Ogłoszenie z dnia 2020-02-14
Ogłoszenie nr 510027821-N-2020 z dnia 14-02-2020 r.
Gmina Pilchowice: Eksploatacja oświetlenia ulicznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pilchowice, Krajowy numer identyfikacyjny 00068785300000,
ul. Damrota
6,
44-145
Pilchowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 235 65 21, e-mail
szczepanska.m@pilchowice.pl, kierownik.izp@pilchowice.pl, faks
32 235 69 38.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Eksploatacja oświetlenia ulicznego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OS.271.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie: Świadczenie usługi oświetleniowej o podwyższonym standardzie polegającej na oświetlaniu ulic, placów, skwerów, otwartych parków i zieleńców oraz chodników i przejść dla pieszych znajdujących się na terenie Gminy Pilchowice. Czas trwania umowy: 3 lata Ilość punktów świetlnych na terenie Gminy Pilchowice na chwilę obecną: 1165 szt. zakres: bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pilchowice, dobudowa opraw oświetleniowych w ilości 50 sztuk na koszt Wykonawcy, w uzgodnieniu z Zamawiającym, w okresie obowiązywania umowy utrzymanie świecenia punktów świetlnych w ilości nie mniejszej niż 95% całości, wymiana uszkodzonych źródeł światła , elementów zabezpieczeń, innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej, wymiana uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnienia obejm i innych elementów słupów, bieżąca naprawa szaf oświetlenia ulicznego, lokalizacja uszkodzeń kabli, naprawy uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych, wykonanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem, mycie kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła, wycinka gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego, utylizacja wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego, kontrole inspekcyjne wykonywane wg ustaleń roboczych, przywrócenia terenu (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego po wykonaniu robót eksploatacyjnych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50232100-1
Dodatkowe kody CPV: 65320000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
652494.96
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TAURON Dystrybucja Serwis S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
649853.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
UZASADNIENIE PRAWNE: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 1843 z 2019) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn: a) technicznych o obiektywnym charakterze, b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Umowa zawarta na świadczenie serwisu sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego stanowiących własność TAURON Dystrybucja Serwis S.S. z innym podmiotem byłaby umową dotkniętą wadą prawną, co w konsekwencji skutkowałoby jej nieważnością.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.