eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrynkiPrzebudowa drogi gminnej nr 104990B na odcinku 0+000-0+197 (ulica Spółdzielcza) oraz drogi gminnej nr 104977B na odcinku 0+000-0+040 (część ulicy Granicznej) w Krynkach



Ogłoszenie z dnia 2019-02-05

Ogłoszenie nr 510022979-N-2019 z dnia 05-02-2019 r.

Urząd Miejski w Krynkach: Przebudowa drogi gminnej nr 104990B na odcinku 0+000-0+197 (ulica Spółdzielcza) oraz drogi gminnej nr 104977B na odcinku 0+000-0+040 (część ulicy Granicznej) w Krynkach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
poddziałanie "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność w ramach działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objętego Programem w zakresie/zakresach: Budowa lub przebudowa publicznych dróg gminnych lub powiatowych, które umożliwiają połączenie obiektów użyteczności publicznej, w których są świadczone usługi społeczne, zdrowotne, opiekuńczo-wychowawcze lub edukacyjne ludności lokalnej, z siecią dróg publicznych albo skracają dystans lub czas dojazdu do obiektów użyteczności publicznej, w których są świadczone usługi społeczne, zdrowotne, opiekuńczo-wychowawcze lub edukacyjne dla ludności lokalnej.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 662021-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Krynkach, Krajowy numer identyfikacyjny 53960900000, ul. ul. Garbarska 16, 16120 Krynki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 7228550, 7228070, e-mail gospodarczy@krynki.pl, faks 857 228 550.
Adres strony internetowej (url): http://ug-krynki.pbip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej nr 104990B na odcinku 0+000-0+197 (ulica Spółdzielcza) oraz drogi gminnej nr 104977B na odcinku 0+000-0+040 (część ulicy Granicznej) w Krynkach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG.271.11.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa ulicy Spółdzielczej w Krynkach: - wykonanie robót pomiarowych i odtworzenia trasy oraz zdjęcie warstwy humusu, - wykonanie robót rozbiórkowych, - wykonanie robót ziemnych wykopów, - wyregulowanie studni rewizyjnych, zasuw wodociągowych i wymiany hydrantu, - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, - ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - ustawienie znaków pionowych, - ustawienie krawężników i obrzeży betonowych, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej, zjazdów z kostki betonowej i zjazdów o nawierzchni bitumicznej, - humusowanie terenu zieleńców z obsianiem trawą. b) Przebudowa części ulicy Granicznej w Krynkach: - wykonanie robót pomiarowych i odtworzenia trasy oraz zdjęcie warstwy humusu, - wykonanie robót ziemnych wykopów, - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, - ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - ustawienie znaków pionowych, - ustawienie krawężników i obrzeży betonowych, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej, zjazdów z kostki betonowej, - humusowanie terenu zieleńców z obsianiem trawą.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 331888.01
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Roboty Budowlano-Drogowe Mariusz Donejko
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Topolowa 2
Kod pocztowy: 16-123
Miejscowość: Kuźnica
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 317897.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 317897.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 348266.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.