eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączOrganizacja i prowadzenie własnej firmy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-13

Ogłoszenie nr 510028205-N-2019 z dnia 13-02-2019 r.

Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego: Organizacja i prowadzenie własnej firmy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (IV); projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020, Działanie 8.1. Aktywizacja zawodowa - projekty powiatowych urzędów pracy, Projekt: Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (V)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503532-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 12024173600000, ul. ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 184 400 808, e-mail zp@pup.powiat-ns.pl, faks 184 400 808.
Adres strony internetowej (url): www.pup.powiat-ns.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Organizacja i prowadzenie własnej firmy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DOR.2710.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Cel i termin realizacji szkolenia. 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 300 osób z możliwością zwiększenia bądź zmniejszenia liczby osób o 20%. Zamawiający planuje, że szkolenie będzie realizowane w 15 oddzielnych terminach i grupach po 20 osób każda. Zamawiający dopuszcza zwiększenie bądź zmniejszenie grup szkoleniowych, a także liczby uczestników poszczególnych grup szkolenia maksymalnie o 2 osoby. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego założenia i prowadzenia działalności gospodarczej. 3. Czas trwania szkolenia dla jednej grupy wynosi 5 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. 4. Planowane terminy rozpoczęcia szkolenia dla: 4.1. I grupy - do 7 dni od dnia podpisania umowy; 4.2. II grupy - 04.03.2019r.; 4.3. III grupy - 11.03.2019r.; 4.4. IV grupy - 18.03.2019r.; 4.5. V grupy - 01.04.2019r.; 4.6. VI grupy - 08.04.2019r.; 4.7. VII grupy - 06.05.2019r.; 4.8. VIII grupy - 20.05.2019r.; 4.9. IX grupy - 03.06.2019r.; 4.10. X grupy - 24.06.2019r.; 4.11. XI grupy - 08.07.2019r.; 4.12. XII grupy - 05.08.2019r.; 4.13. XIII grupy - 02.09.2019r.; 4.14. XIV grupy - 16.09.2019r.; 4.15. XV grupy - 07.10.2019r.. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany planowanego terminu realizacji poszczególnych edycji szkoleń. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ww. sytuacji nie później niż na dwa tygodnie przed nowym terminem szkolenia. 5. Szkolenie może być finansowane z poniższych źródeł: 5.1. ze środków Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej z przeznaczeniem na realizację projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt: "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (IV)". 5.2. ze środków Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej z przeznaczeniem na realizację projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020, Działanie 8.1. Aktywizacja zawodowa - projekty powiatowych urzędów pracy, Projekt: "Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (V)". 5.3. z pozaprojektowych środków (limitów) Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej. 6. Wykonawca zobowiązuje się do promowania: Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego i właściwego Programu Operacyjnego. 6.1. W przypadku uczestników szkolenia finansowanych ze środków EFS w ramach PO WER: Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój poprzez umieszczenie w miejscu realizacji szkolenia w widocznym miejscu przynajmniej jednego plakatu formatu minimum A3, a także umieszczenie na wszystkich dokumentach i materiałach związanych z realizacją szkolenia (w szczególności na: programie szkolenia, dzienniku zajęć, harmonogramie zajęć, listach obecności, materiałach informacyjnych, materiałach szkoleniowych; wydawanych dyplomach /certyfikatach lub innych zaświadczeniach) niżej wymienionych informacji i znaków graficznych: 1)znaku Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i do Europejskiego Funduszu Społecznego, 2)barw Rzeczypospolitej Polskiej z nazwą Rzeczpospolita Polska. (Obowiązek ten dotyczy wyłącznie materiałów/dokumentów wytwarzanych w wersjach pełnokolorowych. W materiałach/dokumentach wytwarzanych w wersji monochromatycznej lub achromatycznej barwy wraz z nazwą RP nie są umieszczane). 