Ogłoszenie z dnia 2020-02-10
Ogłoszenie nr 510024127-N-2020 z dnia 10-02-2020 r.
Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.: Przetarg nieograniczony na dostawę Środków czystości w Grupach 1 - 6
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 632770-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 93213309000000,
ul. ul. Szpitalna
30,
88-400
Żnin, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 3031341 w. 181, e-mail
szpitalznin@szpitalznin.pl, faks
523 031 344.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalznin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę Środków czystości w Grupach 1 - 6
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PCZ/II-ZP/19/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości w Grupach 1-6: Grupa 1 - Środki myjące do powierzchni; Grupa 2 - Środki czystości inne; Grupa 3 - Ręczniki papierowe i papier toaletowy, Grupa 4 - Worki LDPE, Grupa 5 - Ścierki i pady, Grupa 6 - Worki do zwłok dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o., w czasie określonym na 24 miesiące od dnia zawarcia umowy. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 39800000-0 Środki czystości i polerujące, 33760000-5 Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety, 39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym, 39525800-6 Ściereczki do czyszczenia, 33922000-9 Worki do zwłok, 19640000-4 Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 33711900-6 Mydło 3. Zamawiający wymaga, aby oferowany asortyment spełniał wymogi określone obowiązującym prawem, tj. w szczególności został dopuszczony do obrotu handlowego i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie RP. 4. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia w ramach niniejszego postępowania był opatrzony etykietami z danymi (odpowiednio do dostarczonego środka, którego dotyczy), które potwierdzają nazwę producenta produktów, wielkość (pojemność, ilość) opakowania oraz termin przydatności do użycia, który ma być nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy. 5. W zakresie Grupy 1, Zamawiający wymaga: - na czas realizacji umowy Wykonawca wyposaży Zamawiającego w stacjonarne, przepływowe urządzenie dozujące, montowane na ścianie, podłączone do instalacji wodnej, umożliwiające przygotowanie roztworów roboczych z 4 preparatów jednocześnie - 1 szt. - wdrożenia przez Wykonawcę w terminie 1 miesiąca od podpisania umowy oprogramowania komputerowego monitorującego poziom higieny szpitalnej. Zamawiający wymaga aby program ten umożliwiał: rejestrowanie kontroli szpitalnej, kontroli znacznikiem fluoroscencyjnym, tworzenie planów higieny dla poszczególnych pomieszczeń szpitala, graficzne pozostawienie znacznika fluoroscencyjnego, tworzenie analiz porównawczych, tworzenie testów sprawdzających poziom wiedzy w zakresie utrzymania czystości, Zamawiający wymaga dostarczenie znaczników fluoroscencyjnych w ilości 5 sztuk oraz 1 latarki UV. 6. W zakresie Grupy 3, poz. 1,2,3 i 4, Zamawiający wymaga, aby w ramach dostawy asortymentu Wykonawca zapewnił użyczenie oraz montaż dozowników: Poz.1. 92 szt. - Dozowników naściennych wykonanych z tworzywa ABS i MABS w kolorze białym, zamykane na kluczyk, system dozowania papieru każdorazowo tylko jednego odcinka o dł.25 cm ; Poz.2. 150 szt. - Dozowników naściennych wykonanych z ABS i MABS w kolorze białym z pokrywą umożliwiającą kontrolę zużycia wkładu, zamykane na kluczyk, centralne dozowanie każdorazowo tylko jednego odcinka o dł. 35 cm; Poz.3. 85 szt. - Dozowników naściennych wykonanych z ABS w kolorze białym z pokrywą umożliwiającą identyfikację wkładu, bez trudnodostępnych przestrzeni umożliwiających łatwe mycie, zamykane na kluczyk, dozowanie za pomocą klawisza przy użyciu jednej ręki. Poz.4. 235 szt. - Dozowników naściennych wykonanych z ABS w białym kolorze z pokrywą umożliwiającą identyfikację wkładu, bez trudnodostępnych przestrzeni umożliwiających łatwe mycie, zamykane na kluczyk, dozowanie za pomocą klawisza przy użyciu jednej ręki. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybraną Grupę lub Grupy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj, ilość asortymentu oraz wymagania Zamawiającego, zawiera Formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. Oferty w poszczególnych Grupach muszą być pełne - kompletne. Zamawiający nie dopuszcza braku jakiejkolwiek pozycji asortymentu wymienionego w każdej z Grup. 8. Zamawiający zastrzega, że ilości asortymentu wymienione w Załączniku nr 1, mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego i ilości pacjentów, jednak zmniejszenie zamawianych ilości nie przekroczy 20% wartości umowy brutto, w zakresie wybranej Grupy. Ilości asortymentu wskazane w Załączniku nr 1, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia mniejszej ilości asortymentu, niż określona dla poszczególnych Grup, w Załączniku nr 1. 9. Jeżeli w SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego. 10. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest wskazać to w ofercie. 11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV: 33760000-5, 39224300-1, 39525800-6, 33711900-6, 33922000-9, 19640000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Grupa 1 - Środki myjące do powierzchni |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16959.36
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe LINES Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23003.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Grupa 2 - Środki czystości inne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1029.36
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dabex Bydgoszcz Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1319.79
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Grupa 3 - Ręczniki papierowe i papier toaletowy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
147199.47
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Henry Kruse Sp. z o.o. Bielany Wrocławskie
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
177022.07
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Grupa 4 - Worki LDPE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
81767.37
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AGAPIT Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
62262.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Grupa 5 - ścierki i pady |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40251.57
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MIDEL Michał Mirecki
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28857.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Grupa 6 - Worki do zwłok |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4468.46
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HELPLAST HADASIK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3885.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- "Przygotowanie i dostarczenie własnym transportem posiłków przeznaczonych do żywienia zbiorowego".
- Sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów oraz sprzętu"
- Dostawa środków czystości oraz artykułów do utrzymania czystości w Grupach 1-10 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
- Dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii w Grupach 1 - 7 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów chemicznych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
- Dostaw środków czystości na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz materiałów gospodarczych
- Dostawa artykułów spożywczych, środków czystości, chemii basenowej oraz artykułów biurowych do Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.