eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa rękawic oraz środków dezynfekcyjnych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadaniaZadanie nr 1 Dostawa rękawic . Zadanie nr 2 Dostawa środków dezynfekcyjnych. Znak postępowaniaZP-53/WZŻ/2018.



Ogłoszenie z dnia 2019-02-04

Ogłoszenie nr 510021647-N-2019 z dnia 04-02-2019 r.

Wrocławski Zespół Żłobków: Dostawa rękawic oraz środków dezynfekcyjnych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1 Dostawa rękawic . Zadanie nr 2 Dostawa środków dezynfekcyjnych. Znak postępowania: ZP-53/WZŻ/2018.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Dolnośląskie żłobki, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego, poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego - konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego."

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 663788-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wrocławski Zespół Żłobków, Krajowy numer identyfikacyjny 021545051, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +4871 365 03 46, e-mail przetargi@wzz.wroc.pl, faks +48713650358.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.wzz.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa rękawic oraz środków dezynfekcyjnych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1 Dostawa rękawic . Zadanie nr 2 Dostawa środków dezynfekcyjnych. Znak postępowania: ZP-53/WZŻ/2018.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Znak postępowania: ZP-53/WZŻ/2018.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Rodzaj zamówienia: dostawa 2) Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa rękawic oraz środków dezynfekcyjnych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1 Dostawa rękawic. Zadanie nr 2 Dostawa środków dezynfekcyjnych. 3) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany: w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ - dla zadania nr 1 w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2.2 do SIWZ - dla zadania nr 2 5) Dostawa przedmiotu zamówienia: 5.1) dostawa przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i zadania nr 2 będzie odbywać się do n/w obiektów Zamawiającego: Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław, Żłobek nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław, Żłobek nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław, Żłobek nr 4ul. Kłodnicka 25, Wrocław, Żłobek nr 5ul. Dokerska 5, Wrocław, Żłobek nr 6ul. Krowia 1, Wrocław, Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław, Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław, Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, Żłobek nr 10ul. H. Brodatego 17, Wrocław, Żłobek nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław, Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław, Żłobek nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław, Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław, Budynek administracyjny - ul. Fabryczna 15, Wrocław. 6) Pozostałe wymagania dla przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 6.1) Na opakowaniach muszą znajdować się napisy w języku polskim oraz oznakowanie znakiem CE oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 6.2) Etykieta na opakowaniu musi zawierać minimum następujące dane: nazwę i adres producenta , nazwę wyrobu, termin ważności (przydatności do użycia), datę produkcji. 6.3)W przypadku rękawic do stosowania w kuchni na opakowaniu musi być umieszczony znak (piktogram) wskazujący, że zaproponowane rękawice są dopuszczone do kontaktu z żywnością. 7) Pozostałe wymagania dla przedmiotu zamówienia - zadanie nr 2 7.1) Wszystkie środki dezynfekcyjne muszą posiadać atesty , certyfikaty , karty charakterystyki oraz informacje ,że środki stosowane w pionie żywienia posiadają dokumenty potwierdzające, że produkt ma dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Przedmiot zamówienia w przypadku dostawy do żłobka nr 12 ( kolumna 16) w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do SIWZ będzie realizowany w ramach projektu pn.: "Dolnośląskie żłobki, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego, poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego - konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego."

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 18424000-7


Dodatkowe kody CPV: 18424300-0, 33711540-4, 33631600-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa rękawic

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29200.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LP Serwis Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@lp.serwis.pl
Adres pocztowy: Ligota 1/3
Kod pocztowy: 55-100
Miejscowość: Trzebnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30405.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30405.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40182.27
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa środków dezynfekcyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31838.87
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hurtownia Benita Grazyna Błasiak
Email wykonawcy: g.blasiak@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Parkowa 12
Kod pocztowy: 56-400
Miejscowość: Oleśnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34389.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34389.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45447.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.