Ogłoszenie nr 510023-N-2020 z dnia 2020-02-06 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
17074675600000, ul.
ul. Kuracyjna
30
,
82-550
Prabuty, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
55 262 43 28, e-mail
zamowienia@szpitalprabuty.pl, faks
55 278 24 35.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.szpital.prabuty.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o. - 100% udziału jednostki samorządu terytorialnego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.szpital.prabuty.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.szpital.prabuty.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna Adres: Szpital Specjalistyczny w Prabutach sp. z o.o., ul Kuracyjna 30, 82-550 Prabuty
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów leczniczych, w tym gazów medycznych wraz z dzierżawą butli gazów medycznych i zbiornika tlenu ciekłego wyposażonego w system zdalnej transmisji danych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o.
Numer referencyjny:
ZP/2/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych , w tym gazów medycznych wraz z dzierżawą butli gazów medycznych i zbiornika tlenu ciekłego wyposażonego w system zdalnej transmisji danych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o., których szczegółowy opis, asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w Załączniku nr 4 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 części - zadania nr 1, 2, 3a, 3b, 4, 5.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość części-zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danej części- zadania. Złożenie oferty nie obejmującej całego asortymentu znajdującego się w części- zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania.
4. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w zadaniach, wskazanych w Załączniku nr 4 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty dla danego zadania.
5. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia:
5.1. Zaoferowane wyroby muszą spełniać wszystkie wymogi opisane w Załączniku nr 4 do SIWZ.
5.2.Zamawiający wymaga, aby zaoferowane wyroby były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
5.3.Przez produkty lecznicze stanowiące przedmiot zamówienia rozumieć należy produkty lecznicze w rozumieniu Ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2019.499 z późn. zm.) oraz spełniające wymagania w niej określone.
5.4.W przypadku zmiany zapotrzebowania na dany asortyment Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w drodze aneksu do umowy w zakresie zmiany ilości asortymentu pomiędzy pozycjami w części-zadaniu, w przypadku niewykorzystania ilości określonej w SIWZ. Zmiana ta nie może spowodować zwiększenia wartości umowy oraz zmiany parametrów przedmiotu umowy.
5.5.W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową.
5.6.W przypadku niemożności wykonania dostaw z powodu zaprzestania produkcji danego produktu leczniczego w trakcie obowiązywania umowy, przy jednoczesnym braku na rynku leków synonimowych, Wykonawca musi przedstawić aktualny dokument potwierdzający fakt zaprzestania produkcji wystawiony przez producenta.
5.7.Przy nazwach międzynarodowych należy podać nazwę handlową produktu leczniczego. Przy poszczególnych pozycjach asortymentowych należy podać nazwę producenta oferowanego produktu leczniczego.
5.8. Wszędzie tam, gdzie użyto nazw własnych produktów, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały lub produkty równoważne. Wskazane przez Zamawiającego nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma jedynie charakter przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów lub produktów.
5.9. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora.
5.10. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych. Termin realizacji dostaw: w dni robocze w godzinach od 07:30 do 14:00 do Apteki Szpitala, nie dłużej niż 24 godz. od złożenia zamówienia (48 godz. w przypadku złożenia zamówienia po godz. 12:00). Jeżeli dostawa wypada w dni wolne od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. Zamówienie będzie składane drogą elektroniczną przez Zamawiającego.
5.11 W przypadku dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli gazów medycznych i zbiornika tlenu ciekłego wyposażonego w system zdalnej transmisji danych, dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana w godzinach od 07:30 do 14:00 odpowiednio do Apteki i Magazynu Szpitala, w terminach określonych we wzorze umowy dla zadania nr 5.
5.12. Opakowanie zbiorcze dostarczonego produktu musi być oznakowane w sposób identyfikujący produkt.
5.13. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy w całym okresie objętym terminem ważności - stosownie do zakresu swojej odpowiedzialności.
5.14Dostarczony asortyment musi mieć co najmniej 6 - miesięczny okres ważności licząc od momentu jego dostarczenia do siedziby Zamawiającego - z wyjątkiem zadania nr 5, w którym tlen medyczny w butlach 40 L powinien mieć okres przydatności przynajmniej 12 miesięcy.
5.15. Dla zadania nr 5 - Zamawiający wymaga, aby do oferty, Wykonawca dołączył foldery/ulotki dotyczące obsługi butli z tlenem z zaworem zintegrowanym. Będą one konkretyzować świadczenie Wykonawcy oraz stanowić treść oferty, w związku z tym nie będą podlegać uzupełnieniu. Złożenie oferty nie zawierającej wymienionych folderów/ulotek spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania.
