To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-02-12
Ogłoszenie nr 510025705-N-2020 z dnia 12-02-2020 r.
Szpital w Pyskowicach Sp. z o.o.: Obsługa techniczna na terenie Szpitala w Pyskowicach Sp. z o.o, na okres 12 miesięcy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502641-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital w Pyskowicach Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27624746500000,
ul. ul. Szpitalna
2,
44-120
Pyskowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 332 424, e-mail
azp.szpital@gmail.com, faks
32 2332424 w. 230.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalpyskowice.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa techniczna na terenie Szpitala w Pyskowicach Sp. z o.o, na okres 12 miesięcy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Sp/AZP/382/2/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa 24 godzina 7 dni w tygodniu obejmująca niedziele i święta - zakres: l. Świadczenie usług obsługi : - rozdzielni SN, NN i dwóch transformatorów - zespołu akumulatorów zasilania awaryjnego 2. Utrzymanie w gotowości ruchowej agregatu prądotwórczego typ Wola 3.Bieżąca naprawa i konserwacja urządzeń instalacji elektrycznej w tym sygnalizacji przywoławczej. 4.Obsługa kotłowni olejowo-gazowej wraz z hydrofornią. 5.Zapewnienie funkcjonowania sieci elektrycznej w tym oświetlenia terenu szpitala zewnątrz i wewnątrz budynków. 6.Wykonywanie pomiarów ochrony izolacji instalacji elektrycznej , uziomów ,stołów operacyjnych oraz instalacji odgromowej ( w terminie do 01.04.2020 r) oraz pozostałego sprzętu podlegającemu badaniom 7.Zapewnienie niezbędnego sprzętu dielektrycznego. 8.Konserwacja i rozbudowa sieci komputerowej wewnętrznej 62 komputery dwa serwery w porozumieniu z działem informatycznym.. Czyszczenie komputerów pod nadzorem działu informatycznego. 9.Doraźne usuwanie awarii sprzętu szpitalnego. l0.Obsługa i konserwacja instalacji sprężonego powietrza oraz próżni . 11.Obsługa stacji uzdatniania wody. 12.Wykonywanie na obiekcie prac malarsko budowlanych ( malowanie sal i innych powierzchni) 13.Wykonywanie prac remontowo-budowlanych w obiektach szpitala 14.Wykonywanie innych prac związanych z obsługą techniczną szpitala a nie ujętych w opisie 15.Całodobowa obsługa tlenowni. 16. Informowanie Apteki o konieczności zamawianie tlenu ,podtlenku azotu ,rozładunek pełnych i załadunek pustych butli. 17. Nadzór nad stanem technicznym magazynu odpadów medycznych, wydawanie odpadów. 18.Obsługa instalacji wodnokanalizacyjnej, konserwacja, naprawa, udrażnianie. 19.Bieżąca konserwacja dachów krytych papą na budynkach szpitalnych. 20.Naprawy ślusarskie i stolarskie w obiektach szpitala. 21.Wykonywanie napraw sprzętu medycznego, nie wymagającego specjalnych uprawnień w porozumieniu z działem aparatury medycznej. 22.Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne narzędzia wymagane przy świadczeniu usługi. 23.Wykonawca zapewni minimum stałego 1 osobowego stanu w godzinach od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku dla obsługi bieżącej. W przypadku prac wymagających ustawowo obecności większej ilości pracowników ( np. prace elektryczne) zwiększonego składu osobowego. W pozostałym czasie oraz dni wolne od pracy co najmniej l dyżurującej osoby ( minimalny czas dojazdu do obiektu szpitala od telefonicznego zgłoszenia: 15 minut). Zamawiający wymaga od Wykonawcy zgłaszania w każdy piątek osoby która będzie dyżurowała w tygodniu następnym - informację tą należy pisemnie przedłożyć w dziale Zamówień Publicznych oraz dostarczyć na Izbę Przyjęć. 24. Każde rozpoczęcie i zakończenie zleconej pracy należy zatwierdzić przez Zastępcę Dyrektora Szpitala w przypadku jego nieobecności przez Kierownika Działu Zamówień Publicznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71314199-3
Dodatkowe kody CPV: 50760000-0, 50800000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
130800.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Elektryczne Witold Nowosad
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
130800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PYSKOWIC
- Zakup i montaż windy w Ośrodku Rozwiązywania Problemów Uzależnień przy ul. Kościelnej 13 w Pyskowicach
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego o pojemności 18m3 na potrzeby MZBM-TBS Sp. z o.o. w Pyskowicach
- Opróżnianie ulicznych koszy na odpady w 2025r.
więcej: przetargi w Pyskowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich żyrandoli w Sali Maksymiliana Zamku Książ
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i serwisowania urządzeń instalacji gazowych w budynkach UR
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra w latach 2025-2026
- OBSŁUGA I KONSERWACJA CENTRALNYCH STACJI PODCIŚNIENIOWYCH I TŁOCZNYCH WRAZ Z SIECIĄ KANALIZACYJNĄ NA TERENIE GMINY CELESTYNÓW w 2025 r.
więcej: Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.