3)znaku Fundusze Europejskie wraz z nazwą programu Wiedza Edukacja Rozwój 4)informacji słownej: "Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój". 6.2. W przypadku uczestników szkolenia finansowanych ze środków EFS w ramach RPO WM: Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego oraz Projektu o którym mowa w ust. 5.2. co najmniej poprzez: umieszczenie w swojej siedzibie plakatu Projektu (format A3) oraz stosowania (w szczególności na: programie szkolenia, dzienniku zajęć, harmonogramie zajęć, listach obecności, materiałach informacyjnych, materiałach szkoleniowych; wydawanych dyplomach/certyfikatach lub innych zaświadczeniach) niżej wymienionych informacji i znaków graficznych: 1)znaku Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i do Europejskiego Funduszu Społecznego, 2)barw Rzeczypospolitej Polskiej z nazwą Rzeczpospolita Polska. (Obowiązek ten dotyczy wyłącznie materiałów/dokumentów wytwarzanych w wersjach pełnokolorowych. W materiałach/dokumentach wytwarzanych w wersji monochromatycznej lub achromatycznej barwy wraz z nazwą RP nie są umieszczane), 3)znaku Fundusze Europejskie wraz z nazwą Program Regionalny, 4)logo Województwa Małopolskiego, 5)informacji słownej: "Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020". 7. Szczegółowe informacje i przykłady dotyczące zastosowania powyższych wymagań określa: 7.1. dla projektu w ramach PO WER: 7.1.1. "Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji" dostępny na stronie internetowej: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl 7.1.2. obowiązujące znaki: Unii Europejskiej, barwy Rzeczypospolitej Polskiej, znak Fundusze Europejskie w postaci plików graficznych są bezpłatnie dostępne do pobranie na stronie internetowej https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl 7.2. dla projektu w ramach RPO WM: 7.2.1. "Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 zakresie informacji i promocji" dostępny na stronie internetowej https://www.rpo.malopolska.pl. 7.2.2. obowiązujące znaki: Unii Europejskiej, barw Rzeczypospolitej Polskiej, Funduszy Europejskich, Województwa Małopolskiego w postaci plików graficznych są bezpłatnie dostępne do pobranie na stronie internetowej https:// www.rpo.malopolska.pl. 8. Sposób oznaczania działań informacyjnych i promocyjnych przez instytucje zaangażowane w realizację tych działań określa "Księga identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020". 9.Wraz z egzemplarzem umowy Zamawiający przekazuje Wykonawcy do stosowania plakat projektu (format A3, jeden egzemplarz, w przypadku projektu, którego dotyczy). Plakat projektu jest również nieodpłatnie dostępny w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej http://nowysacz.praca.gov.pl. II. Warunki realizacji szkolenia: A. W zakresie merytorycznym: 1. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 35 godzin zegarowych, w tym: 1.1. Moduł I - Przedsiębiorczość podstawą działalności gospodarczej - obejmujący 4 godziny zegarowe; 1.2. Moduł II - Formalno - prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej - obejmujący 8 godzin zegarowych; 1.3. Moduł III - Podstawy finansów i księgowości - obejmujący 14 godzin zegarowych; 1.4. Moduł IV - Źródła pozyskiwania środków w trakcie prowadzenia działalności gospodarczej - obejmujący 4 godziny zegarowe; 1.5. Moduł V - Zarządzanie oraz działania marketingowe w firmie - obejmujący 5 godzin zegarowych, w tym spotkanie z pracodawcą prowadzącym działalność gospodarczą - 1 godz. Przedsiębiorcą tym nie może być właściciel, pracownik bądź osoba prowadząca zajęcia z ramienia instytucji szkoleniowej. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego na trzy dni robocze przed podpisaniem umowy, następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Program zajęć szkoleniowych, zawierający co najmniej następujące zagadnienia: 2.1.1. nazwę szkolenia, 2.1.2. czas trwania i sposób organizacji szkolenia, 2.1.3. wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, 2.1.4. cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych, 2.1.5. plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, 2.1.6. opis treści - kluczowe punkty szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, 2.1.7. wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 2.1.8. przewidziane sprawdziany i egzaminy. 