6. Zamawiający w niniejszym postępowaniu zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Oznacza to, iż podane w Załączniku nr 4 do SIWZ ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 60% ilości produktów określonych w zadaniu. Pozostałe 40 % ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia potrzeby zwiększenia ilości zamówienia. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
7.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i dostawy reguluje wzór umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ
II.5) Główny kod CPV:
33600000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
24111500-0 |
24111900-4 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
12 | | | |
36 | | | |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć dokumenty: wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru Załączniku nr 5 do SIWZ, ewentualne pełnomocnictwa, wypełniony formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Dla zadania nr 5 - Zamawiający wymaga, aby do oferty, Wykonawca dołączył foldery/ulotki dotyczące obsługi butli z tlenem z zaworem zintegrowanym. Będą one konkretyzować świadczenie Wykonawcy oraz stanowić treść oferty, w związku z tym nie będą podlegać uzupełnieniu. Złożenie oferty nie zawierającej wymienionych folderów/ulotek spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-02-14, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zadanie nr 1 Leki I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych , w tym gazów medycznych wraz z dzierżawą butli gazów medycznych i zbiornika tlenu ciekłego wyposażonego w system zdalnej transmisji danych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o., których szczegółowy opis, asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w Załączniku nr 4 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części - zadania .
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość części-zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danej części- zadania. Złożenie oferty nie obejmującej całego asortymentu znajdującego się w części- zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania.
4. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w zadaniach, wskazanych w Załączniku nr 4 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty dla danego zadania.
5. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia:
5.1. Zaoferowane wyroby muszą spełniać wszystkie wymogi opisane w Załączniku nr 4 do SIWZ.
5.2.Zamawiający wymaga, aby zaoferowane wyroby były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
5.3.Przez produkty lecznicze stanowiące przedmiot zamówienia rozumieć należy produkty lecznicze w rozumieniu Ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2019.499 z późn. zm.) oraz spełniające wymagania w niej określone.
5.4.W przypadku zmiany zapotrzebowania na dany asortyment Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w drodze aneksu do umowy w zakresie zmiany ilości asortymentu pomiędzy pozycjami w części-zadaniu, w przypadku niewykorzystania ilości określonej w SIWZ. Zmiana ta nie może spowodować zwiększenia wartości umowy oraz zmiany parametrów przedmiotu umowy.
5.5.W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową.
5.6.W przypadku niemożności wykonania dostaw z powodu zaprzestania produkcji danego produktu leczniczego w trakcie obowiązywania umowy, przy jednoczesnym braku na rynku leków synonimowych, Wykonawca musi przedstawić aktualny dokument potwierdzający fakt zaprzestania produkcji wystawiony przez producenta.
5.7.Przy nazwach międzynarodowych należy podać nazwę handlową produktu leczniczego. Przy poszczególnych pozycjach asortymentowych należy podać nazwę producenta oferowanego produktu leczniczego.
5.8. Wszędzie tam, gdzie użyto nazw własnych produktów, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały lub produkty równoważne. Wskazane przez Zamawiającego nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma jedynie charakter przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów lub produktów.
5.9. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora.
5.10. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych. Termin realizacji dostaw: w dni robocze w godzinach od 07:30 do 14:00 do Apteki Szpitala, nie dłużej niż 24 godz. od złożenia zamówienia (48 godz. w przypadku złożenia zamówienia po godz. 12:00). Jeżeli dostawa wypada w dni wolne od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. Zamówienie będzie składane drogą elektroniczną przez Zamawiającego.
5.11. Opakowanie zbiorcze dostarczonego produktu musi być oznakowane w sposób identyfikujący produkt.
5.12. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy w całym okresie objętym terminem ważności - stosownie do zakresu swojej odpowiedzialności.
5.13Dostarczony asortyment musi mieć co najmniej 6 - miesięczny okres ważności licząc od momentu jego dostarczenia do siedziby Zamawiającego
6. Zamawiający w niniejszym postępowaniu zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Oznacza to, iż podane w Załączniku nr 4 do SIWZ ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 60% ilości produktów określonych w zadaniu. Pozostałe 40 % ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia potrzeby zwiększenia ilości zamówienia. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
7.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i dostawy reguluje wzór umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 2 | Nazwa: | Zadanie nr 2 Leki II |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych , w tym gazów medycznych wraz z dzierżawą butli gazów medycznych i zbiornika tlenu ciekłego wyposażonego w system zdalnej transmisji danych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o., których szczegółowy opis, asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w Załączniku nr 4 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części - zadania .
