eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › Zakup i dostawa wyposażenia szkolnych pracowni w sprzęt TIK w ramach projektu pn. "Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol"



Ogłoszenie z dnia 2020-02-06

Ogłoszenie nr 510022653-N-2020 z dnia 06-02-2020 r.

Gmina Andrespol: Zakup i dostawa wyposażenia szkolnych pracowni w sprzęt TIK w ramach projektu pn. "Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Umowa o dofinansowanie Projektu "Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol" nr RPLD.11.01.02-10-0069/18-00 z dnia 16.04.2019r. z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 -

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 628211-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540260748-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Andrespol, Krajowy numer identyfikacyjny 47205774400000, ul. ul. Rokicińska 126, 95-020 Andrespol, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 422 132 440, e-mail ug@andrespol.pl, faks 422 132 434.
Adres strony internetowej (url): www.andrespol.bip.cc

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa wyposażenia szkolnych pracowni w sprzęt TIK w ramach projektu pn. "Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.07.63.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia szkolnych pracowni w sprzęt TIK w ramach projektu pn. "Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol" 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery części i obejmuje: 2.1. Część nr 1 - Zakup i dostawa urządzeń peryferyjnych 2.2. Część nr 2 - Zakup i dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem i tabletów 2.3. Część nr 3 - Zakup i dostawa monitorów interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz projektorów ultra krótkoogniskowych 2.4. Część nr 4 - Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz okablowania strukturalnego 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub dowolnie wybranych ilości części. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres przedmiotowy i ilościowy wyszczególnione zostały w: 4.1. Załączniku nr 1a do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 - Zakup i dostawa urządzeń peryferyjnych, stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 4.2. Załączniku nr 1b do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 - Zakup i dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem i tabletów, stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 4.3. Załączniku nr 1c do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 3 - Zakup i dostawa monitorów interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz projektorów ultra krótkoogniskowych, stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 4.4. Załączniku nr 1d do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 4 - Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz okablowania strukturalnego, stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 5. Oferta dla swojej ważności w danej części musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje w ramach części. 6. Przedmiotowe zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 - Umowa o dofinansowanie Projektu "Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol" nr RPLD.11.01.02-10-0069/18-00 z dnia 16.04.2019r. 7. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Nie spełnienie wszystkich wymaganych parametrów spowoduje odrzucenie oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 8. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 9. Przedmiot zamówienia będzie kompletny i gotowy do użycia po zainstalowaniu bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji po stronie Zamawiającego. 10. Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, nieużywany, nierekondycjonowany, wyprodukowany najpóźniej 6 miesięcy przed datą podpisania umowy, kompletny, wolny od wad fabrycznych i prawnych, wykonany w bezpiecznych technologiach, w pełni sprawny i zdatny do użytkowania w momencie odbioru oraz że posiada wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty. 11. Urządzenia muszą posiadać wymagane certyfikaty CE lub deklaracje zgodności, gwarancje, licencje oraz, nośniki instalacyjne, instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim i dostarczone Zamawiającemu formie papierowej lub elektronicznej (na płycie CD/DVD) najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru. 12. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone obowiązującym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej, został dopuszczony do obrotu i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie UE, a także spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 13. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: dostawę z transportem (na koszt, ryzyko i odpowiedzialność wykonawcy) przedmiotu zamówienia w miejsce realizacji zamówienia, rozładunek, wniesienie i montaż sprzętu (jeśli dotyczy) do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w budynkach szkół. 14. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego oraz pakietu biurowego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu - dotyczy laptopów. 15. Zamawiający wymaga by oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera i było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia udzielenia Zamawiającemu - przez uprawnionych - bezterminowych i niewyłącznych licencji na systemy operacyjne zainstalowane w dostarczonych komputerach. 17. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia udzielenia Zamawiającemu - przez uprawnionych - bezterminowych i niewyłącznych licencji na programy komputerowe zainstalowane na dostarczonych komputerach inne niż określone w ust. 16. 18. Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji zamówienia odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie. 19. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia wymagające montażu lub złożenia, muszą być złożone i zamontowane przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. 20. W przypadku niezgodności przedmiotu zamówienia lub ilości, co do wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany i uzupełnienia dostawy w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od dokonania dostawy. 21. Wykonawca po dostarczeniu urządzeń i sprzętu oraz po zakończeniu jego montażu (jeżeli dotyczy) zobowiązany jest do uporządkowania miejsca (pomieszczeń) dostawy i montażu w tym zagospodarowania powstałych odpadów. 22. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będą: A. Szkoła Podstawowa z oddziałami przedszkolnymi im. J. Brzechwy w Justynowie, ul. Łódzka 17, 95-020 Andrespol. B. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bedoniu Wsi, Bedoń Wieś, ul. Jarzębinowa 1, 95-020 Andrespol. C. Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 32, 95-020 Andrespol. D. Liceum Ogólnokształcące im. Jana Karskiego w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 32, 95-020 Andrespol Dokładne miejsca dostaw i ilości poszczególnych urządzeń wskazane zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ. 23. Użytkownikami przedmiotu zamówienia będą w/w placówki oświatowe. Zamówienie związane jest z działalnością dydaktyczną placówek oświatowych. Zakupione urządzenia zostaną nieodpłatnie przekazane w użytkowanie placówką oświatowym, w celu wykorzystania na cele edukacyjne. 24. Zamawiający wymaga, w ramach każdej z części zamówienia, aby minimalny okres gwarancji wynosił 24 miesiące, z tym zastrzeżeniem, iż Wykonawcy mogą zaoferować dłuższy okres gwarancji niż wskazany powyżej. Okres gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Warunki gwarancji zostały opisane w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ. Uwaga: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, szczegółowo opisany w Rozdziale XVI SIWZ. 25. Podane w SIWZ oraz w jej załącznikach wszystkie nazwy własne (np. pochodzenie, producent) mają wyłącznie charakter przykładowy (pomocniczy) w celu doprecyzowania przedmiotu zamówienia, w tym dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń, wyposażenia, dlatego należy je rozpatrywać łącznie z wyrazem równoważny, o ile zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 26. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, poprzez wskazanie przez Wykonawcę np. nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm, o ile zaproponowane rozwiązania będą miały te same cechy funkcjonalne i których jakość nie będzie gorsza od wymaganej przez Zamawiającego. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych będzie uzależniona od ich zgodności z parametrami określonymi w SIWZ oraz akceptacji Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, w ramach dostawy, spełniają wymagania określone w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 48000000-8, 32322000-6, 30230000-0, 32321200-1, 30232110-8, 38650000-6, 32342000-2, 30213100-6, 30213200-7, 32420000-3, 30237280-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część nr 1 - Zakup i dostawa urządzeń peryferyjnych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie dla Części nr 1 - Zakup i dostawa urządzeń peryferyjnych zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 wymienionej ustawy. Do upływu terminu składania ofert tj. dnia 06.06.2019 do godz. 10.00 na Część nr 1 - Zakup i dostawa urządzeń peryferyjnych zadania pn. Zakup i dostawa wyposażenia szkolnych pracowni w sprzęt TIK w ramach projektu pn. "Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol" nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część nr 4 - Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz okablowania strukturalnego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie dla Części nr 4 - Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz okablowania strukturalnego zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 wymienionej ustawy. Do upływu terminu składania ofert tj. dnia 06.06.2019 do godz. 10.00 na Część nr 4 - Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz okablowania strukturalnego zadania pn. Zakup i dostawa wyposażenia szkolnych pracowni w sprzęt TIK w ramach projektu pn. "Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol" nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część nr 3 - Zakup i dostawa monitorów interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz projektorów ultra krótkoogniskowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 148577.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DREAMTEC Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Pl. Strzelecki 20
Kod pocztowy: 50-224
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 138375.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 138375.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 201996.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.