eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WilkowiceZakup paliw na potrzeby działalności Ekoład sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2020-02-07

Ogłoszenie nr 510023029-N-2020 z dnia 07-02-2020 r.

"Ekoład" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Zakup paliw na potrzeby działalności Ekoład sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 637952-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

"Ekoład" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 070600671, ul. Swojska 3, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48 33 817 07 51, e-mail biuro@ekolad.eu, faks .
Adres strony internetowej (url): http://ekolad.eu/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup paliw na potrzeby działalności Ekoład sp. z o.o.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw płynnych (oleju napędowego) do sprzętu będącego w posiadaniu Ekoład Sp. z o.o. na 2020 rok w ilości - do 32.000 litrów. 2. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom aktualnych norm dla oleju napędowego - PN-EN 590+A1:2017-06 "Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. Wymagania i metody badań". 3. Przedmiot zamówienia będzie odbierany sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupienia mniejszych ilości paliwa niż podano w pkt 3.1. 5. Zamawiający gwarantuje zakup paliw w minimalnej ilości 16.000 litrów. 6. Przedmiot zamówienia będzie rozliczany tygodniowo, na podstawie ewidencji ilości pobranego paliwa płynnego a płatności będą odbywać się przelewem na konto Wykonawcy w terminie 14 dni po prawidłowo wystawionej fakturze. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał co najmniej jeden punkt dystrybucji paliw zlokalizowany na terenie powiatu bielskiego czynny całą dobę, każdego dnia w roku, w której Zamawiający będzie mógł dokonywać zakupu oleju napędowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09100000-0


Dodatkowe kody CPV: 09134000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 131642.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "BOMAR" Marek Kołtowski, Bogdan Sromek Sp.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Malowany Dworek 49
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 159408.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159408.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 159408.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.