2.2. Harmonogramy zajęć dla I edycji obejmujące Moduły I, II, III, IV, V, które powinny zawierać: 2.2.1. datę (poszczególne dni szkolenia), 2.2.2. godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia, 2.2.3. liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia, 2.2.4. tematykę zajęć, 2.2.5. miejsce realizacji szkolenia (dokładny adres), 2.2.6. imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia, 2.2.7. ilość godzin w danym miesiącu. Harmonogram przed kolejną edycją szkolenia należy dostarczyć nie później niż do 10 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem szkolenia. 2.3. Kserokopię Akredytacji Kuratorium Oświaty zgodnej z przedmiotem zamówienia w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.4. Kserokopię Certyfikatu Jakości Usług /ISO bądź inny zweryfikowany pozytywnie zawarty w Bazie Usług Rozwojowych http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/baza-wiedzy/lista-certyfikatow-akredytacji/ w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.5. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kadry dydaktycznej (świadectwa/ dyplomy ukończenia szkoły), która będzie uczestniczyć w prowadzeniu zajęć szkoleniowych w poszczególnych modułach, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 2.6. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez osoby wskazane do realizacji szkolenia doświadczenia zawodowego w pracy związanej z tematyką szkolenia oraz doświadczenia w realizacji określonej liczby szkoleń zgodnie z wymogami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2.7. Wykaz osób/y odpowiedzialnych/odpowiedzialnej za nadzór wewnętrzny nad szkoleniem. Osoba/y ta/te będzie/będą odpowiedzialne za opiekę i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz za prawidłową realizację zawartej umowy i bezpośredni kontakt z Zamawiającym. 3. Program szkolenia powinien: 3.1. gwarantować uczestnikom rzetelne przygotowanie do samodzielnego uruchomienia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej, 3.2. uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia, 3.3. być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. oraz zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu MEN z dnia 18 sierpnia 2017r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2017r., poz. 1632), 3.4. gwarantować jego uczestnikom nabycie niezbędnej wiedzy, umiejętności i kompetencji do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej. W związku z powyższym, Wykonawca zapewnia, że każdy uczestnik szkolenia, w wyniku jego ukończenia osiągnie efekty uczenia się w postaci przyswojenia wiedzy, umiejętności i kompetencji na poziomie umożliwiającym samodzielnie wykonanie co najmniej następujących czynności: a)dokonanie wyboru optymalnej formy opodatkowania w zależności od profilu działalności gospodarczej; b)zarejestrowanie działalności gospodarczej; c)zarządzanie zasobami firmy; d)prowadzenie działań marketingowych firmy; e)stosowanie przepisów ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, Kodeksu spółek handlowych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu pracy; f)wykonywanie obowiązków przedsiębiorcy/ pracodawcy w szczególności wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego, Państwowej Inspekcji Pracy, pracowników; g)pozyskiwanie wsparcia z funduszy i instytucji wspierających rozwój przedsiębiorczości. 4. Program szkolenia powinien obejmować nie mniej niż poniżej wymienione zagadnienia: 4.1.MODUŁ I - Przedsiębiorczość podstawą działalności gospodarczej - 4 godziny zegarowe zajęć, który powinien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: 1)analiza własnych predyspozycji i możliwości w kontekście przedsiębiorczości; 2)motywacja do działania i osiągnięcia sukcesu; 3)analiza SWOT; 4)wizja i misja firmy; 5)metodologia tworzenia biznes planu; 6)radzenie sobie ze stresem i odpowiedzialnością; Zamawiający wymaga, aby osoba/y prowadząca/e Moduł I spełniała/spełniały następujące warunki: - posiadała/posiadały wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe, w zakresie zarządzania i marketingu lub przedsiębiorczości; - prowadziła/y co najmniej 3 szkolenia o tożsamej tematyce zawartej w module. 