eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻninPrzetarg nieograniczony na dostawę Środków czystości w Grupach 1 - 6



Ogłoszenie z dnia 2020-02-10

Ogłoszenie nr 510024127-N-2020 z dnia 10-02-2020 r.

Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.: Przetarg nieograniczony na dostawę Środków czystości w Grupach 1 - 6

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632770-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 93213309000000, ul. ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3031341 w. 181, e-mail szpitalznin@szpitalznin.pl, faks 523 031 344.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalznin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg nieograniczony na dostawę Środków czystości w Grupach 1 - 6

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PCZ/II-ZP/19/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości w Grupach 1-6: Grupa 1 - Środki myjące do powierzchni; Grupa 2 - Środki czystości inne; Grupa 3 - Ręczniki papierowe i papier toaletowy, Grupa 4 - Worki LDPE, Grupa 5 - Ścierki i pady, Grupa 6 - Worki do zwłok dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o., w czasie określonym na 24 miesiące od dnia zawarcia umowy. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 39800000-0 Środki czystości i polerujące, 33760000-5 Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety, 39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym, 39525800-6 Ściereczki do czyszczenia, 33922000-9 Worki do zwłok, 19640000-4 Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 33711900-6 Mydło 3. Zamawiający wymaga, aby oferowany asortyment spełniał wymogi określone obowiązującym prawem, tj. w szczególności został dopuszczony do obrotu handlowego i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie RP. 4. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia w ramach niniejszego postępowania był opatrzony etykietami z danymi (odpowiednio do dostarczonego środka, którego dotyczy), które potwierdzają nazwę producenta produktów, wielkość (pojemność, ilość) opakowania oraz termin przydatności do użycia, który ma być nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy. 5. W zakresie Grupy 1, Zamawiający wymaga: - na czas realizacji umowy Wykonawca wyposaży Zamawiającego w stacjonarne, przepływowe urządzenie dozujące, montowane na ścianie, podłączone do instalacji wodnej, umożliwiające przygotowanie roztworów roboczych z 4 preparatów jednocześnie - 1 szt. - wdrożenia przez Wykonawcę w terminie 1 miesiąca od podpisania umowy oprogramowania komputerowego monitorującego poziom higieny szpitalnej. Zamawiający wymaga aby program ten umożliwiał: rejestrowanie kontroli szpitalnej, kontroli znacznikiem fluoroscencyjnym, tworzenie planów higieny dla poszczególnych pomieszczeń szpitala, graficzne pozostawienie znacznika fluoroscencyjnego, tworzenie analiz porównawczych, tworzenie testów sprawdzających poziom wiedzy w zakresie utrzymania czystości, Zamawiający wymaga dostarczenie znaczników fluoroscencyjnych w ilości 5 sztuk oraz 1 latarki UV. 6. W zakresie Grupy 3, poz. 1,2,3 i 4, Zamawiający wymaga, aby w ramach dostawy asortymentu Wykonawca zapewnił użyczenie oraz montaż dozowników: Poz.1. 92 szt. - Dozowników naściennych wykonanych z tworzywa ABS i MABS w kolorze białym, zamykane na kluczyk, system dozowania papieru każdorazowo tylko jednego odcinka o dł.25 cm ; Poz.2. 150 szt. - Dozowników naściennych wykonanych z ABS i MABS w kolorze białym z pokrywą umożliwiającą kontrolę zużycia wkładu, zamykane na kluczyk, centralne dozowanie każdorazowo tylko jednego odcinka o dł. 35 cm; Poz.3. 85 szt. - Dozowników naściennych wykonanych z ABS w kolorze białym z pokrywą umożliwiającą identyfikację wkładu, bez trudnodostępnych przestrzeni umożliwiających łatwe mycie, zamykane na kluczyk, dozowanie za pomocą klawisza przy użyciu jednej ręki. Poz.4. 235 szt. - Dozowników naściennych wykonanych z ABS w białym kolorze z pokrywą umożliwiającą identyfikację wkładu, bez trudnodostępnych przestrzeni umożliwiających łatwe mycie, zamykane na kluczyk, dozowanie za pomocą klawisza przy użyciu jednej ręki. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybraną Grupę lub Grupy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj, ilość asortymentu oraz wymagania Zamawiającego, zawiera Formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. Oferty w poszczególnych Grupach muszą być pełne - kompletne. Zamawiający nie dopuszcza braku jakiejkolwiek pozycji asortymentu wymienionego w każdej z Grup. 8. Zamawiający zastrzega, że ilości asortymentu wymienione w Załączniku nr 1, mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego i ilości pacjentów, jednak zmniejszenie zamawianych ilości nie przekroczy 20% wartości umowy brutto, w zakresie wybranej Grupy. Ilości asortymentu wskazane w Załączniku nr 1, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia mniejszej ilości asortymentu, niż określona dla poszczególnych Grup, w Załączniku nr 1. 9. Jeżeli w SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego. 10. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest wskazać to w ofercie. 11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39800000-0


Dodatkowe kody CPV: 33760000-5, 39224300-1, 39525800-6, 33711900-6, 33922000-9, 19640000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Grupa 1 - Środki myjące do powierzchni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16959.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe LINES Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szubińska 73
Kod pocztowy: 86-005
Miejscowość: Białe Błota
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23003.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23003.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23003.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Grupa 2 - Środki czystości inne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1029.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dabex Bydgoszcz Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Równa 4
Kod pocztowy: 85-846
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1319.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1319.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1319.79
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Grupa 3 - Ręczniki papierowe i papier toaletowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 147199.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Henry Kruse Sp. z o.o. Bielany Wrocławskie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 3
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Kobierzyce
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 177022.07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 177022.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 177022.07
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Grupa 4 - Worki LDPE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 81767.37
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AGAPIT Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Marii Zientary Malewskiej 26
Kod pocztowy: 10-302
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 62262.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 62262.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98312.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Grupa 5 - ścierki i pady

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40251.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MIDEL Michał Mirecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Os. Wichrowe Wzgórze 13/82
Kod pocztowy: 61-975
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28857.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28857.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45887.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Grupa 6 - Worki do zwłok

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4468.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HELPLAST HADASIK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powstańców Śl. 11
Kod pocztowy: 43-190
Miejscowość: MIKOŁÓW
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3885.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3885.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8250.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.