Ogłoszenie z dnia 2020-02-06
Ogłoszenie nr 510022653-N-2020 z dnia 06-02-2020 r.
Gmina Andrespol: Zakup i dostawa wyposażenia szkolnych pracowni w sprzęt TIK w ramach projektu pn. "Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Umowa o dofinansowanie Projektu "Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol" nr RPLD.11.01.02-10-0069/18-00 z dnia 16.04.2019r. z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 -
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 628211-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540260748-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Andrespol, Krajowy numer identyfikacyjny 47205774400000,
ul. ul. Rokicińska
126,
95-020
Andrespol, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
422 132 440, e-mail
ug@andrespol.pl, faks
422 132 434.
Adres strony internetowej (url): www.andrespol.bip.cc
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wyposażenia szkolnych pracowni w sprzęt TIK w ramach projektu pn. "Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.07.63.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia szkolnych pracowni w sprzęt TIK w ramach projektu pn. "Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol" 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery części i obejmuje: 2.1. Część nr 1 - Zakup i dostawa urządzeń peryferyjnych 2.2. Część nr 2 - Zakup i dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem i tabletów 2.3. Część nr 3 - Zakup i dostawa monitorów interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz projektorów ultra krótkoogniskowych 2.4. Część nr 4 - Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz okablowania strukturalnego 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub dowolnie wybranych ilości części. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres przedmiotowy i ilościowy wyszczególnione zostały w: 4.1. Załączniku nr 1a do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 - Zakup i dostawa urządzeń peryferyjnych, stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 4.2. Załączniku nr 1b do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 - Zakup i dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem i tabletów, stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 4.3. Załączniku nr 1c do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 3 - Zakup i dostawa monitorów interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz projektorów ultra krótkoogniskowych, stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 4.4. Załączniku nr 1d do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 4 - Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz okablowania strukturalnego, stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 5. Oferta dla swojej ważności w danej części musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje w ramach części. 6. Przedmiotowe zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 - Umowa o dofinansowanie Projektu "Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol" nr RPLD.11.01.02-10-0069/18-00 z dnia 16.04.2019r. 7. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Nie spełnienie wszystkich wymaganych parametrów spowoduje odrzucenie oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 8. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 9. Przedmiot zamówienia będzie kompletny i gotowy do użycia po zainstalowaniu bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji po stronie Zamawiającego. 10. Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, nieużywany, nierekondycjonowany, wyprodukowany najpóźniej 6 miesięcy przed datą podpisania umowy, kompletny, wolny od wad fabrycznych i prawnych, wykonany w bezpiecznych technologiach, w pełni sprawny i zdatny do użytkowania w momencie odbioru oraz że posiada wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty. 11. Urządzenia muszą posiadać wymagane certyfikaty CE lub deklaracje zgodności, gwarancje, licencje oraz, nośniki instalacyjne, instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim i dostarczone Zamawiającemu formie papierowej lub elektronicznej (na płycie CD/DVD) najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru. 12. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone obowiązującym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej, został dopuszczony do obrotu i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie UE, a także spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 13. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: dostawę z transportem (na koszt, ryzyko i odpowiedzialność wykonawcy) przedmiotu zamówienia w miejsce realizacji zamówienia, rozładunek, wniesienie i montaż sprzętu (jeśli dotyczy) do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w budynkach szkół. 14. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego oraz pakietu biurowego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu - dotyczy laptopów. 15. Zamawiający wymaga by oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera i było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia udzielenia Zamawiającemu - przez uprawnionych - bezterminowych i niewyłącznych licencji na systemy operacyjne zainstalowane w dostarczonych komputerach. 17. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia udzielenia Zamawiającemu - przez uprawnionych - bezterminowych i niewyłącznych licencji na programy komputerowe zainstalowane na dostarczonych komputerach inne niż określone w ust. 16. 18. Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji zamówienia odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie. 19. