eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › "Kuźniki na rolkach - mały park rekreacji przy górce" - przy ul. Hermanowskiej - etap I, WBO 2017 projekt nr 425.



Ogłoszenie z dnia 2020-02-14

Ogłoszenie nr 510027271-N-2020 z dnia 14-02-2020 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej: "Kuźniki na rolkach - mały park rekreacji przy górce" - przy ul. Hermanowskiej - etap I, WBO 2017 projekt nr 425.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 627269-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540264360-N-2019; 540267254-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3286611/12, e-mail sekretariat@zzm.wroc.pl, faks 071 3286611/12.
Adres strony internetowej (url): www.zzm.wroc.pl
Adres profilu nabywcy: www.zzm.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Kuźniki na rolkach - mały park rekreacji przy górce" - przy ul. Hermanowskiej - etap I, WBO 2017 projekt nr 425.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/91/2019/DPIR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Kuźniki na rolkach - mały park rekreacji przy górce" - przy ul. Hermanowskiej - etap I, WBO 2017 projekt nr 425. Realizacja inwestycji planowana jest z podziałem na etapy. Powyższe zamówienie obejmuje etap I, w zakresie którego przewidziano: czyszczenie terenu, pielęgnację drzewostanu, wycinkę pod nadzorem dendrologicznym, karczowanie, częściowe zagospodarowanie terenu w zakresie małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery), budowę ciągów pieszych z miału kamiennego oraz budowę toru typu "Pumptrack" z betonu asfaltowego wraz z oświetleniem tego toru. Powyższy etap przewiduje również wykonanie złoża rozsączającego oraz rekonstrukcję istniejących i założenie nowych trawników. 2. Zakres robót obejmuje: CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych, w szczególności: 1) przygotowanie terenu, 2) ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych, 3) rozbiórka istniejących nawierzchni i pozostałości krawężników oraz słupków wygradzających, 4) zabezpieczenie drzew i krzewów na czas trwania robót budowlanych, 5) oczyszczenie terenów zielonych - wycinki kompozycyjne oraz sanitarne, karczowanie, 6) roboty ziemne prowadzone pod nadzorem archeologicznym oraz niwelacja terenu, 7) budowa nawierzchni ciągów pieszych z miału kamiennego oraz nawierzchni z betonu asfaltowego na torze typu "Pumptrack", 8) budowa oświetlenia toru typu "Pumptrack", 9) budowa i montaż malej architektury 10) wykonanie złoża rozsączającego, CZĘŚĆ II: wykonanie prac ogrodniczych, w szczególności polegających na rekonstrukcji istniejących i wykonaniu nowych trawników oraz wycince drzew wraz z karczowaniem zgodnie z zakresem przewidzianym w etapie I oraz decyzją na wycinkę. CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych (Części I) i wykonanych prac ogrodniczych (Części II). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45112710-5, 45111291-4, 45310000-3, 45316100-6, 45233253-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 402598.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bauen Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Akacjowa 67 I
Kod pocztowy: 55-093
Miejscowość: Kiełczów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 510570.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 510570.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 527007.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.