eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawaświadczenie usług pielęgniarskich polegających na przeprowadzeniu badań diagnostycznych, przesiewowych dla 3000 uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem "Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci - program profilaktyczny w województwie lubelskim."

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2019-02-01

Ogłoszenie nr 510021345-N-2019 z dnia 01-02-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej: świadczenie usług pielęgniarskich polegających na przeprowadzeniu badań diagnostycznych, przesiewowych dla 3000 uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem "Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci - program profilaktyczny w województwie lubelskim."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci - program profilaktyczny w województwie lubelskim", realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 652087-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 11019766400000, ul. Al. J. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 797704880, e-mail jolanta.siwiec@spzoz.wlodawa.pl , faks 825 724 170.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.wlodawa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

świadczenie usług pielęgniarskich polegających na przeprowadzeniu badań diagnostycznych, przesiewowych dla 3000 uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem "Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci - program profilaktyczny w województwie lubelskim."

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań diagnostycznych, przesiewowych dla 3000 uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem "Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci - program profilaktyczny w województwie lubelskim.", realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, w podziale na zadania: Zadanie 1. Przeprowadzenie badań diagnostycznych, przesiewowych dla 500 uczniów szkół z terenu Włodawy. Zadanie 2. Przeprowadzenie badań diagnostycznych, przesiewowych dla 500 uczniów szkół podstawowych z terenu powiatu włodawskiego (z wyjątkiem Włodawy). Zadanie 3. Przeprowadzenie badań diagnostycznych, przesiewowych dla 500 uczniów szkół podstawowych z terenu powiatu chełmskiego Zadanie 4. Przeprowadzenie badań diagnostycznych, przesiewowych dla 500 uczniów szkół podstawowych z terenu powiatu łęczyńskiego. Zadanie 5. Przeprowadzenie badań diagnostycznych, przesiewowych dla 500 uczniów szkół podstawowych z terenu powiatu bialskiego. Zadanie 6. Przeprowadzenie badań diagnostycznych, przesiewowych dla 500 uczniów szkół podstawowych z terenu powiatu parczewskiego i powiatu świdnickiego. Obowiązki Wykonawcy dotyczące przeprowadzenia badań diagnostycznych - badań przesiewowych dla 3000 uczniów szkół podstawowych obejmują: a) Przeprowadzenie badań diagnostycznych, przesiewowych zgodnie z ustalonym harmonogramem w poszczególnych szkołach w porozumieniu z osobą upoważnioną przez szkołę do współpracy w zakresie projektu oraz koordynatorem, przy wykorzystaniu sprzętu spełniającego wymogi określone przepisami prawa (tj wzrostomierz, waga elektroniczna, ciśnieniomierz). Zapewnienie wymienionego sprzętu do badań leży po stronie Wykonawcy, z uwzględnieniem sprzętu jaki w celu realizacji projektu udostępni dana szkoła. b) Zakres indywidualnych badań: pomiar wzrostu, pomiar masy ciała, ciśnienie tętnicze krwi, określenie wskaźnika BMI oraz WHR, Badanie poprzedzone będzie przeprowadzeniem wywiadu pielęgniarskiego oraz wypełnieniem ankiety stanowiącej załącznik nr 2 ze szczególnym zwróceniem uwagi na choroby towarzyszące. Celem badania jest ocena stanu zdrowia/stopnia nadwagi/ryzyka otyłości,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 85140000-2


Dodatkowe kody CPV: 85141200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usługi świadczone przez pielęgniarki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp (uzasadnienie faktyczne - brak ofert.).

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usługi świadczone przez pielęgniarki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp (uzasadnienie faktyczne - brak ofert.).

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Usługi świadczone przez pielęgniarki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Justyna Piskała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kraszewskiego 44
Kod pocztowy: 22-170
Miejscowość: Rejowiec Fabryczny
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9475.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9475.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Usługi świadczone przez pielęgniarki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Justyna Piskała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kraszewskiego 44
Kod pocztowy: 22-170
Miejscowość: Rejowiec Fabryczny
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Usługi świadczone przez pielęgniarki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp (uzasadnienie faktyczne - brak ofert.).

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Usługi świadczone przez pielęgniarki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp (uzasadnienie faktyczne - brak ofert.).

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.