To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-02-12
Ogłoszenie nr 510027395-N-2019 z dnia 12-02-2019 r.
Teatr Ziemi Rybnickiej: "Wydruk i dostawa materiałów reklamowych Teatru Ziemi Rybnickiej z podziałem na zadania:
zadanie 1: Wydruk i dostawa materiałów reklamowych
zadanie 2: Wydruk i dostawa banerów reklamowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 504824-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Teatr Ziemi Rybnickiej, Krajowy numer identyfikacyjny 81856800000000,
ul. Plac Teatralny
1,
44-200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 4222132, 4223235, e-mail
administracja@tzr.rybnik.pl, faks
32 42 22132 wew. 110.
Adres strony internetowej (url): bip.teatrziemirybnickiej.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wydruk i dostawa materiałów reklamowych Teatru Ziemi Rybnickiej z podziałem na zadania: zadanie 1: Wydruk i dostawa materiałów reklamowych zadanie 2: Wydruk i dostawa banerów reklamowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.01/TZR/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Wydruk i dostawa materiałów reklamowych Teatru Ziemi Rybnickiej z podziałem na zadania: zadanie 1: Wydruk i dostawa materiałów reklamowych zadanie 2: Wydruk i dostawa banerów reklamowych Zadanie 1: wydruk i dostawa materiałów reklamowych 1.1. Składanki DL (repertuary) wydań: min. 11 / max. 13 nakład jednego wydania: 3 tysiące egzemplarzy format netto: 495 x 210 mm papier: biały obustronnie powlekany, kreda mat 200 g kolor: pełny kolor obustronnie 4/4 składanie: w "Z", falcowane na pięć 1.2. Plakaty B1 (w tym 10 repertuarów) wydań: min. 50 / max. 60 nakład jednego wydania: 100 sztuk format netto: 680 x 980 mm papier: kreda błysk 170 g kolor: pełny kolor jednostronnie 4/0 1.3. Plakaty B2 (w tym 10 repertuarów) wydań: min. 50 / max. 60 nakład jednego wydania: 100 sztuk format netto: 480 x 680 mm papier: kreda błysk 170 g kolor: pełny kolor jednostronnie 4/0 1.4. Plakaty B3 wydań: min. 35/ max. 40 nakład jednego wydania: 70 sztuk format netto: 340 x 480 mm papier: kreda błysk 170 g kolor: pełny kolor jednostronnie 4/0 1.5. Ulotki informacyjne (zaproszenia) wydań: min. 15/max. 20 nakład jednego wydania: 100 sztuk format netto: 297 x 210 mm papier: biały obustronnie powlekany, kreda mat 300 g kolor: pełny kolor obustronnie 4/4 składanie: w "C" lub "Z", 2 bigi 1.6. Gazeta "Wytrych" Wydań: 4 Nakład jednego wydania: 500 szt Format netto: A4 Papier: offsetowy 80g/m2 kolor: czarno-biały stron: 16, zszywany (2 zszywki) oprawa: broszurowa 1.7. Teczki ofertowe Wydań: 1 Nakład: 200 sztuk Format: A4 (format papieru netto: 484x332 mm) Grzbiet: 1mm Papier: kreda mat 350 g Kolor: pełny kolor jednostronnie 4/0 Uszlachetnienie: folia mat 1.8. Wizytówki Wydań: 1 Nakład: 500 sztuk - 5 wzorów Format: karton czarno-biały, matowy, obustronnie Powlekany 350 g Kolor: pełny kolor obustronnie 4/4 Powlekane obustronnie laminatem matowym zadanie 2: Wydruk i dostawa banerów reklamowych 1.1. Banery na elewacje druk na banerach frontlit pro + zgrzewanie i oczkowanie nakład: min. 65 szt. / max. 80 szt. format: 235 cm x 130 cm nadruk: jednostronny kolor: pełny grubość: 510 g/ 1m 2 1.2. Banery dwustronne nad drogę druk na banerach frontlit pro + zgrzewanie i tunel nakład: min. 5 kompletów po 3 szt./ max. 10 kompletów po 3 szt. format: 6 m x 1 m nadruk: dwustronny kolor: pełny grubość: 510 g/1 m2
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wydruk i dostawa materiałów reklamowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
82852.17
Liczba otrzymanych ofert:
11
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Print Management Wojciech Pietrzak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
82855.44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wydruk i dostawa banerów reklamowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10922.20
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Drukarnia SIL-VEG-DRUK s.c. Pawelak J., Pełka D., Śmich D.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9323.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa wraz z zabudową filtra tarczowego FTC 150 lub równoważnego wraz z osprzętem dla Polskiej Grupy Górniczej Spółka Akcyjna Oddział KWK ROW Ruch Jankowice.
- Dostawa, modernizacja i dostosowanie ognioszczelnych pól rozdzielczych 6kV dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Wykonanie wymiany dwóch łożysk koła linowego wschodniego szybu II przedział B dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice
- Dostawa suszarek laboratoryjnych dla potrzeb Oddziałów PGG S.A.
- Przebudowa fontanny
- Uzgodnienie inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu-GESUT dla jedn. ewidencyjnej m. Rybnik oraz poprawa geometrii obiektów bazy wraz z uzupełnieniem brakujących informacji
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.