Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2019-02-01
Ogłoszenie nr 510021345-N-2019 z dnia 01-02-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej: świadczenie usług pielęgniarskich polegających na przeprowadzeniu badań diagnostycznych, przesiewowych dla 3000 uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem "Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci - program profilaktyczny w województwie lubelskim."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci - program profilaktyczny w województwie lubelskim", realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 652087-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 11019766400000,
ul. Al. J. Piłsudskiego
64,
22-200
Włodawa, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
797704880, e-mail
jolanta.siwiec@spzoz.wlodawa.pl , faks
825 724 170.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.wlodawa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usług pielęgniarskich polegających na przeprowadzeniu badań diagnostycznych, przesiewowych dla 3000 uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem "Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci - program profilaktyczny w województwie lubelskim."
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań diagnostycznych, przesiewowych dla 3000 uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem "Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci - program profilaktyczny w województwie lubelskim.", realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, w podziale na zadania: Zadanie 1. Przeprowadzenie badań diagnostycznych, przesiewowych dla 500 uczniów szkół z terenu Włodawy. Zadanie 2. Przeprowadzenie badań diagnostycznych, przesiewowych dla 500 uczniów szkół podstawowych z terenu powiatu włodawskiego (z wyjątkiem Włodawy). Zadanie 3. Przeprowadzenie badań diagnostycznych, przesiewowych dla 500 uczniów szkół podstawowych z terenu powiatu chełmskiego Zadanie 4. Przeprowadzenie badań diagnostycznych, przesiewowych dla 500 uczniów szkół podstawowych z terenu powiatu łęczyńskiego. Zadanie 5. Przeprowadzenie badań diagnostycznych, przesiewowych dla 500 uczniów szkół podstawowych z terenu powiatu bialskiego. Zadanie 6. Przeprowadzenie badań diagnostycznych, przesiewowych dla 500 uczniów szkół podstawowych z terenu powiatu parczewskiego i powiatu świdnickiego. Obowiązki Wykonawcy dotyczące przeprowadzenia badań diagnostycznych - badań przesiewowych dla 3000 uczniów szkół podstawowych obejmują: a) Przeprowadzenie badań diagnostycznych, przesiewowych zgodnie z ustalonym harmonogramem w poszczególnych szkołach w porozumieniu z osobą upoważnioną przez szkołę do współpracy w zakresie projektu oraz koordynatorem, przy wykorzystaniu sprzętu spełniającego wymogi określone przepisami prawa (tj wzrostomierz, waga elektroniczna, ciśnieniomierz). Zapewnienie wymienionego sprzętu do badań leży po stronie Wykonawcy, z uwzględnieniem sprzętu jaki w celu realizacji projektu udostępni dana szkoła. b) Zakres indywidualnych badań: pomiar wzrostu, pomiar masy ciała, ciśnienie tętnicze krwi, określenie wskaźnika BMI oraz WHR, Badanie poprzedzone będzie przeprowadzeniem wywiadu pielęgniarskiego oraz wypełnieniem ankiety stanowiącej załącznik nr 2 ze szczególnym zwróceniem uwagi na choroby towarzyszące. Celem badania jest ocena stanu zdrowia/stopnia nadwagi/ryzyka otyłości,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 85140000-2
Dodatkowe kody CPV: 85141200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usługi świadczone przez pielęgniarki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp (uzasadnienie faktyczne - brak ofert.). |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Usługi świadczone przez pielęgniarki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp (uzasadnienie faktyczne - brak ofert.). |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Usługi świadczone przez pielęgniarki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Justyna Piskała
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9475.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Usługi świadczone przez pielęgniarki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Justyna Piskała
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Usługi świadczone przez pielęgniarki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp (uzasadnienie faktyczne - brak ofert.). |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Usługi świadczone przez pielęgniarki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp (uzasadnienie faktyczne - brak ofert.). |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Dostawa kationowej emulsji asfaltowej do wykonywania remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych
- dostawa produktów leczniczych i testów diagnostycznych
- "Opracowanie planu ogólnego miasta Włodawa"
- Dostawa wyrobów spożywczych (mięso, ryby, mrożonki)
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1714L relacji Urszulin - Dębowiec na odcinku 1555 m
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenia usług medycznych obejmujących badanie osób zatrzymanych zlecanych przez: KMP Szczecin-psychiatryczne KPP Białogard KPP Choszczno KPP Goleniów KPP Kołobrzeg KPP Police KPP Świdwin
- Wykonanie diagnoz pogłębionych dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu tureckiego.
- "Usługa pielęgniarki świadczącej pomoc pacjentom w jednostkach Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu"
- Realizacja usług medycznych na rzecz policjantów i pracowników Komendy Głównej Policji oraz Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA", nr postępowania 283/BF/24/MR
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.