eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrapkowiceOrganizacja i przeprowadzenie 7 - dniowych warsztatów narciarskich (6 noclegów) dla max. 25-osobowej grupy dzieci i młodzieży (w wieku od 7 do 25 roku życia) z województwa opolskiego do miejscowości górskiej w Polsce - Tatry.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-17

Ogłoszenie nr 510028669-N-2020 z dnia 17-02-2020 r.

Powiat Krapkowicki: : Organizacja i przeprowadzenie 7 - dniowych warsztatów narciarskich (6 noclegów) dla max. 25-osobowej grupy dzieci i młodzieży (w wieku od 7 do 25 roku życia) z województwa opolskiego do miejscowości górskiej w Polsce - Tatry.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej - II edycja", realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503800-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Krapkowicki, Krajowy numer identyfikacyjny 53141253300000, ul. ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 074 300, e-mail inwestycje@powiatkrapkowicki.pl, faks 774 074 332.
Adres strony internetowej (url): www.powiatkrapkowicki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

: Organizacja i przeprowadzenie 7 - dniowych warsztatów narciarskich (6 noclegów) dla max. 25-osobowej grupy dzieci i młodzieży (w wieku od 7 do 25 roku życia) z województwa opolskiego do miejscowości górskiej w Polsce - Tatry.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IM.272.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Organizacja i przeprowadzenie 7 - dniowych warsztatów narciarskich (6 noclegów) dla max. 25-osobowej grupy dzieci i młodzieży (w wieku od 7 do 25 roku życia) z województwa opolskiego do miejscowości górskiej w Polsce - Tatry" (położonej odległości nie większej niż 45 km w linii prostej od Urzędu Miasta w Zakopanem ul. Tadeusza Kościuszki 13, 34 500 Zakopane) w ramach projektu pt. "Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej - II edycja" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 - 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VIII Integracja społeczna dla Działania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej. 1) Informacje ogólne: a) miejsce docelowe usługi: miejscowość górska w Polsce - Tatry (położona w odległości nie większej niż 45 km w linii prostej od Urzędu Miasta w Zakopanem ul. Tadeusza Kościuszki 13, 34 500 Zakopane) b) termin realizacji warsztatów: od 15 lutego 2020 r. do 21 lutego 2020 r. c) liczba dni warsztatów: 7 dni, w tym 6 noclegów. d) uczestnicy: dzieci i młodzież z województwa opolskiego w wieku od 7 do 25 lat. e) liczba uczestników: Warsztaty zostaną zorganizowane dla grupy maksimum 25 osób. f) środek transportu: autokar. g) miejsca wyjazdu oraz powrotu: Krapkowice i Zdzieszowice. h) udział w organizowanych przez Wykonawcę m.in. zajęciach z nauki i doskonalenia jazdy na nartach z wykwalifikowanymi instruktorami narciarstwa, wypożyczeniem sprzętu narciarskiego przez uczestników warsztatów (narty z wiązaniami, kijki, buty, kask, gogle narciarskie) wstępem na stoki z wyciągiem krzesełkowym i orczykowym, wyżywieniem oraz wyjazdami opisanymi w rozdziale II jest nieodpłatny dla uczestników warsztatów, a opłaty ponosi Wykonawca. 