Ogłoszenie z dnia 2019-02-11
Ogłoszenie nr 510026162-N-2019 z dnia 11-02-2019 r.
Politechnika Gdańska: Wykonywanie konserwacji, dokonywania napraw oraz awaryjnego uwalniania osób i ładunków z urządzeń transportu bliskiego w budynkach Politechniki Gdańskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 661537-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540001598-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Gdańska, Krajowy numer identyfikacyjny 16200000000000,
ul. Narutowicza
11/12,
80-233
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583 472 400, e-mail
dzp@pg.gda.pl, faks
583 472 913.
Adres strony internetowej (url): www.pg.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie konserwacji, dokonywania napraw oraz awaryjnego uwalniania osób i ładunków z urządzeń transportu bliskiego w budynkach Politechniki Gdańskiej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/257/055/U/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie konserwacji, dokonywania napraw oraz awaryjnego uwalniania osób i ładunków z urządzeń transportu bliskiego w budynkach Politechniki Gdańskiej. Słownik zamówień CPV 50.00.00.00-5: Usługi naprawcze i konserwacyjne. 50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów. 50740000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji podnośników. 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind. 2. Przedmiot zamówienia został podzielny na dwie części: Część I : Platformy i pomosty do przewozu osób niepełnosprawnych oraz dźwigi osobowe szpitalne i towarowe (55 dźwigów i 24 platformy dla niepełnosprawnych) Część II: Suwnice, suwnice pomostowe i wciągniki , elektrowyciągi i żurawie hydrauliczne oraz wózki widłowe (19 suwnic i 3 wózki) 3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. 4. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji: do 25% wartości zamówienia podstawowego obejmującego konserwację oraz do 25% wartości zamówienia podstawowego obejmującego naprawy wraz z częściami zamiennymi. 5. Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane na takich samych warunkach, jak zamówienie podstawowe, w cenach zamówienia podstawowego, po wykorzystaniu kwot wynagrodzenia umownego przeznaczonych odpowiednio na realizację zamówienia podstawowego obejmującego konserwacje lub naprawy wraz z częściami zamiennymi. 6. Stosownie do art. 29 ust 3a ustawy pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy: 1) W zakresie wykonywania konserwacji przeglądy mające na celu: a) utrzymywanie urządzeń w ruchu oraz sprawdzanie bezpieczeństwa w ramach obowiązujących przepisów. b) sprawdzenie stanu technicznego mechanizmów napędowych, układów hamulcowych oraz cięgien nośnych i ich zamocowań. c) sprawdzenie działania elementów bezpieczeństwa i ograniczników ruchowych. d) sprawdzenie działania urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych. e) sprawdzenie prawidłowości obsługi urządzenia. f) bieżące usuwanie drobnych usterek i innych nieprawidłowości występujących w procesie użytkowania oraz zapobieganie powstawaniu awarii. g) uzupełnianie smaru oraz oleju lub całkowita ich wymiana h) czyszczenie i regulacja urządzeń napędowych oraz sterujących i) bezzwłoczne powiadomienie Zamawiającego o przyczynach, które spowodowały konieczność wyłączenia urządzenia eksploatacji 2) W zakresie wykonywania napraw: a) dokonanie oględzin urządzenia i diagnozy usterki przez serwis Wykonawcy oraz przedstawienia przedstawicielowi Zamawiającego do akceptacji kalkulacji kosztów naprawy. 3) W zakresie wykonywania awaryjnego uwalniania osób i ładunków: a) świadczenie usługi awaryjnego uruchamiania urządzeń transportu bliskiego i uwalniania osób lub ładunków. 7. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ - oraz we wzorze umowy - złącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50000000-5
Dodatkowe kody CPV: 50531400-0, 50740000-4, 50750000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dźwigi osobowe szpitalne i towarowe (55 dźwigów i 24 platformy dla niepełnosprawnych) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7286500.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELSZYKSp. z.o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
581497.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Suwnice, suwnice pomostowe i wciągniki , elektrowyciągi i żurawie hydrauliczne oraz wózki widłowe (19 suwnic i 3 wózki) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
175075.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELSZYK Sp. z.o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
165755.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP PRUSZCZ GDAŃSKI
- Opracowanie Narzędzia dla mieszkańców Pomorza obejmującą stworzenie prototypu e-kwestionariusza oraz sporządzenie Opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie cyfrowej wersji Narzędzia
- SUKCESYWNA DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Sukcesywna dostawa jednorazowej odzieży ochronnej oraz obłożeń medycznych do jednostek Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP KOŚCIERZYNA
- Dostawa mebli medycznych dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa eksploatacja i konserwacja fontann na terenie miasta Opola w zakresie fontanny multimedialnej na terenie Stawu Zamkowego przy ul. Barlickiego w Opolu
- Usługa-przegląd, konserwacja i serwis 212 sztuk klimatyzatorów AUX w kontenerach mieszkalnych
- Montaż wiaty na oleje odpadowe w kompleksie wojskowym m. Lębork.
- Modernizacja zapadni (transportowej) fortepianowej na estradzie Filharmonii im. H. Wieniawskiego w Lublinie
- "Wymiana windy osobowej w istniejącej konstrukcji w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3".
- Utrzymanie fontann miejskich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.