Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2019-02-05
Ogłoszenie nr 510023228-N-2019 z dnia 05-02-2019 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach: Wykonanie prac modernizacyjnych (instalacja
elektryczna, komputerowa, malowanie ścian i wymiana wykładziny i rolety okienne) sal pod nowo
tworzone pracownie i laboratoria Aplikacyjnego Centrum Mechatronicznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Postępowanie jest prowadzone w związku z realizacją projektu: "Kształcimy zawodowo! - PWSZ w Suwałkach" nr WND-RPPD.08.02.01-20-0023/18 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 - 2020, Oś VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działanie 8.2. Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.1 Infrastruktura przedszkolna, kształcenia zawodowego i ustawicznego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 657980-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach, Krajowy numer identyfikacyjny 20002650700000,
ul. ul. Teofila Noniewicza
10,
16400
Suwałki, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
875 628 456, e-mail
przetargi@pwsz.suwalki.pl, faks
875 628 455.
Adres strony internetowej (url): http://www.pwsz.suwalki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac modernizacyjnych (instalacja elektryczna, komputerowa, malowanie ścian i wymiana wykładziny i rolety okienne) sal pod nowo tworzone pracownie i laboratoria Aplikacyjnego Centrum Mechatronicznego
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac modernizacyjnych (instalacja elektryczna, komputerowa, malowanie ścian i wymiana wykładziny i rolety okienne) sal pod nowo tworzone pracownie i laboratoria Aplikacyjnego Centrum Mechatronicznego, Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach. 2. Postępowanie jest prowadzone w związku z realizacją projektu: "Kształcimy zawodowo! - PWSZ w Suwałkach" nr WND-RPPD.08.02.01- 20-0023/18 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 - 2020, Oś VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działanie 8.2. Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.1 Infrastruktura przedszkolna, kształcenia zawodowego i ustawicznego. 3. Modernizowane pracownie i laboratoria (sale 402, 403, 404, 405) znajdują się w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach, ul Noniewicza 10, 16-400 Suwałki. W ramach robót mają zostać wykonane następujące prace: 3.1. Sieć komputerowa i elektryczna (zgodnie z projektem), 3.2. Modernizacja sali: 3.2.1. Wymiana wykładzin, 3.2.2. Malowanie ścian, 3.3. Rolety okienne. 4. Zakres zamówienia podzielono na trzy (III) części Część I - szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załączniku 1.1, projekt i przedmiar do SWIZ Sieć komputerowa i elektryczna (zgodnie z projektem), Część II - szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załączniku 1.2 do SWIZ Wymiana wykładzin, Malowanie ścian, Część III - szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załączniku 1.3 do SWIZ Rolety okienne. 5. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załącznikach do SWIZ: - załącznik 1.1 projekt sieci komputerowej i elektrycznej, - załącznik 1.2 szczegóły zamówienia "Modernizacja Sali", - załącznik 1.3 szczegóły zamówienia "Rolety okienne", - załącznik 8 szacunkowy przedmiar robót sieci komputerowej i elektrycznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 44112200-0, 39515400-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sieć komputerowa i elektryczna |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
71359.14
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELAM Dariusz Jamroc
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
107053.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wymiana wykładzin, Malowanie ścian, |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art.93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Rolety okienne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art.93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach
- Przełożenie przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz remont 5 studni wraz z rozbiórką i odtworzeniem nawierzchni z kostki betonowej do budynku przy ul. Hamerszmita 6 w Suwałkach
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko - Orlik 2012 w SP nr 9 i SP nr 11 w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Rolety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.