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość części-zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danej części- zadania. Złożenie oferty nie obejmującej całego asortymentu znajdującego się w części- zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania.
4. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w zadaniach, wskazanych w Załączniku nr 4 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty dla danego zadania.
5. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia:
5.1. Zaoferowane wyroby muszą spełniać wszystkie wymogi opisane w Załączniku nr 4 do SIWZ.
5.2.Zamawiający wymaga, aby zaoferowane wyroby były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
5.3.Przez produkty lecznicze stanowiące przedmiot zamówienia rozumieć należy produkty lecznicze w rozumieniu Ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2019.499 z późn. zm.) oraz spełniające wymagania w niej określone.
5.4.W przypadku zmiany zapotrzebowania na dany asortyment Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w drodze aneksu do umowy w zakresie zmiany ilości asortymentu pomiędzy pozycjami w części-zadaniu, w przypadku niewykorzystania ilości określonej w SIWZ. Zmiana ta nie może spowodować zwiększenia wartości umowy oraz zmiany parametrów przedmiotu umowy.
5.5.W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową.
5.6.W przypadku niemożności wykonania dostaw z powodu zaprzestania produkcji danego produktu leczniczego w trakcie obowiązywania umowy, przy jednoczesnym braku na rynku leków synonimowych, Wykonawca musi przedstawić aktualny dokument potwierdzający fakt zaprzestania produkcji wystawiony przez producenta.
5.7.Przy nazwach międzynarodowych należy podać nazwę handlową produktu leczniczego. Przy poszczególnych pozycjach asortymentowych należy podać nazwę producenta oferowanego produktu leczniczego.
5.8. Wszędzie tam, gdzie użyto nazw własnych produktów, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały lub produkty równoważne. Wskazane przez Zamawiającego nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma jedynie charakter przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów lub produktów.
5.9. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora.
5.10. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych. Termin realizacji dostaw: w dni robocze w godzinach od 07:30 do 14:00 do Apteki Szpitala, nie dłużej niż 24 godz. od złożenia zamówienia (48 godz. w przypadku złożenia zamówienia po godz. 12:00). Jeżeli dostawa wypada w dni wolne od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. Zamówienie będzie składane drogą elektroniczną przez Zamawiającego.
5.11. Opakowanie zbiorcze dostarczonego produktu musi być oznakowane w sposób identyfikujący produkt.
5.12. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy w całym okresie objętym terminem ważności - stosownie do zakresu swojej odpowiedzialności.
5.13Dostarczony asortyment musi mieć co najmniej 6 - miesięczny okres ważności licząc od momentu jego dostarczenia do siedziby Zamawiającego
6. Zamawiający w niniejszym postępowaniu zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Oznacza to, iż podane w Załączniku nr 4 do SIWZ ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 60% ilości produktów określonych w zadaniu. Pozostałe 40 % ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia potrzeby zwiększenia ilości zamówienia. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
7.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i dostawy reguluje wzór umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 3 | Nazwa: | Zadanie 3a Leki III |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych , w tym gazów medycznych wraz z dzierżawą butli gazów medycznych i zbiornika tlenu ciekłego wyposażonego w system zdalnej transmisji danych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o., których szczegółowy opis, asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w Załączniku nr 4 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części - zadania .
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość części-zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danej części- zadania. Złożenie oferty nie obejmującej całego asortymentu znajdującego się w części- zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania.
4. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w zadaniach, wskazanych w Załączniku nr 4 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty dla danego zadania.
5. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia:
5.1. Zaoferowane wyroby muszą spełniać wszystkie wymogi opisane w Załączniku nr 4 do SIWZ.
5.2.Zamawiający wymaga, aby zaoferowane wyroby były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
5.3.Przez produkty lecznicze stanowiące przedmiot zamówienia rozumieć należy produkty lecznicze w rozumieniu Ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2019.499 z późn. zm.) oraz spełniające wymagania w niej określone.
5.4.W przypadku zmiany zapotrzebowania na dany asortyment Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w drodze aneksu do umowy w zakresie zmiany ilości asortymentu pomiędzy pozycjami w części-zadaniu, w przypadku niewykorzystania ilości określonej w SIWZ. Zmiana ta nie może spowodować zwiększenia wartości umowy oraz zmiany parametrów przedmiotu umowy.
