eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOdbiór i transport zmieszanych odpadów komunalnych z punktu przeładunkowego Zamawiającego do instalacji zewnętrznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-04

Ogłoszenie nr 510021681-N-2019 z dnia 04-02-2019 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o.: Odbiór i transport zmieszanych odpadów komunalnych z punktu przeładunkowego Zamawiającego do instalacji zewnętrznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 499877-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 015314451, ul. ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 3910100, e-mail bzp@mpo.com.pl, faks 22 3910296.
Adres strony internetowej (url): www.mpo.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Usługi komunalne

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i transport zmieszanych odpadów komunalnych z punktu przeładunkowego Zamawiającego do instalacji zewnętrznych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZA.ZOZ.27.55.2018.JĆ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 w ilości maksymalnej 20.000 Mg w okresie realizacji zamówienia z punktu przeładunkowego Zamawiającego znajdującego się w Warszawie przy ul. Kampinoskiej 1 do instalacji zewnętrznych z podziałem na następujące trasy przejazdu: a) Trasa 1 - transport z punktu przeładunkowego w Warszawie przy ul. Kampinoskiej 1 do instalacji przetwarzania odpadów Lekaro w Woli Duckiej 70A, 05-408 Glinianka - w ilości około 17.000 Mg odpadów, b) Trasa 2 - transport z bazy punktu przeładunkowego w Warszawie przy ul. Kampinoskiej 1 do instalacji przetwarzania odpadów Hetman przy ul. Turystycznej 38 w Nadarzynie - w ilości około 1.000 Mg odpadów, c) Trasa 3 - transport z bazy punktu przeładunkowego w Warszawie przy ul. Kampinoskiej 1 do instalacji przetwarzania odpadów Remondis przy ul. Zawodzie 18 w Warszawie - w ilości około 2.000 Mg odpadów. Zamawiający zobowiązuje się do: a) zabezpieczenia na potrzeby umowy odbioru odpadów objętych przedmiotem zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 6:00 do 21:00 oraz w soboty w godz. od 6:00 do 14:00 z ww. punktu przeładunkowego, b) zapewnienia pojazdom Wykonawcy wjazdu na teren punktu przeładunkowego celem ich załadunku, bez konieczności oczekiwania w kolejce, c) dokonania załadunku pojazdów Wykonawcy bez zbędnej zwłoki. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o ustalenia koordynatorów realizacji umowy zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. Ilość odpadów przewidzianych do odbioru w danym dniu będzie deklarowana przez koordynatora Zamawiającego i przekazywana Wykonawcy telefonicznie, faksem lub e-mailem dnia poprzedniego do godziny 15:00. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odbiór i transport odpadów od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. od 6:00 do 21:00 oraz w soboty w godz. od 6:00 do 14:00, przy czym szacowana ilość odpadów odbieranych przez Wykonawcę od Zamawiającego będzie wynosiła dla poszczególnych tras: a) Trasa 1 - od 250 Mg do 350 Mg/dobę dla dni roboczych, natomiast w soboty od 80 Mg do 150 Mg/dobę. b) Trasa 2 - od 40 Mg do 80 Mg/dobę dla dni roboczych, natomiast w soboty od 20 Mg do 40 Mg/dobę . c) Trasa 3 - od 40 Mg do 80 Mg/dobę dla dni roboczych, natomiast w soboty od 20 Mg do 40 Mg/dobę. Pozostałe wymagania, zgodnie z SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 800000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe LEKARO Jolanta Zagórska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wola Ducka 70A
Kod pocztowy: 05-408
Miejscowość: Glinianka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 984000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 984000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 984000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Ceny podane w sekcji IV.6) są cenami brutto.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.