Ogłoszenie z dnia 2020-02-07
Ogłoszenie nr 510023449-N-2020 z dnia 07-02-2020 r.
Urząd Gminy Sadowie: "Dostawa wyposażenia dla klubów seniora oraz mieszkań wspomaganych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Program wsparcia osób niesamodzielnych i wykluczonych społecznie w gminie Sadowie" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 630881-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Sadowie, Krajowy numer identyfikacyjny 54990900000000,
ul. Sadowie
86,
27-580
Sadowie, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
015 8692437, 8692436, e-mail
urzad@sadowie.com.pl, faks
158 692 437.
Adres strony internetowej (url): http://www.sadowie.com.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa wyposażenia dla klubów seniora oraz mieszkań wspomaganych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PS.271.ZP.05.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli wraz z montażem dla klubów seniora oraz mieszkań wspomaganych". określonego poniżej: Lp. Nazwa Ilość 1 Szafa ubraniowa 1 sztuka 2 Łóżko małżeńskie wraz ze stelażem oraz materacem 1 sztuka 3 Szafka nocna 1 sztuka 4 Komoda do sypialni 1 sztuka 5 Stół kuchenny rozkładany 2 sztuki 6 Krzesło kuchenne 20 sztuk 7 krzesło obrotowe biurowe 3 sztuki 8 krzesło obrotowe dla dziecka 2 sztuki 9 Szafka na buty 7 sztuk 10 zestaw mebli młodzieżowych 2 sztuki 11 Łóżko młodzieżowe 1 sztuka 12 Biurko 1 sztuka 13 zestaw mebli młodzieżowych 1 sztuka 14 zestaw mebli kuchennych 1sztuka (zestaw) 15 Stół kuchenny 2 sztuki 16 zestaw mebli pokojowych 7 zestawów 17 Meble kuchenne 3 zestawy 18 Szafki łazienkowe 3 sztuki 19 fotel na korytarz 2 sztuki 20 ława na korytarz 1 sztuka 21 Fotel bujany z podnóżkiem 8 sztuk 22 Fotel medyczny z folią 10 sztuk 23 wersalka na 3 osoby 2 sztuki 24 Ława rozkładana 2 sztuki 25 Fotele składane komplet 10 sztuk 26 Szafa na materiały 2 sztuki 27 Wieszak na ubrania wiszący 2 sztuki Do wszystkich pozycji wymagany jest montaż mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
56097.56
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MadiTech Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
72800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postępowanie.
- Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera Inżyniera"
- Dostawa mebli
- Dostawy pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do Zespołu Szkół w Dziadowej Kłodzie w ramach programu "Dobry Start w Przyszłość" FEDS.08.01-IZ.00-035/23. (2)
- Dostawa z montażem wyposażenia studia nagrań, 51/ZP/2024
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.