eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik"Wydruk i dostawa materiałów reklamowych Teatru Ziemi Rybnickiej z podziałem na zadaniazadanie 1Wydruk i dostawa materiałów reklamowych zadanie 2Wydruk i dostawa banerów reklamowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-12

Ogłoszenie nr 510027395-N-2019 z dnia 12-02-2019 r.

Teatr Ziemi Rybnickiej: "Wydruk i dostawa materiałów reklamowych Teatru Ziemi Rybnickiej z podziałem na zadania: zadanie 1: Wydruk i dostawa materiałów reklamowych zadanie 2: Wydruk i dostawa banerów reklamowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504824-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Teatr Ziemi Rybnickiej, Krajowy numer identyfikacyjny 81856800000000, ul. Plac Teatralny 1, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4222132, 4223235, e-mail administracja@tzr.rybnik.pl, faks 32 42 22132 wew. 110.
Adres strony internetowej (url): bip.teatrziemirybnickiej.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wydruk i dostawa materiałów reklamowych Teatru Ziemi Rybnickiej z podziałem na zadania: zadanie 1: Wydruk i dostawa materiałów reklamowych zadanie 2: Wydruk i dostawa banerów reklamowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.01/TZR/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Wydruk i dostawa materiałów reklamowych Teatru Ziemi Rybnickiej z podziałem na zadania: zadanie 1: Wydruk i dostawa materiałów reklamowych zadanie 2: Wydruk i dostawa banerów reklamowych Zadanie 1: wydruk i dostawa materiałów reklamowych 1.1. Składanki DL (repertuary) wydań: min. 11 / max. 13 nakład jednego wydania: 3 tysiące egzemplarzy format netto: 495 x 210 mm papier: biały obustronnie powlekany, kreda mat 200 g kolor: pełny kolor obustronnie 4/4 składanie: w "Z", falcowane na pięć 1.2. Plakaty B1 (w tym 10 repertuarów) wydań: min. 50 / max. 60 nakład jednego wydania: 100 sztuk format netto: 680 x 980 mm papier: kreda błysk 170 g kolor: pełny kolor jednostronnie 4/0 1.3. Plakaty B2 (w tym 10 repertuarów) wydań: min. 50 / max. 60 nakład jednego wydania: 100 sztuk format netto: 480 x 680 mm papier: kreda błysk 170 g kolor: pełny kolor jednostronnie 4/0 1.4. Plakaty B3 wydań: min. 35/ max. 40 nakład jednego wydania: 70 sztuk format netto: 340 x 480 mm papier: kreda błysk 170 g kolor: pełny kolor jednostronnie 4/0 1.5. Ulotki informacyjne (zaproszenia) wydań: min. 15/max. 20 nakład jednego wydania: 100 sztuk format netto: 297 x 210 mm papier: biały obustronnie powlekany, kreda mat 300 g kolor: pełny kolor obustronnie 4/4 składanie: w "C" lub "Z", 2 bigi 1.6. Gazeta "Wytrych" Wydań: 4 Nakład jednego wydania: 500 szt Format netto: A4 Papier: offsetowy 80g/m2 kolor: czarno-biały stron: 16, zszywany (2 zszywki) oprawa: broszurowa 1.7. Teczki ofertowe Wydań: 1 Nakład: 200 sztuk Format: A4 (format papieru netto: 484x332 mm) Grzbiet: 1mm Papier: kreda mat 350 g Kolor: pełny kolor jednostronnie 4/0 Uszlachetnienie: folia mat 1.8. Wizytówki Wydań: 1 Nakład: 500 sztuk - 5 wzorów Format: karton czarno-biały, matowy, obustronnie Powlekany 350 g Kolor: pełny kolor obustronnie 4/4 Powlekane obustronnie laminatem matowym zadanie 2: Wydruk i dostawa banerów reklamowych 1.1. Banery na elewacje druk na banerach frontlit pro + zgrzewanie i oczkowanie nakład: min. 65 szt. / max. 80 szt. format: 235 cm x 130 cm nadruk: jednostronny kolor: pełny grubość: 510 g/ 1m 2 1.2. Banery dwustronne nad drogę druk na banerach frontlit pro + zgrzewanie i tunel nakład: min. 5 kompletów po 3 szt./ max. 10 kompletów po 3 szt. format: 6 m x 1 m nadruk: dwustronny kolor: pełny grubość: 510 g/1 m2

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wydruk i dostawa materiałów reklamowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 82852.17
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Print Management Wojciech Pietrzak
Email wykonawcy: wojtek@printmnp.pl
Adres pocztowy: ul. Świętopełka 38/13
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 82855.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 82855.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 121757.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wydruk i dostawa banerów reklamowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10922.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Drukarnia SIL-VEG-DRUK s.c. Pawelak J., Pełka D., Śmich D.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niegolewskich 12
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9323.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9323.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15498.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.