paliwowe służące do dokonywania transakcji bezgotówkowych w sieci stacji paliw Wykonawcy. Poprawnie wprowadzony PIN stanowić będzie weryfikację karty jak i użytkownika. Jako potwierdzenie transakcji na stacji Zamawiający otrzyma dokument Wz lub inny.15. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia dokumentacji, asygnaty (Wz lub innego dokumentu) każdorazowego zakupu paliwa z uwzględnieniem między innymi następujących danych: adres stacji paliw, na której odbywa się transakcja, daty transakcji, numer rejestracyjny tankowanego pojazdu, ilości i rodzaju zakupionego paliwa, ceny jednostkowej paliwa oraz jego wartości. Zamawiający dopuszcza dokument Wz, lub inny bez ceny jednostkowej paliwa. 16. W przypadku zmiany w wykazie nazwisk pracowników lub liczby samochodów dane będą aktualizowane na bieżąco.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09100000-0


Dodatkowe kody CPV: 09134100-8, 09132100-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 166743.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ANWIM SPÓŁKA AKCYJNA
Email wykonawcy: biuro@anwim.pl
Adres pocztowy: ul.Ordona 1
Kod pocztowy: 01-237
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 205095
Oferta z najniższą ceną/kosztem 204070
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 206425
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.