Ogłoszenie z dnia 2019-02-11
Ogłoszenie nr 510026759-N-2019 z dnia 11-02-2019 r.
Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5: Dostawa maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży w ramach projektu: "Nowoczesne pomoce dydaktyczne w kształceniu zawodowym" - etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Nowoczesne pomoce dydaktyczne w kształceniu zawodowym"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 650808-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5, Krajowy numer identyfikacyjny 18273900000000,
ul. ul. Przykoszarowa
22,
18-400
Łomża, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
0-86 2186239, e-mail
jkocon@poczta.onet.pl, faks
0-86 2186239.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zsmio.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży w ramach projektu: "Nowoczesne pomoce dydaktyczne w kształceniu zawodowym" - etap II
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSMIO.26.1.6.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży w ramach projektu: "Nowoczesne pomoce dydaktyczne w kształceniu zawodowym" - etap II z podziałem na części: Część nr 1- Sprzęt komputerowy 1. Zestawy komputerowe dla uczniów do pracowni 120 - 16 sztuk 2. Zestawy komputerowe dla uczniów do pracowni 216- 16 sztuk 3. Zestawy komputerowe dla uczniów do pracowni 134 - 15 sztuk 4. Komputery przenośne dla nauczycieli do pracowni 134, 214, 216 - 3 sztuki 5. Komputery przenośne dla uczniów do pracowni 234 - 7 sztuki 6. Urządzenie wielofunkcyjne A3 (drukarka laserowa ze skanerem) do pracowni 134 - 1 szt. 7. Urządzenie wielofunkcyjne A4 (drukarka laserowa ze skanerem) do pracowni 120 - 1 szt. 8. Projektory multimedialne do pracowni 134 i 234 - 2 szt. 9. Ekran projekcyjny do pracowni 134 i 234 - 2 szt. Część nr 2 - Frezarka CNC 3 osiowa z odciągiem trocin 1. Wyposażenie pracowni szkolnej nr P1 we frezarkę sterowaną numerycznie CNC 3-osiową do obróbki drewna z osprzętem i odciągiem trocin - szt.1 Część nr 3 - Narzędzia do pracowni elektrycznej 1. Komplet narzędzi - 7 szt. 2. Wkrętarka walizkowa, 2 baterie Li-Ion z ładowarką i zestaw bitów - 7 szt. Część nr 4 - Mierniki instalacji elektrycznej 1. Wielofunkcyjny miernik parametrów instalacji elektrycznych - 2 szt. Część nr 5 - Urządzenia kontrolno pomiarowe układów elektrycznych 1. Oscyloskop z sondami pomiarowymi, cyfrowy - 3 szt. 2. Zasilacz stabilizowany napięcia stałego 30V / 10A - 6 szt. 3. Falownik, 400V wektorowy -3 szt. 4. Zasilacz stabilizowany 2 kanałowy napięcia stałego 30V / 10A - 1 szt. 5. Oscyloskop 2 kanałowy cyfrowy - 1 szt. Część nr 6 - Zestaw do badania napędów elektrycznych - 1 szt. Zestaw składać ma się minimalnie z następujących maszyn i urządzeń: 1. Silnik asynchroniczny klatkowy 3- fazowy 2. Prądnica synchroniczna 3-fazowa z magnesami trwałymi 3. Sterownik silnika- przemiennik częstotliwości 4. Obciążenie prądnicy 5. Dokumentacja techniczna do zestawu wraz z instrukcjami ćwiczeń możliwych do wykonania na zestawie Część nr 7 - Stanowiska demonstracyjne do pracowni pojazdów samochodowych 1. Stanowisko demonstracyjne: System sterowania silnikiem ZS typu "CommonRail - 1 szt. 2. Stanowisko demonstracyjne: "System Climatronic" - 1 szt. 3. Stanowisko do badania alternatorów z falownikiem 12/24V z modułem do rozruszników-1 szt. Część nr 8 - System (komputer) diagnostyczny do badania pojazdów samochodowych - 1 szt. Część nr 9 - Urządzenie do obsługi i serwisu klimatyzacji 1. Urządzenie do obsługi i serwisu układów klimatyzacji (gaz R134a i R1234yf w jednym) - 1 szt. 2. Zestaw do odgrzybiania klimatyzacji - 1 szt. Część nr 10 - Zestaw do badania kół dwumasowych - 1szt. Część nr 11 - Testery elementów pojazdu samochodowego 1. Elektroniczny (mikroprocesorowy) tester akumulatorów z drukarką raportów - 1 szt. 2. Zestaw do kontroli temperatury wrzenia płynu hamulcowego - 1 szt. Część nr 12 - Urządzenie do programowania czujników TPMS - 1 szt. Część nr 13 - Uniwersalny komputer sterujący pracą silnika o zapłonie iskrowym - 1 szt. Część nr 14 - Diagnoskop silnikowy wraz z osprzętem i oprogramowaniem - 1 szt. Część nr 15 - Zestawy demonstracyjne energii odnawialnych 1. Zestawu demonstracyjnego "Energia wiatru"- 1 szt. 2. Zestawu demonstracyjnego "Słoneczna energia cieplna - Kolektory słoneczne" - 1 szt. 3. Zestawu demonstracyjnego "Energia słoneczna - ogniwa fotowoltaiczne" - 1 szt. Część nr 16 - Destylator elektryczny - 1 szt. Część nr 17 - Spektrofotometr - 1 szt. Część nr 18 - Testery i analizatory sieci LAN 1. Testera kabli i sieci - 1 szt. 2. Reflektometr TDR - 1 szt. 3. Analizator sieci LAN - 1 szt. Część nr 19 - Reflektometr OTDR z akcesoriami- 1 szt. Część nr 20 - Spawarka światłowodowa z akcesoriami dla spawacza - 1 szt. Część nr 21 - Centrala telefoniczna wraz z osprzętem 1. Centrala telefoniczna z kartami rozszerzeń - 1 szt. 2. Telefon analogowy - 10 szt. 3. Telefon cyfrowy ISDN - 3 szt. 4. Telefon systemowy CTS - 2 szt. Część nr 22 - Urządzenia sieciowe - 1 komplet 1. Router Switch - 1 szt. 2. Zarządzalny przełącznik wielowarstwowy - 1 szt. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) dostawy, uruchomienia wraz ze szkoleniem z obsługi przedmiotu zamówienia (dotyczy części nr 2, 6, 7, 8, 9, 14, 17, 19, 20) w budynku Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży ul. Przykoszarowa 22; 2) w części nr 2, 6, 7, 8, 9, 17 zamówienia, przeprowadzenia instruktażu w ilości minimum 4 godzin dla min. 4 nauczycieli z zakresu użytkowania i obsługi dostarczonych maszyn i urządzeń wkalkulowane w cenę zamówienia, a dla części nr 14, 19, 20 zamówienia, przeprowadzenia instruktażu w ilości minimum 8 godzin dla min. 4 nauczycieli z zakresu użytkowania i obsługi dostarczonych maszyn i urządzeń wkalkulowane w cenę zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 30200000-1, 42600000-2, 42623000-9, 44510000-8, 38552000-9, 38540000-2, 38342020-0, 31155000-7, 38552000-9, 31100000-7, 38900000-4, 31700000-3, 38000000-5, 33124100-6, 31000000-6, 48151000-1, 09331200-0, 09331100-9, 42910000-8, 38433000-9, 38296000-6, 42662100-5, 38621000-4, 32561000-3, 32000000-3, 32420000-3, 32551200-2, 32550000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