5.5.W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową.
5.6.W przypadku niemożności wykonania dostaw z powodu zaprzestania produkcji danego produktu leczniczego w trakcie obowiązywania umowy, przy jednoczesnym braku na rynku leków synonimowych, Wykonawca musi przedstawić aktualny dokument potwierdzający fakt zaprzestania produkcji wystawiony przez producenta.
5.7.Przy nazwach międzynarodowych należy podać nazwę handlową produktu leczniczego. Przy poszczególnych pozycjach asortymentowych należy podać nazwę producenta oferowanego produktu leczniczego.
5.8. Wszędzie tam, gdzie użyto nazw własnych produktów, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały lub produkty równoważne. Wskazane przez Zamawiającego nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma jedynie charakter przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów lub produktów.
5.9. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora.
5.10. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych. Termin realizacji dostaw: w dni robocze w godzinach od 07:30 do 14:00 do Apteki Szpitala, nie dłużej niż 24 godz. od złożenia zamówienia (48 godz. w przypadku złożenia zamówienia po godz. 12:00). Jeżeli dostawa wypada w dni wolne od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. Zamówienie będzie składane drogą elektroniczną przez Zamawiającego.
5.11. Opakowanie zbiorcze dostarczonego produktu musi być oznakowane w sposób identyfikujący produkt.
5.12. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy w całym okresie objętym terminem ważności - stosownie do zakresu swojej odpowiedzialności.
5.13Dostarczony asortyment musi mieć co najmniej 6 - miesięczny okres ważności licząc od momentu jego dostarczenia do siedziby Zamawiającego
6. Zamawiający w niniejszym postępowaniu zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Oznacza to, iż podane w Załączniku nr 4 do SIWZ ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 60% ilości produktów określonych w zadaniu. Pozostałe 40 % ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia potrzeby zwiększenia ilości zamówienia. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
7.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i dostawy reguluje wzór umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 4 | Nazwa: | Zadanie nr 3b Leki IV |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych , w tym gazów medycznych wraz z dzierżawą butli gazów medycznych i zbiornika tlenu ciekłego wyposażonego w system zdalnej transmisji danych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o., których szczegółowy opis, asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w Załączniku nr 4 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części - zadania .
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość części-zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danej części- zadania. Złożenie oferty nie obejmującej całego asortymentu znajdującego się w części- zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania.
4. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w zadaniach, wskazanych w Załączniku nr 4 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty dla danego zadania.
5. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia:
5.1. Zaoferowane wyroby muszą spełniać wszystkie wymogi opisane w Załączniku nr 4 do SIWZ.
5.2.Zamawiający wymaga, aby zaoferowane wyroby były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
5.3.Przez produkty lecznicze stanowiące przedmiot zamówienia rozumieć należy produkty lecznicze w rozumieniu Ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2019.499 z późn. zm.) oraz spełniające wymagania w niej określone.
5.4.W przypadku zmiany zapotrzebowania na dany asortyment Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w drodze aneksu do umowy w zakresie zmiany ilości asortymentu pomiędzy pozycjami w części-zadaniu, w przypadku niewykorzystania ilości określonej w SIWZ. Zmiana ta nie może spowodować zwiększenia wartości umowy oraz zmiany parametrów przedmiotu umowy.
5.5.W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową.
5.6.W przypadku niemożności wykonania dostaw z powodu zaprzestania produkcji danego produktu leczniczego w trakcie obowiązywania umowy, przy jednoczesnym braku na rynku leków synonimowych, Wykonawca musi przedstawić aktualny dokument potwierdzający fakt zaprzestania produkcji wystawiony przez producenta.
5.7.Przy nazwach międzynarodowych należy podać nazwę handlową produktu leczniczego. Przy poszczególnych pozycjach asortymentowych należy podać nazwę producenta oferowanego produktu leczniczego.
5.8. Wszędzie tam, gdzie użyto nazw własnych produktów, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały lub produkty równoważne. Wskazane przez Zamawiającego nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma jedynie charakter przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów lub produktów.
5.9. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora.
