To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-02-11
Ogłoszenie nr 510024449-N-2020 z dnia 11-02-2020 r.
Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o.: Dostawy obuwia dla ratownictwa medycznego oraz dostawy obuwia roboczego i odzieży roboczej dla pracowników TCZ (w tym dla Działu technicznego, Działu Epidemiologii i Higieny Szpitalnej, Bloków Operacyjnych) oraz pościeli i ręczników dla potrzeb Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Spółka z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526846-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540061173-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 10055873300000,
ul. ul. Jana Pawła II
35,
97-200
Tomaszów Mazowiecki, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
447 257 235, e-mail
centrum@tomaszow.org.pl, faks
447 257 251.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalwtomaszowie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy obuwia dla ratownictwa medycznego oraz dostawy obuwia roboczego i odzieży roboczej dla pracowników TCZ (w tym dla Działu technicznego, Działu Epidemiologii i Higieny Szpitalnej, Bloków Operacyjnych) oraz pościeli i ręczników dla potrzeb Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Spółka z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/10/Sp./2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego są dostawy dla Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim, tj.: 1. Obuwia dla Ratownictwa Medycznego 2. Obuwia roboczego dla pracowników TCZ 3. Odzieży roboczej i obuwia dla pracowników TCZ (Dział Techniczny, Dział Epidemiologii i Higieny Szpitalnej, bloki operacyjne). 4. Dostawa pościeli i ręczników dla potrzeb Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 pakietów. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety. Oferta dla swojej ważności w danym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pozycje w ramach pakietów. Szczegółowa lista pakietów oraz opis dotyczący zastosowanych materiałów i wykonani znajduje się w załączniku nr 2a do SIWZ - formularz cenowy. 7. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 18 miesięcy i służą do obliczania ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania, a Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia. 8. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 9. W zakresie pakietów 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie 1 miesiąca od dnia podpisania umowy, 10. W zakresie pakietów 1, 5, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia 5 spotkań na przestrzeni 1 miesiąca od podpisania umowy na dokonanie obmiaru personelu, podczas których zostaną dopasowane rozmiary. Wykonawca zobowiązuje się na dostarczenie przedmiotu zamówienia w terminie 1 miesiąca od ostatniego dnia pomiarów. 11. W zakresie pakietu 6, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia 3 spotkań na przestrzeni 1 miesiąca od podpisania umowy na których przedstawi pełną rozmiarówkę odzieży celem dopasowania rozmiaru danych pracowników. Wykonawca zobowiązuje się na dostarczenie przedmiotu zamówienia w terminie 1 miesiąca od ostatniego dnia pomiarów. 12. Zamawiający zastrzega sobie, możliwość braku zamówienia całości asortymentu w terminach określonych pkt 9-11 w przypadku zmniejszenia ilości personelu i wykorzystanie przewidzianego asortymentu w terminie późniejszym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33199000-3
Dodatkowe kody CPV: 18130000-9, 18222200-3, 18223200-0, 18234000-8, 18815000-5, 35914100-9, 39512000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - obuwie medyczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 unieważnił postępowanie w zakresie Pakietu nr 1 z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2- obuwie dla ratownictwa medycznego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8247.15
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ButStar Sp.z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8247.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - obuwie dla pracowników Działu Technicznego, Działu Epidemiologii Szpitalnej i ZAP |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 unieważnił postępowanie w zakresie Pakietu nr 3 z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - obuwie dla pracowników Działu Higieny i Epidemilogii Szpitalnej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 unieważnił postępowanie w zakresie Pakietu nr 4 z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - obuwie operacyjne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 unieważnił postępowanie w zakresie Pakietu nr 5 z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - odzież robocza dla Działu Technicznego i Działu Higieny i Epidemiologii Szpitalnej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 unieważnił postępowanie w zakresie Pakietu nr 6 z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Obuwie dla pracowników Działu Technicznego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
400.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
492.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - odzież dla zespołów ratownictwa medycznego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8720.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kabapol Katarzyna Bartnik - Kubat
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10725.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - pościel |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26900.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VENA Anna Kapka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - ręczniki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
400.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcji Pościeli "ŚWIT" Izabela Wintoniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
492.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawy mleka i przetworów mlecznych do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
- Utrzymanie zieleni miejskiej w Tomaszowie Mazowieckim w 2025 roku
- Usługi związane z utrzymaniem zieleni i czystości na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w pasach drogowych dróg powiatowych
- Dostawa kosiarek samojezdnych wraz z osprzętem
- Zakup wielofunkcyjnych urządzeń monochromatycznych, materiałów eksploatacyjnych oraz oprogramowania biurowego dla Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Utrzymanie i zapewnienie ciągłości działania Zintegrowanego Systemu Zarządzania Oświatą Gminy-Miasto Tomaszów Mazowiecki z zachowaniem usług asysty technicznej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup bielizny pościelowej
- Sukcesywne dostawy umundurowania i obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego oraz pracowników transportu sanitarnego
- Zakup i dostawa odzieży roboczej dzla Działu Gospodarczego i Eksploatacji, Działu Inżynierii Medycznej, Działu Inwestycji i Remontów, dostawa bluz polar i zakup konfekcji dla punktu Informacyjnego.
- Dostawa odzieży ochronnej
- Kompleksowa usługa pralnicza wraz z opcją dzierżawy pościeli
- Dostawa pościeli i bielizny pościelowej do internatów i kwater internatowych będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu.
więcej: Specjalna odzież robocza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.