Ogłoszenie z dnia 2020-02-07
Ogłoszenie nr 510023105-N-2020 z dnia 07-02-2020 r.
Pieniński Park Narodowy: Prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonach edukacyjnych Pienińskiego Parku Narodowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 638548-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
Pieniński Park Narodowy, Krajowy numer identyfikacyjny 12245667100000,
ul. ul. Jagiellońska
107,
34-450
Krościenko nad Dunajcem, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 625 601, e-mail
biuro@pieninypn.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/ppn
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa osoba prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonach edukacyjnych Pienińskiego Parku Narodowego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):nie dotyczy
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:A. prowadzenie obsługi zwiedzających na terenie przystani flisackiej w Sromowcach Kątach w okresach: od 1.04.2020 r. do 31.10.2020 r. oraz od 1.04.2021 r. do 31.10.2021 r., obejmujące w szczególności: o prowadzenie punktu informacyjnego w pawilonie edukacyjnym PPN na przystani w Sromowcach Kątach, o utrzymanie porządku i czystości na terenie przystani flisackiej w Sromowcach Kątach, B. prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Sromowcach Niżnych w okresach: od 1.04.2020 r. do 31.10.2020 r. oraz od 1.04.2021 r. do 31.10.2021 r., obejmujące w szczególności: o prowadzenie punktu informacyjnego dla zwiedzających PPN wraz ze sprzedażą wydawnictw w ramach własnej działalności gospodarczej, o utrzymanie porządku i czystości w pawilonie i jego otoczeniu, o prowadzenie sanitariatów w pawilonie C. prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Hałuszowej w okresach: od 1.04.2020 r. do 31.10.2020 r. oraz od 1.04.2021 r. do 31.10.2021 r., obejmujące w szczególności: o prowadzenie punktu informacyjnego dla zwiedzających PPN wraz ze sprzedażą wydawnictw w ramach własnej działalności gospodarczej, o utrzymanie porządku i czystości w pawilonie i jego otoczeniu, o prowadzenie sanitariatów w pawilonie D. prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Szczawnicy w okresach: od 1.04.2020 r. do 31.10.2020 r. , od 1.12.2020 r. do 31.10.2021 r. oraz od 1.12. 2021 r. do 31.03.2022 r. obejmujące w szczególności: o prowadzenie punktu informacyjnego dla zwiedzających PPN wraz ze sprzedażą wydawnictw w ramach własnej działalności gospodarczej, o utrzymanie porządku i czystości w pawilonie, jego otoczeniu i wzdłuż Drogi Pienińskiej, o prowadzenie sanitariatów w pawilonie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 63513000-8
Dodatkowe kody CPV: 90600000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Prowadzenie obsługi zwiedzających na terenie przystani flisackiej w Sromowcach Kątach |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono w części A ponieważ zaproponowana cena w tej części jest znacząco wyższa od kwot, jakie Zamawiający może przeznaczyć na jej sfinansowanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Sromowcach Niżnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
57400.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Obsługa Ruchu Turystycznego Rafał Tober
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4100
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Hałuszowej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono w części C ponieważ zaproponowana cena w tej części jest znacząco wyższa od kwot, jakie Zamawiający może przeznaczyć na jej sfinansowanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Prowadzenie obsługi zwiedzających w pawilonie edukacyjnym w Szczawnicy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono w części D ponieważ zaproponowana cena w tej części jest znacząco wyższa od kwot, jakie Zamawiający może przeznaczyć na jej sfinansowanie. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
- Świadczenie usług komunalnych polegających na utrzymaniu czystości i porządku na terenie miasta Paczków w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
- Świadczenie usług utrzymania czystości dworca kolejowego przy Placu Żelaznym 3 w Zduńskiej Woli na 2025 r.
- Sprzątanie nieruchomości komunalnych i terenów miejskich przy wspólnotach mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez ZGK w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- WYKONYWANIE USŁUGI: UTRZYMANIA PARKÓW, STAWÓW PARKOWYCH I FONTANN MIEJSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Mircze
więcej: Usługi informacji turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.