2) Program warsztatów: Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: a) zajęcia z nauki i doskonalenia jazdy na nartach z wykwalifikowanymi instruktorami narciarstwa, które będą odbywać się w wybranych 5 dniach podczas całego pobytu, tj. od 15 lutego 2020 r. do 21 lutego 2020 r. i muszą trwać minimum 4 godziny dziennie, w tym uwzględniać 30 minutową przerwę na spożycie ciepłego posiłku, który zapewnia uczestnikom Wykonawca, w których wezmą udział wszyscy uczestnicy warsztatów według następującego podziału na grupy i stopień zaawansowania: I grupa - stopień zaawansowania: początkujący, ilość osób: 5, II grupa - stopień zaawansowania: początkujący, ilość osób: 5, III grupa - stopień zaawansowania: początkujący, ilość osób: 5, IV grupa - stopień zaawansowania: początkujący, ilość osób: 5, V grupa - stopień zaawansowania: średniozaawansowany, ilość osób: 5, gdzie maksymalna liczba uczestników warsztatów w jednej grupie nie może przekroczyć pięciu osób, b) nieodpłatne dla uczestników warsztatów wypożyczenie sprzętu narciarskiego (narty z wiązaniami, kijki, buty, kask, gogle narciarskie) oraz nieodpłatnym dla uczestników warsztatów wstępem na stoki z wyciągiem krzesełkowym i orczykowym, c) zajęcia w grupach przewidziane dla wszystkich uczestników warsztatów, które muszą odbywać się w tym samym czasie, d) ciepły posiłek oraz napój podczas przerwy przewidzianej na każdych zajęciach dla każdego uczestnika warsztatów, e) dodatkową opiekę wychowawców oprócz instruktora podczas jazdy na stoku, f) zorganizowany przez Wykonawcę wyjazd do Kopalni Soli w Wieliczce (m.in. zwiedzanie trasą turystyczną, obiad dla uczestników warsztatów w jednej z restauracji w Kopalni Wieliczka), g) zorganizowany przez Wykonawcę wyjazd na Termy "Bania" w Białce Tatrzańskiej (minimum 3 godziny pobyt na Termach "Bania" w Białce Tatrzańskiej - w tym wstęp do Strefy Zabawy i Relaksu oraz ciepły posiłek i napój dla uczestników warsztatów), h) gry terenowe, i) zajęcia sportowe, j) organizacja dyskotek i ognisk, k) wyjścia w góry. 3) Zakwaterowanie: a) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom warsztatów zakwaterowanie w ośrodku, który musi spełniać wymogi dotyczące bezpiecznych i higienicznych warunków wypoczynku, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska oraz warunki higieniczno-sanitarne, określone w przepisach o ochronie przeciwpożarowej, ochronie środowiska i Państwowej Inspekcji Sanitarnej, b) Ośrodek powinien mieścić się w budynku o podwyższonym standardzie, posiadający pokoje (oddzielne dla chłopców i dziewcząt), wyposażone w łóżka lub tapczany jednoosobowe (nie dopuszcza się rozkładanych wersalek), szafki nocne, szafy, stoliki, krzesła, czystą pościel (kołdrę i poduszkę), bieliznę pościelową (poszwę na kołdrę i poduszkę), pełny węzeł sanitarny w pokojach - umywalka, WC, prysznic z bieżącą ciepłą i zimną wodą. c) Ośrodek winien być wyposażony w stołówkę, która mieści się na terenie infrastruktury, bazę świetlicową (ze sprawnym sprzętem audio-wizualnym) przystosowaną do prowadzenia zajęć rekreacyjnych wyposażoną w sprawne urządzenia rekreacyjno-sportowe (np.: stół do tenisa stołowego, stół bilardowy, gry planszowe i zręcznościowe itp.) 4) Wyżywienie: a) Wykonawca zapewni wyżywienie dla uczestników warsztatów w ilości minimum pięciu posiłków dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja oraz posiłek podczas zajęć narciarskich), przy czym w pierwszym dniu przyjazdu pierwszym posiłkiem będzie obiad (zorganizowany na trasie przejazdu na warsztaty), ostatnim posiłkiem, w dniu wyjazdu będzie ciepły obiad (zorganizowany na trasie przejazdu do domu). b) Na czas wyjazdów poza miejsce zakwaterowania oraz na drogę powrotną Wykonawca zapewni uczestnikom warsztatów stały dostęp do suchego prowiantu i ciepłe lub zimne napoje w zależności od warunków pogodowych. c) Wyżywienie powinno być zgodne z zasadami higieny żywienia określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.) w postaci urozmaiconych posiłków, odpowiadające normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogatych w witaminy, owoce i warzywa. 5) Transport: a) Wykonawca zapewni transport sprawnym technicznie autokarem z aktualnym przeglądem technicznym, ubezpieczonym, wyposażonym w sprawną i dostępną dla uczestników warsztatów toaletę, klimatyzację oraz sprawne pasy bezpieczeństwa, wyposażony w dostateczną liczbę miejsc siedzących zgodnie z liczbą przewożonych uczestników warsztatów, miejscem na bagaże. Autokar nie powinien być starszy niż 15 lat licząc od daty pierwszej rejestracji. (Wykonawca może zlecić dokonanie kontroli autokaru w dniu wyjazdu z i na warsztaty oraz przedłoży Zamawiającemu protokoły policji dopuszczające pojazd do przewozu dzieci). b) Wykonawca zapewni obsługę wykwalifikowanych kierowców. c) Wykonawca zobowiązany jest do organizacji przejazdów autokarem tylko w ciągu dnia (niedopuszczalny jest przejazd nocny). d) W przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewni zastępczy autokar na koszt własny, który zostanie podstawiony w miejsce awarii w czasie nie dłuższym niż 120 minut od wystąpienia jej wystąpienia. e) Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autokaru na miejsce zbiorki (wyjazd), na minimum 30 minut przed wyjazdem. Miejsca odjazdu autokaru z terenu Powiatu Krapkowickiego oraz powrotu zostaną ustalone między stronami na 2 dni przed wyjazdem. f) Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia każdego uczestnika warsztatów na kwotę co najmniej 30.000,00 zł na czas podroży i pobytu. Ubezpieczenie obejmuje okres od momentu przekazania uczestników warsztatów pod opiekę wychowawców warsztatów z miejsca zbiórki, do momentu odebrania uczestników warsztatów przez rodziców/opiekunów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników warsztatów w trakcie podróży oraz podczas pobytu uczestników warsztatów. 6) Ubezpieczenie i odpowiedzialność: a) Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia każdego uczestnika warsztatów na kwotę co najmniej 30.000,00 zł na czas podroży i pobytu. b) Ubezpieczenie obejmuje okres od momentu przekazania uczestników warsztatów pod opiekę wychowawców warsztatów z miejsca zbiórki, do momentu odebrania uczestników warsztatów przez rodziców/opiekunów. c) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników warsztatów w trakcie podróży oraz podczas warsztatów. 7) Kadra: Wykonawca zapewni kadrę warsztatów, sprawującą całodobową opiekę nad uczestnikami, która musi składać się z: a) kierownika warsztatów i dwóch wychowawców warsztatów spełniających warunki, o których mowa w Ustawie z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2019 r. poz. 1481 z późn. zm.), b) podczas organizacji zajęć z nauki i doskonalenia jazdy na nartach z wykwalifikowanymi instruktorami narciarstwa na stokach z wyciągiem krzesełkowym i orczykowym, która musi się składać z wykwalifikowanych instruktorów narciarstwa, gdzie jeden instruktor narciarstwa przypada na jedną pięcioosobową grupę uczestników warsztatów (na zajęcia z nauki jazdy na nartach - cztery grupy początkujące i jedna grupa średniozaawansowana). 8) Opieka medyczna, bezpieczeństwo: a) Wykonawca zapewni całodobowy dostęp do opieki medycznej zgodnie z wymogami art. 92c ust. 2 pkt 3 ustawy realizowany w ramach świadczeń opieki zdrowotnej udzielanych na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych lub na podstawie umowy zawartej z lekarzem, pielęgniarką lub ratownikiem medycznym, a przypadku zaistnienia potrzeby zapewnieni pomoc psychologa dla uczestników warsztatów podczas pobytu. b) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa podczas trwania warsztatów poprzez umożliwienie korzystania z kąpieliska spełniającego określone wymogi bezpieczeństwa i czystości wody oraz opiekę ratowników podczas kąpieli, a w szczególności bezpieczne korzystanie z wyznaczonego obszaru wodnego zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1482 z późn. zm.). c) Wykonawca