5.10. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych. Termin realizacji dostaw: w dni robocze w godzinach od 07:30 do 14:00 do Apteki Szpitala, nie dłużej niż 24 godz. od złożenia zamówienia (48 godz. w przypadku złożenia zamówienia po godz. 12:00). Jeżeli dostawa wypada w dni wolne od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. Zamówienie będzie składane drogą elektroniczną przez Zamawiającego.
5.11. Opakowanie zbiorcze dostarczonego produktu musi być oznakowane w sposób identyfikujący produkt.
5.12. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy w całym okresie objętym terminem ważności - stosownie do zakresu swojej odpowiedzialności.
5.13Dostarczony asortyment musi mieć co najmniej 6 - miesięczny okres ważności licząc od momentu jego dostarczenia do siedziby Zamawiającego
6. Zamawiający w niniejszym postępowaniu zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Oznacza to, iż podane w Załączniku nr 4 do SIWZ ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 60% ilości produktów określonych w zadaniu. Pozostałe 40 % ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia potrzeby zwiększenia ilości zamówienia. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
7.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i dostawy reguluje wzór umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 5 | Nazwa: | Zadanie nr 4 Gazy medyczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych , w tym gazów medycznych wraz z dzierżawą butli gazów medycznych i zbiornika tlenu ciekłego wyposażonego w system zdalnej transmisji danych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o., których szczegółowy opis, asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w Załączniku nr 4 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części - zadania .
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość części-zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danej części- zadania. Złożenie oferty nie obejmującej całego asortymentu znajdującego się w części- zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania.
4. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w zadaniach, wskazanych w Załączniku nr 4 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty dla danego zadania.
5. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia:
5.1. Zaoferowane wyroby muszą spełniać wszystkie wymogi opisane w Załączniku nr 4 do SIWZ.
5.2.Zamawiający wymaga, aby zaoferowane wyroby były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
5.3.Przez produkty lecznicze stanowiące przedmiot zamówienia rozumieć należy produkty lecznicze w rozumieniu Ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2019.499 z późn. zm.) oraz spełniające wymagania w niej określone.
5.4.W przypadku zmiany zapotrzebowania na dany asortyment Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w drodze aneksu do umowy w zakresie zmiany ilości asortymentu pomiędzy pozycjami w części-zadaniu, w przypadku niewykorzystania ilości określonej w SIWZ. Zmiana ta nie może spowodować zwiększenia wartości umowy oraz zmiany parametrów przedmiotu umowy.
5.5.W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową.
5.6.W przypadku niemożności wykonania dostaw z powodu zaprzestania produkcji danego produktu leczniczego w trakcie obowiązywania umowy, przy jednoczesnym braku na rynku leków synonimowych, Wykonawca musi przedstawić aktualny dokument potwierdzający fakt zaprzestania produkcji wystawiony przez producenta.
5.7.Przy nazwach międzynarodowych należy podać nazwę handlową produktu leczniczego. Przy poszczególnych pozycjach asortymentowych należy podać nazwę producenta oferowanego produktu leczniczego.
5.8. Wszędzie tam, gdzie użyto nazw własnych produktów, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały lub produkty równoważne. Wskazane przez Zamawiającego nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma jedynie charakter przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów lub produktów.
5.9. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora.
5.10. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych. Termin realizacji dostaw: w dni robocze w godzinach od 07:30 do 14:00 do Apteki Szpitala, nie dłużej niż 24 godz. od złożenia zamówienia (48 godz. w przypadku złożenia zamówienia po godz. 12:00). Jeżeli dostawa wypada w dni wolne od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. Zamówienie będzie składane drogą elektroniczną przez Zamawiającego.
5.11. Opakowanie zbiorcze dostarczonego produktu musi być oznakowane w sposób identyfikujący produkt.
5.12. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy w całym okresie objętym terminem ważności - stosownie do zakresu swojej odpowiedzialności.
5.13Dostarczony asortyment musi mieć co najmniej 6 - miesięczny okres ważności licząc od momentu jego dostarczenia do siedziby Zamawiającego
6. Zamawiający w niniejszym postępowaniu zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Oznacza to, iż podane w Załączniku nr 4 do SIWZ ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 60% ilości produktów określonych w zadaniu. Pozostałe 40 % ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia potrzeby zwiększenia ilości zamówienia. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
7.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i dostawy reguluje wzór umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24111500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 6 | Nazwa: | Zadanie nr 5 Tlen medyczny wraz z dzierżawą i legalizacją butli tlenowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych , w tym gazów medycznych wraz z dzierżawą butli gazów medycznych i zbiornika tlenu ciekłego wyposażonego w system zdalnej transmisji danych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o., których szczegółowy opis, asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w Załączniku nr 4 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 części - zadania
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość części-zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danej części- zadania. Złożenie oferty nie obejmującej całego asortymentu znajdującego się w części- zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania.
4. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w zadaniach, wskazanych w Załączniku nr 4 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty dla danego zadania.
5. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia:
5.1. Zaoferowane wyroby muszą spełniać wszystkie wymogi opisane w Załączniku nr 4 do SIWZ.
5.2.Zamawiający wymaga, aby zaoferowane wyroby były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
5.3.Przez produkty lecznicze stanowiące przedmiot zamówienia rozumieć należy produkty lecznicze w rozumieniu Ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U.2019.499 z późn. zm.) oraz spełniające wymagania w niej określone.
5.4.W przypadku zmiany zapotrzebowania na dany asortyment Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w drodze aneksu do umowy w zakresie zmiany ilości asortymentu pomiędzy pozycjami w części-zadaniu, w przypadku niewykorzystania ilości określonej w SIWZ. Zmiana ta nie może spowodować zwiększenia wartości umowy oraz zmiany parametrów przedmiotu umowy.
5.5.W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową.
5.6.W przypadku niemożności wykonania dostaw z powodu zaprzestania produkcji danego produktu leczniczego w trakcie obowiązywania umowy, przy jednoczesnym braku na rynku leków synonimowych, Wykonawca musi przedstawić aktualny dokument potwierdzający fakt zaprzestania produkcji wystawiony przez producenta.
5.7.Przy nazwach międzynarodowych należy podać nazwę handlową produktu leczniczego. Przy poszczególnych pozycjach asortymentowych należy podać nazwę producenta oferowanego produktu leczniczego.
5.8. Wszędzie tam, gdzie użyto nazw własnych produktów, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały lub produkty równoważne. Wskazane przez Zamawiającego nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma jedynie charakter przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów lub produktów.
5.9. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora.
5.10. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych. Termin realizacji dostaw: w dni robocze w godzinach od 07:30 do 14:00 do Apteki Szpitala, nie dłużej niż 24 godz. od złożenia zamówienia (48 godz. w przypadku złożenia zamówienia po godz. 12:00). Jeżeli dostawa wypada w dni wolne od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. Zamówienie będzie składane drogą elektroniczną przez Zamawiającego.
5.11 W przypadku dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli gazów medycznych i zbiornika tlenu ciekłego wyposażonego w system zdalnej transmisji danych, dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana w godzinach od 07:30 do 14:00 odpowiednio do Apteki i Magazynu Szpitala, w terminach określonych we wzorze umowy dla zadania nr 5.
5.12. Opakowanie zbiorcze dostarczonego produktu musi być oznakowane w sposób identyfikujący produkt.
5.13. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy w całym okresie objętym terminem ważności - stosownie do zakresu swojej odpowiedzialności.
5.14Dostarczony asortyment musi mieć co najmniej 6 - miesięczny okres ważności licząc od momentu jego dostarczenia do siedziby Zamawiającego - z wyjątkiem zadania nr 5, w którym tlen medyczny w butlach 40 L powinien mieć okres przydatności przynajmniej 12 miesięcy.
5.15. Dla zadania nr 5 - Zamawiający wymaga, aby do oferty, Wykonawca dołączył foldery/ulotki dotyczące obsługi butli z tlenem z zaworem zintegrowanym. Będą one konkretyzować świadczenie Wykonawcy oraz stanowić treść oferty, w związku z tym nie będą podlegać uzupełnieniu. Złożenie oferty nie zawierającej wymienionych folderów/ulotek spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania.
6. Zamawiający w niniejszym postępowaniu zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Oznacza to, iż podane w Załączniku nr 4 do SIWZ ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 60% ilości produktów określonych w zadaniu. Pozostałe 40 % ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia potrzeby zwiększenia ilości zamówienia. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
7.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i dostawy reguluje wzór umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24111900-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla zadania nr 5 - Zamawiający wymaga, aby do oferty, Wykonawca dołączył foldery/ulotki dotyczące obsługi butli z tlenem z zaworem zintegrowanym. Będą one konkretyzować świadczenie Wykonawcy oraz stanowić treść oferty, w związku z tym nie będą podlegać uzupełnieniu. Złożenie oferty nie zawierającej wymienionych folderów/ulotek spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania.