Ogłoszenie z dnia 2019-02-15
Ogłoszenie nr 510029978-N-2019 z dnia 15-02-2019 r.
Szpital Powiatowy w Wyrzysku Sp. z o.o.: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku, implantów do rekonstrukcji ACL, zestawów do szycia łąkotki, kotwic mocujących, śrub tytanowych oraz drenów do pompy artroskopowej 10 K dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o. o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 659889-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Powiatowy w Wyrzysku Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30145785000000,
ul. ul. 22 Stycznia
41,
89-300
Wyrzysk, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
67 286 26 22, e-mail
zp@szpitalwyrzysk.com, faks
67 286 24 63.
Adres strony internetowej (url): http://www.szpitalwyrzysk.com
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Podmiot leczniczy utworzony przez spółkę prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku, implantów do rekonstrukcji ACL, zestawów do szycia łąkotki, kotwic mocujących, śrub tytanowych oraz drenów do pompy artroskopowej 10 K dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o. o.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/382-15/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: dla części zamówienia oznaczonej Pakiet nr 1: zdeponowanie u Zamawiającego podstawowego zestawu implantów wraz z zestawem narzędzi (instrumentarium) do ich zakładania oraz śrub tytanowych, a także dostawa implantów i śrub tytanowych na każdorazowe zamówienie ilościowo-asortymentowe Zamawiającego wynikające z "Protokołu zużycia implantów", dla części zamówienia oznaczonej Pakiet nr 2: sukcesywna dostawa drenów do pompy artroskopowej 10 K. ; dla części zamówienia oznaczonej Pakiet 3-12 sukcesywna dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV: 33183100-7, 33162000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9750.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Linvatec Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10530
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7600.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Linvatec Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8208
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawa PZP |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet 4 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawa PZP |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet 5 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawa PZP |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet 6 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawa PZP |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet 7 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawa PZP |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet 8 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawa PZP |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet 9 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
283.84
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Asclepios S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
306.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WOFiTM/29/2025/TP - Dostawa komponentów i opakowania do Indywidualnego Zestawu Profilaktycznego
- Dostawa produktów leczniczych dla Schroniska dla zwierząt przy ul. Kobylepole 51 w Poznaniu w roku 2025
- Dostawa nici chirurgicznych i mikrochirurgicznych
- Dostawa narzędzi laparoskopowych, siatek przepuklinowych oraz staplerów do SPZOZ w Krasnymstawie
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- dostawa obłożeń operacyjnych, materiałów pielęgnacyjnych i rękawic
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.