zapewni uczestnikom warsztatów korzystanie wyłącznie z wyznaczonych obszarów wodnych, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1482 z późn. zm.), w obecności ratownika wodnego i wychowawcy warsztatów. d) Wykonawca zobowiązuje się do stosowania art. 92 I ust. 1 ustawy, który mówi iż każda osoba wchodząca w skład kadry warsztatów, która powzięła wiadomość o wypadku z udziałem uczestnika warsztatów, niezwłocznie udziela mu pierwszej pomocy i zapewni opiekę, a w razie potrzeby powiadamia podmioty ustawowo powołane do niesienia pomocy osobom w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i w sytuacji wypadku, podczas trwania warsztatów, niezwłocznie zawiadomi osoby i podmioty wymienione w art. 92I. ust. 2 ustawy (dalszy sposób procedowania określa art. 92I ust. od 3 do 10 ustawy). e) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpieczeństwa podczas pobytu w górach i na stokach narciarskich, w myśl Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie i ratownictwie w górach i na zorganizowanych terenach narciarskich (Dz.U. z 2019 r. poz. 1084), Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie określenia stopni zagrożenia lawinowego oraz odpowiadających im zaleceń dla ruchu osób (Dz. U. Nr 299, poz. 1777). 9) Pozostałe obowiązki wykonawcy a) prowadzenie dla każdego uczestnika warsztatów kart kwalifikacyjnych wypoczynku otrzymanych od Zamawiającego, a po zakończeniu warsztatów przechowywanie ich w wyodrębnionej dokumentacji źródłowej, zamkniętej sporządzonym sprawozdaniem przez okres 5 lat, b) prowadzenie przez kierownika warsztatów dziennika zajęć realizowanych podczas warsztatów, c) informowanie rodziców, opiekunów prawnych uczestnika warsztatów oraz Zamawiającego o warunkach organizacji warsztatów, w szczególności o terminie, miejscu warsztatów, jego programie i regulaminie - ten obowiązek będzie realizowany przy współudziale Zamawiającego poprzez osoby do tego upoważnione, d) wykorzystywanie logo Zamawiającego i oznaczanie dokumentów dotyczących organizacji wycieczki znakiem Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich, oficjalnym logo promocyjnym Województwa Opolskiego oraz logotypem "Opolskie dla rodziny" również na oficjalnej korespondencji związanej z realizacją wycieczki, e) zgłoszenie organizacji wycieczki kuratorowi właściwemu ze względu na siedzibę Zamawiającego, f) przestrzeganie reguł informowania o projekcie oraz informowania uczestników wycieczki o współfinansowaniu Projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, g) stały kontakt z Zamawiającym w trakcie trwania wycieczki, h) informowanie Zamawiającego o pojawiających się problemach i innych zagadnieniach istotnych dla realizacji wycieczki, i) przestrzeganie zasad przetwarzania danych osobowych niezbędnych dla celów realizacji przedmiotu zamówienia, tj. zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) oraz z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1781 ze zm.). Zakres przetwarzania danych osobowych określa odrębna umowa z Wykonawcą o powierzenie przetwarzania danych osobowych, j) wymienione w ust. 4 i 6 zobowiązania nie wykluczają używania na dokumentach związanych z realizacją wycieczki logo i danych na temat Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 63500000-4


Dodatkowe kody CPV: 63510000-7, 63515000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44950.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Turystyczną JURKOWSKI Wojciech Jurkowski
Email wykonawcy: rezerwacja@owjurkowski.pl
Adres pocztowy: Os. Sikory 41
Kod pocztowy: 34-453
Miejscowość: Ochotnica Górna
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44950.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.