4.2. MODUŁ II - Formalno - prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej - 8 godzin zegarowych obejmujących co najmniej następujące zagadnienia: 1)prawne uwarunkowania prowadzenia działalności gospodarczej (podstawy prawa cywilnego oraz prawa pracy, podstawowe zasady wynikające z ustawy o swobodzie działalności w tym: koncesje, zezwolenia, licencje oraz działalność regulowana); 2)formy organizacyjno - prawne prowadzenia działalności gospodarczej; 3)prawo pracy i ubezpieczeń społecznych; 4)obowiązki wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego, Państwowej Inspekcji Pracy; 5)procedura rejestracji działalności gospodarczej ; 6)sporządzanie przykładowych wniosków związanych z rejestracją działalności gospodarczej; 7)podstawowe prawa i obowiązki pracodawcy i pracownika; Zamawiający wymaga, aby osoba/osoby prowadząca/e Moduł II - spełniała/spełniały następujące warunki: - posiadała/posiadały wykształcenie wyższe magisterskie, w zakresie prawa; - posiadała/y co najmniej 3 lata stażu pracy w zawodzie związanym z tematyką szkolenia zawartą w danym module. 4.3. MODUŁ III - Podstawy finansów i księgowości - 14 godzin zegarowych, obejmujących co najmniej następujące zagadnienia: 1)formy i zasady opodatkowania (m.in. podatek dochodowy, podatek VAT, Podatkowa Książka Przychodów i Rozchodów, ryczałt ewidencjonowany, karta podatkowa); 2)wybór formy opodatkowania w zależności od profilu działalności gospodarczej ; 3)podatki i ubezpieczenia społeczne; 4)sporządzenie przykładowej faktury VAT; 5)sposoby prowadzenia ewidencji księgowych. Zamawiający wymaga, aby osoba/y prowadząca/e Moduł III - spełniała/spełniały następujące warunki: - posiadała/posiadały wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe, w zakresie rachunkowości; - posiadała/y co najmniej 3 lata stażu pracy w zawodzie związanym z tematyką szkolenia zawartą w danym module. 4.4. MODUŁ IV - Źródła pozyskiwania środków w trakcie prowadzenia działalności gospodarczej 4 godziny zegarowe, obejmujących, co najmniej następujące zagadnienia: 1) wewnętrzne i zewnętrzne źródła finansowania przeznaczone na rozwój działalności gospodarczej w tym: dotacje z urzędu pracy dla osób bezrobotnych; 2)preferencyjne kredyty, leasing, pożyczki, poręczenia dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą; 3)finansowanie działalności gospodarczej z funduszy unijnych. Zamawiający wymaga, aby zajęcia szkoleniowe w Module IV - prowadziła/prowadziły osoba/osoby posiadająca/e co najmniej wykształcenie wyższe zawodowe, magisterskie lub podyplomowe z zakresu zarządzania i marketingu lub przedsiębiorczości; Ponadto Zamawiający wymaga, aby osoba/y prowadziła/y co najmniej 3 szkolenia o tożsamej tematyce zawartej w module. 4.5. MODUŁ V - Zarządzanie oraz działania marketingowe w firmie - 5 godzin zegarowych, obejmujących co najmniej następujące zagadnienia: 1)podstawy wiedzy o zarządzaniu firmą (informacja i komunikacja, styl kierowania, proces decyzyjny); 2)strategie marketingowe firmy; 3)promocja, reklama i utrwalenie wizerunku firmy; 4)tworzenie przewagi konkurencyjnej firmy; 5)1 godzina zajęć - spotkanie z przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą powyżej 5 lat. Przedsiębiorcą tym nie może być właściciel, pracownik bądź osoba prowadząca zajęcia z ramienia instytucji szkoleniowej. Zamawiający wymaga aby zajęcia szkoleniowe w V module - prowadziła/prowadziły osoba/osoby posiadająca/e co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie, w zakresie zarządzania i marketingu lub podyplomowe kierunkowe oraz prowadziła/y co najmniej 3 szkolenia o tożsamej tematyce zawartej w module. Wyżej wymienione wymogi nie obejmują przedsiębiorcy, który poprowadzi spotkanie z uczestnikami szkolenia na temat prowadzenia działalności gospodarczej. 5. Zamawiający wymaga, potwierdzenia przeprowadzenia poszczególnych zajęć (z Modułów od I do V) w dzienniku zajęć edukacyjnych każdorazowo po ich zakończeniu przez osobę prowadzącą zajęcia szkoleniowe;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 51000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Krajowy Ośrodek Rozwoju Społecznego
Email wykonawcy: marart@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Hallera 18
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23106.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23106.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 101220.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.