245723.11
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Komputronik Biznes Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
278595.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Frezarka CNC 3 osiowa z odciągiem trocin |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Narzędzia do pracowni elektrycznej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy - kwota najwyżej ocenionej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części postępowania. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Mierniki instalacji elektrycznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10237.94
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
tak
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15926.04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Urządzenia kontrolno-pomiarowe układów elektrycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp -w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zestaw do badania napędów elektrycznych - 1 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Stanowiska demonstracyjne do pracowni pojazdów samochodowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
83131.71
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mechatronika Wyposażenie Dydaktyczne Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
102252.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: System (komputer) diagnostyczny do badania pojazdów samochodowych 1szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 -kwota jedynej złożonej w postępowaniu oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Urządzenia do obsługi i serwisu klimatyzacji |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zestaw do badania kół dwumasowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1853.33
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: eSzydłowski, Łukasz Szydłowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2460.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Testery elementów pojazdu samochodowego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4- oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Urządzenie do programowania czujników TPMS - 1 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4- oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Uniwersalny komputer sterujący pracą silnika o zapłonie iskrowym -1szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 - oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Diagnoskop silnikowy wraz z osprzętem i oprogramowaniem - 1 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 -nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Zestawy demonstracyjne energii odnawialnych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Destylator elektryczny - 1 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 -kwota jedynej złożonej w postępowaniu oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Spektrofotometr -1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10109.40
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VWR International Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9309.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Testery i analizatory sieci LAN |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Reflektometr OTDR z akcesoriami - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
45810.66
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TELEOPTICS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54120.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Spawarka światłowodowa z akcesoriami dla spawacza - 1 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Centrala telefoniczna wraz z osprzętem |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6664.84
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Unitechnik Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8327.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Urządzenia sieciowe - 1 komplet |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawy margaryny, oleju spożywczego oraz jaj kurzych do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
- Zakupy inwestycyjne na potrzeby MOSiR - Modernizacja Letniego Parku Zabaw MOSiR Łomża
- Dostawy oleju napędowego dla Zakładu Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o.
- Dostawa warzyw i owoców do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jana Pawła II w Łomży
- Konwojowanie materiałów egzaminacyjnych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łomży
- Rozbudowa ulicy Dolnej w Starej Łomży przy Szosie wraz z infrastrukturą techniczną i z adaptacją terenów przyległych w celu przystosowania ich do zmian klimatu.
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektów: "Dobry start (...)", Bystrzaki (...)", "Aktywne przedszkolaki (...)", "W krainie zabawy (...)"
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- "POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ W BUDYNKACH ZLOKALIZOWANYCH W ZGIERZU PRZY UL. A. STRUGA 2-4"
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu <<W pawłowickiej gminie każdy przedszkolak się rozwinie>> dla Publicznego Przedszkola w Warszowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.