eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CewiceOdbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Cewice i ich transport do Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Czarnówku



Ogłoszenie z dnia 2020-02-10

Ogłoszenie nr 510024247-N-2020 z dnia 10-02-2020 r.

Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Cewice i ich transport do Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Czarnówku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 638065-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
nd


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 77097975000000, ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 613 460, e-mail sekretariat@cewice.pl, faks 598 613 462.
Adres strony internetowej (url): www.cewice.pl
Adres profilu nabywcy: nd
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nd

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Cewice i ich transport do Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Czarnówku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-ZKD.271.49.2019.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Cewice i ich transport do Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Czarnówku, w okresie od dnia zawarcia umowy do - 30.09.2020 r. Określenie "właściciel nieruchomości" oznacza osobę, o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.). 2.2. Świadczenie usługi opisanej w punkcie 2.1. obejmuje: 1) Selektywne odbieranie następujących frakcji odpadów komunalnych: a) Odpady ze szkła- zebrane w sposób selektywny ( kod 15 01 07, 20 01 02 ). b) Odpady z tworzyw sztucznych, metali i opakowań wielomateriałowych- zebrane w sposób selektywny ( kod 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 20 01 39, 20 01 40). c) Bioodpady ( kod 20 02 01, 20 01 08) d) Naturalne choinki, z zastrzeżeniem, że ich odbiór realizowany będzie w dwóch terminach w miesiącu styczeń (kod 20 02 01). e) Meble i inne odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07). f) Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny ( kod 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36 ). g) Popiół z palenisk domowych ( kod 10 01 01, 20 01 99) h) Zmieszane odpady komunalne ( kod 20 03 01 ) i) Odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury (kod 20 01 01, 15 01 01). W zabudowie jednorodzinnej odpady zbierane w sposób selektywny gromadzone będą w workach o pojemności od 60L do 120L oznaczonych odpowiednimi kolorami w stosunku do każdego rodzaju odpadu zbieranego selektywnie z przeznaczeniem na: a) tworzywa sztuczne, metale, odpady wielomateriałowe,- worek żółty b) szkło- worek zielony c) bioodpady - worek brązowy d) popiół z palenisk domowych- worek szary e) papier, tektura - worek niebieski. Zmieszane odpady komunalne w zabudowie jednorodzinnej gromadzone będą do pojemników o pojemności od 60 L do 240 L. Pojemniki do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych zapewni właściciel nieruchomości i ustawi je w miejscach przeznaczonych do gromadzenia odpadów. W zabudowie jednorodzinnej odbiorowi podlegają te odpady, które zostaną wystawione przed posesję, w miejscu gwarantującym dojazd pojazdem odbierającym odpady. 2.6. W zabudowie wielorodzinnej odpady zbierane w sposób selektywny gromadzone będą do pojemników siatkowych lub z tworzywa sztucznego o pojemności 60L, 110L, 120L, 240L, 1100L, 2500L oraz pojemników o pojemności od 1 do 10 m3, oznaczonych odpowiednimi kolorami w stosunku do każdego rodzaju odpadu selektywnie zbieranego. Bioodpady w zabudowie wielorodzinnej gromadzone będą do kontenerów plastikowych 1100L. Pojemniki do gromadzenia odpadów selektywnie zebranych zapewni Zamawiający i ustawi je w miejscach utwardzonych lub w altanach śmietnikowych. Wykonawca odbierze odpady selektywnie zebrane w zabudowie wielorodzinnej z miejsc przeznaczonych do gromadzenia tych odpadów. Zmieszane odpady komunalne w zabudowie wielorodzinnej gromadzone będą do pojemników o pojemności 60L, 110L, 120L, 240L, 1100L, 2500L oraz pojemników o pojemności od 1 do 10 m3. Pojemniki do gromadzenia odpadów zapewni właściciel nieruchomości. Wykonawca będzie odbierał zmieszane odpady komunalne z altan śmietnikowych lub z miejsc utwardzonych wyznaczonych do gromadzenia odpadów. Gmina Cewice będzie ponosić wyłącznie koszty związane z opisanym zakresem. W przypadku wystąpienia zapotrzebowania, Wykonawca umożliwi właścicielom nieruchomości wynajem, dzierżawę lub inną formę dysponowania pojemnikami do selektywnej zbiórki odpadów oraz pojemnikami do zbierania odpadów zmieszanych. Wykonawca zawiera odrębną umowę (poza przedmiotem niniejszego zamówienia) z właścicielami lub zarządcami nieruchomości, jeżeli zgłoszą oni potrzebę wynajmu, dzierżawy lub innej formy dysponowania pojemnikami, bez ponoszenia przez Gminę Cewice z tego tytułu żadnych kosztów. Wykonawca uzgodni w razie potrzeby z właścicielami lub zarządcami nieruchomości wielkość pojemnika, który miałby być dostarczony właścicielowi lub zarządcy nieruchomości. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził w każdej placówce oświatowej na terenie Gminy Cewice zajęcia informacyjno-edukacyjne, których tematyka będzie dotyczyła: ? promocji selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z wyjaśnieniem zasad segregacji odpadów funkcjonujących na terenie Gminy Cewice. ? hierarchii sposobów postępowania z odpadami( ze szczególnym naciskiem na zapobieganie powstawaniu odpadów). Na terenie Gminy Cewice znajduję się 7 placówek oświatowych: 1. Szkoła Podstawowa w Łebuni 2. Szkoła Podstawowa im. Polskich Olimpijczyków w Maszewie Lęborskim 3. Szkoła Podstawowa z Oddziałem Integracyjnym w Przerytem 4. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Siemirowicach 5. Zespół Szkół w Cewicach 6. Zespół Szkolno - Przedszkolny w Bukowinie 7. Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Popowie Zamawiający wymaga przeprowadzenia minimum 21 godzin lekcyjnych zajęć ( minimum 3 godziny lekcyjne zajęć w każdej placówce oświatowej). Terminy zajęć powinny zostać uzgodnione z dyrektorem każdej z placówek oświatowych, a następnie harmonogramem spotkań powinien zostać przekazany Zamawiającemu. 3. Wymagania związane z zatrudnieniem na umowę o pracę 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w każdym wyszczególnionym zakresie, polegającym na wykonywaniu określonych poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Kierowcy pojazdów b) Ładowacze odpadów na pojazdy c) Osoby obsługujące urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania na terenie bazy transportowo-magazynowej 2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: * oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; * poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony); * zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub równoważnej instytucji w przypadku Wykonawców zagranicznych, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; * poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń; Dokumenty powyższe powinny zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących wskazane czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. W przypadku Wykonawców zagranicznych Zamawiający wymaga odnośnie zapisów punktu 1 powyżej przedstawienia dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności 7. Zapis punktu 1 i 6 powyżej nie dotyczy przypadków prawem wyłączonych, np.: gdy wspólnicy spółki będą samodzielnie wykonywać wskazane czynności. 4. Informacje pozostałe w stosunku do przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2. Ponadto Zamawiający wymaga, aby pojemniki na śmieci w zabudowie wielorodzinnej ustawione zostały w sposób umożliwiający korzystanie z nich przez osoby niepełnosprawne i osoby z ograniczeniami poruszania się. Szczegółowy opis wymagań co do realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji postępowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

nd

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 842400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELWOZ ECO sp. z o.o. ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słupska 2
Kod pocztowy: 83-340
Miejscowość: Sierakowice
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 852405.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 852405.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 852405.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

nd


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.