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia wymagające montażu lub złożenia, muszą być złożone i zamontowane przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. 20. W przypadku niezgodności przedmiotu zamówienia lub ilości, co do wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany i uzupełnienia dostawy w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od dokonania dostawy. 21. Wykonawca po dostarczeniu urządzeń i sprzętu oraz po zakończeniu jego montażu (jeżeli dotyczy) zobowiązany jest do uporządkowania miejsca (pomieszczeń) dostawy i montażu w tym zagospodarowania powstałych odpadów. 22. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będą: A. Szkoła Podstawowa z oddziałami przedszkolnymi im. J. Brzechwy w Justynowie, ul. Łódzka 17, 95-020 Andrespol. B. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bedoniu Wsi, Bedoń Wieś, ul. Jarzębinowa 1, 95-020 Andrespol. C. Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 32, 95-020 Andrespol. D. Liceum Ogólnokształcące im. Jana Karskiego w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 32, 95-020 Andrespol Dokładne miejsca dostaw i ilości poszczególnych urządzeń wskazane zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ. 23. Użytkownikami przedmiotu zamówienia będą w/w placówki oświatowe. Zamówienie związane jest z działalnością dydaktyczną placówek oświatowych. Zakupione urządzenia zostaną nieodpłatnie przekazane w użytkowanie placówką oświatowym, w celu wykorzystania na cele edukacyjne. 24. Zamawiający wymaga, w ramach każdej z części zamówienia, aby minimalny okres gwarancji wynosił 24 miesiące, z tym zastrzeżeniem, iż Wykonawcy mogą zaoferować dłuższy okres gwarancji niż wskazany powyżej. Okres gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Warunki gwarancji zostały opisane w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ. Uwaga: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, szczegółowo opisany w Rozdziale XVI SIWZ. 25. Podane w SIWZ oraz w jej załącznikach wszystkie nazwy własne (np. pochodzenie, producent) mają wyłącznie charakter przykładowy (pomocniczy) w celu doprecyzowania przedmiotu zamówienia, w tym dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń, wyposażenia, dlatego należy je rozpatrywać łącznie z wyrazem równoważny, o ile zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 26. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, poprzez wskazanie przez Wykonawcę np. nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm, o ile zaproponowane rozwiązania będą miały te same cechy funkcjonalne i których jakość nie będzie gorsza od wymaganej przez Zamawiającego. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych będzie uzależniona od ich zgodności z parametrami określonymi w SIWZ oraz akceptacji Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, w ramach dostawy, spełniają wymagania określone w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 48000000-8, 32322000-6, 30230000-0, 32321200-1, 30232110-8, 38650000-6, 32342000-2, 30213100-6, 30213200-7, 32420000-3, 30237280-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część nr 1 - Zakup i dostawa urządzeń peryferyjnych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie dla Części nr 1 - Zakup i dostawa urządzeń peryferyjnych zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 wymienionej ustawy. Do upływu terminu składania ofert tj. dnia 06.06.2019 do godz. 10.00 na Część nr 1 - Zakup i dostawa urządzeń peryferyjnych zadania pn. Zakup i dostawa wyposażenia szkolnych pracowni w sprzęt TIK w ramach projektu pn. "Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol" nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część nr 4 - Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz okablowania strukturalnego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie dla Części nr 4 - Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz okablowania strukturalnego zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 wymienionej ustawy. Do upływu terminu składania ofert tj. dnia 06.06.2019 do godz. 10.00 na Część nr 4 - Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz okablowania strukturalnego zadania pn. Zakup i dostawa wyposażenia szkolnych pracowni w sprzęt TIK w ramach projektu pn. "Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol" nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część nr 3 - Zakup i dostawa monitorów interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz projektorów ultra krótkoogniskowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
148577.41
Liczba otrzymanych ofert:
10
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DREAMTEC Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
138375.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ANDRESPOL
- Budowa zbiornika retencyjnego przy ul. Kresowej w Justynowie
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z przebudową odcinka kanalizacji deszczowej przy ul. Marysińskiej w Justynowie i Kraszewie
więcej: przetargi ANDRESPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
- Doposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i sprzęty w ramach projektu "Rozwijanie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli ZSP w Sycowie"
- Dostawa wyposażenia do żłobka samorządowego w Gminie Olszanica w ramach programu "MALUCH+
- Utworzenie i obsługa strony internetowej oraz platformy e-learningowej dedykowanych BCU w Jarosławiu
- Montaż punktów dostępowych sieci bezprzewodowych
- "Dostawa wyposażenia do Gminnego Klubu Dziecięcego "Promyczek" w ramach Programu "Maluch+" 2022-2029 -edycja I.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.