eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiDostawy obuwia dla ratownictwa medycznego oraz dostawy obuwia roboczego i odzieży roboczej dla pracowników TCZ (w tym dla Działu technicznego, Działu Epidemiologii i Higieny Szpitalnej, Bloków Operacyjnych) oraz pościeli i ręczników dla potrzeb Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Spółka z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-11

Ogłoszenie nr 510024449-N-2020 z dnia 11-02-2020 r.

Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o.: Dostawy obuwia dla ratownictwa medycznego oraz dostawy obuwia roboczego i odzieży roboczej dla pracowników TCZ (w tym dla Działu technicznego, Działu Epidemiologii i Higieny Szpitalnej, Bloków Operacyjnych) oraz pościeli i ręczników dla potrzeb Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Spółka z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526846-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540061173-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 10055873300000, ul. ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 257 235, e-mail centrum@tomaszow.org.pl, faks 447 257 251.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalwtomaszowie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy obuwia dla ratownictwa medycznego oraz dostawy obuwia roboczego i odzieży roboczej dla pracowników TCZ (w tym dla Działu technicznego, Działu Epidemiologii i Higieny Szpitalnej, Bloków Operacyjnych) oraz pościeli i ręczników dla potrzeb Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Spółka z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/10/Sp./2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego są dostawy dla Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim, tj.: 1. Obuwia dla Ratownictwa Medycznego 2. Obuwia roboczego dla pracowników TCZ 3. Odzieży roboczej i obuwia dla pracowników TCZ (Dział Techniczny, Dział Epidemiologii i Higieny Szpitalnej, bloki operacyjne). 4. Dostawa pościeli i ręczników dla potrzeb Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 pakietów. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety. Oferta dla swojej ważności w danym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pozycje w ramach pakietów. Szczegółowa lista pakietów oraz opis dotyczący zastosowanych materiałów i wykonani znajduje się w załączniku nr 2a do SIWZ - formularz cenowy. 7. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 18 miesięcy i służą do obliczania ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania, a Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia. 8. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 9. W zakresie pakietów 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie 1 miesiąca od dnia podpisania umowy, 10. W zakresie pakietów 1, 5, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia 5 spotkań na przestrzeni 1 miesiąca od podpisania umowy na dokonanie obmiaru personelu, podczas których zostaną dopasowane rozmiary. Wykonawca zobowiązuje się na dostarczenie przedmiotu zamówienia w terminie 1 miesiąca od ostatniego dnia pomiarów. 11. W zakresie pakietu 6, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia 3 spotkań na przestrzeni 1 miesiąca od podpisania umowy na których przedstawi pełną rozmiarówkę odzieży celem dopasowania rozmiaru danych pracowników. Wykonawca zobowiązuje się na dostarczenie przedmiotu zamówienia w terminie 1 miesiąca od ostatniego dnia pomiarów. 12. Zamawiający zastrzega sobie, możliwość braku zamówienia całości asortymentu w terminach określonych pkt 9-11 w przypadku zmniejszenia ilości personelu i wykorzystanie przewidzianego asortymentu w terminie późniejszym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33199000-3


Dodatkowe kody CPV: 18130000-9, 18222200-3, 18223200-0, 18234000-8, 18815000-5, 35914100-9, 39512000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet nr 1 - obuwie medyczne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 unieważnił postępowanie w zakresie Pakietu nr 1 z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet nr 2- obuwie dla ratownictwa medycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8247.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ButStar Sp.z o.o.
Email wykonawcy: biuro@butstar.com.pl
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 21
Kod pocztowy: 83-210
Miejscowość: Zblewo
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8247.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8247.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8247.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet nr 3 - obuwie dla pracowników Działu Technicznego, Działu Epidemiologii Szpitalnej i ZAP

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 unieważnił postępowanie w zakresie Pakietu nr 3 z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pakiet nr 4 - obuwie dla pracowników Działu Higieny i Epidemilogii Szpitalnej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 unieważnił postępowanie w zakresie Pakietu nr 4 z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Pakiet nr 5 - obuwie operacyjne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 unieważnił postępowanie w zakresie Pakietu nr 5 z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Pakiet nr 6 - odzież robocza dla Działu Technicznego i Działu Higieny i Epidemiologii Szpitalnej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 unieważnił postępowanie w zakresie Pakietu nr 6 z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Pakiet nr 7 - Obuwie dla pracowników Działu Technicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 492.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 492.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 492.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Pakiet nr 8 - odzież dla zespołów ratownictwa medycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8720.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kabapol Katarzyna Bartnik - Kubat
Email wykonawcy: kabapol@kabapol.com.pl
Adres pocztowy: ul. Willowa 9
Kod pocztowy: 05-410
Miejscowość: Józefów
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10725.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10725.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11709.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Pakiet nr 9 - pościel

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26900.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VENA Anna Kapka
Email wykonawcy: vena@vena-torun.pl
Adres pocztowy: ul. Przy Rynku Wełnianym 13/2
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38283.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Pakiet nr 10 - ręczniki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcji Pościeli "ŚWIT" Izabela Wintoniak
Email wykonawcy: g.zeler@swit.zgora.pl
Adres pocztowy: ul. Błotna 53
Kod pocztowy: 65-133
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 492.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 492.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9225.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.