Ogłoszenie z dnia 2020-02-19
Ogłoszenie nr 510030182-N-2020 z dnia 19-02-2020 r.
Nadleśnictwo Goleniów: Budowa drogi leśnej stanowiącej dojazd przeciwpożarowy nr 4 w leśnictwie Borowik o długości w km 0+000,00 do 2+2428,71
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 638892-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Goleniów, Krajowy numer identyfikacyjny 81053911400000,
ul. ul. Parkowa
1,
72-100
Goleniów, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
091 4182856, 4182459, e-mail
goleniow@szczecin.lasy.gov.pl, faks
914 182 919.
Adres strony internetowej (url): http://www.goleniow.szczecin.lasy.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Goleniów - Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi leśnej stanowiącej dojazd przeciwpożarowy nr 4 w leśnictwie Borowik o długości w km 0+000,00 do 2+2428,71
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.2.11.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową: Budowa drogi leśnej stanowiącej dojazd przeciwpożarowy nr 4 w leśnictwie Borowik o długości w km 0+000,00 do 2+2428,71 o nawierzchni tłuczniowej, na terenie działek nr 101/1, 102/2, 121/4, 122/1, 123/1, 124/1, 145/3 obręb geodezyjny Babigoszcz, gmina Przybiernów oraz działek nr 74, 103, 104, 101/3, 102/1, 123/3, 124/2, 145/5, 146, 172/5 obręb geodezyjny Krokorzyce, gmina Stepnica - na podstawie projektu budowlanego oraz decyzji pozwolenia na budowę nr 425/2018 z dnia 03.07.2018 r., znak spr: WAB.6740.444.02.2018.MP. Zamawiający po wytyczeniu geodezyjnym drogi w terenie przez Wykonawcę dokona wycinki drzew. Wykonawca zobowiązany będzie oczyścić teren z pozostałości po wycince drzew, a karpy wywieść we wskazane przez Zamawiającego miejsca. 1) Parametry techniczne projektowanego dojazdu pożarowego: o Rodzaj drogi - dojazd pożarowy o Projektowana prędkość 30km/h, o Kategoria obiektu IV, XXV o Na całej długości w planie sytuacyjnym projektuje się jezdnię o nawierzchni tłuczniowej o szerokości jezdni 3,0 (w obrębie mijanek), 3,50 m (na odcinku bez mijanek), o spadku poprzecznym nawierzchni 3%. o Na całej długości w celu bezpiecznego minięcia się pojazdów nadjeżdżających z przeciwka usytuowano mijanki o szerokości 3,0 m oraz długości minimum 23,00 m. Mijanki zakończone skosami 1:7. Odległości pomiędzy mijankami jest nie większa niż 300 m od siebie. Szerokość jezdni w obrębie mijanki wynosi 6,00 m. o Wzdłuż projektowanego ciągu głównego zaprojektowano trzy składnice o wymiarach 25,00x9,75 m; 30x9,75 m, 25,00x 9,75 m o nawierzchni z płyt betonowych typu YOMB wypełnione piaskiem. o Po obu stronach drogi zaprojektowano pobocze gruntowe szerokości 0,75 m o spadkach poprzecznych 8%. o Zjazdy z dróg publicznych zaprojektowano o szerokości jezdni 3,5 m i promieniach wyokrąglających R=5 m. Droga na początku odcinka km 0+000 do km 0+025 wykonana zostanie z kostki granitowej łupanej koloru szarego, fugi wypełnione betonem. Pobocza przy włączeniu do dróg powiatowych zostaną utwardzone kostką granitowa łupana koloru szaro-rudego. o Na całej długości po obu stronach drogi leśnej w granicach pasa drogowego projektuje się zjazdy do przyległych kwartałów leśnych o nawierzchni tłuczniowej o promieniach skrętu R=5, R=6, R=8, R=9,0 m R-11,0 m, R=13 i R=15,0 m. o Odwodnienie projektowanej drogi przewidziano poprzez powierzchniowe odprowadzenie wody do istniejących rowów, które zostaną poddane renowacji bodź rozprowadzenie wody poprzez pobocza w teren przyległy drodze. o Warstwy nawierzchni drogi należy rozłożyć rozściełaczem. W przypadku rozbieżności miedzy projektem budowlano a wykonawczym, za wiążący uznaje się projekt wykonawczy. Konstrukcje drogi: Konstrukcja jezdni w km 0+000,00 - 0,025,00: - kostka granitowa łupana 15/17 barwy szarej wypełnionej betonem C16/20- 15/17 cm - podbudowa pomocnicza z betonu C16/20 - 5 cm - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego #0/63 kategorii C90/3 - 18 cm - warstwa odsączająca z piasku - 15 cm Przekrój poszerzeń, mijanek, jezdni w km 0+025,00 - 2+428,71: - warstwa ścieralna z kruszywa łamanego #0/31,5 z przekruszenia skały litej - 9 cm - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego #0/63 kategorii C90/3 - 18 cm - warstwa odsączająca z piasku - 15 cm Konstrukcja składnic: - płyty betonowe typu YOMB wypełnione pisakiem - 12,5 cm - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego #0/63 kategorii C90/3 - 18 cm - warstwa odsączająca z piasku - 15 cm Konstrukcja poboczy utwardzonych z kostki granitowej łupanej - kostka granitowa łupana 15/17 barwy szaro-rudej wypełnionej betonem C16/20 - 15/17 cm - podbudowa pomocnicza z betonu C16/20 - 5 cm - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego #0/63 kategorii C90/3 - 18 cm - warstwa odsączająca z piasku - 15 cm Wykonawca nie będzie obowiązany do utylizacji karpiny pozyskanej z pasa przeznaczonego pod budowę drogi. Będzie natomiast zobowiązany do wykarczowania, wywiezienia i złożenia karpin w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: o Projekt budowlany (załącznik nr 3 do SIWZ), o Projekt budowlano-wykonawczy (załącznik nr 4 do SIWZ), o Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 5 do SIWZ), o Przedmiar robót (załącznik nr 2 do SIWZ). Załączony do SIWZ przedmiar ma charakter pomocniczy i informacyjny przy sporządzaniu oferty. Dla prawidłowego przygotowania oferty zaleca się analizę dokumentacji projektowej, STWiOR. o Decyzja nr 1/2019 o Środowiskowych uwarunkowaniach bez przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko znak AOŚ.6220.4.11.2017.2018.AS z dnia 02.03.2018 r. wydania przez Burmistrza Miasta i gminy Stepnica (załącznik nr 16 do SIWZ), o Decyzja nr 425/2018 w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i wydania pozwolenia na budowę na realizację przedsięwzięcia, znak WAB.6740.444.02.2018.MP, nr 13972 z dnia 03.07.2018 r. (załącznik nr 15 do SIWZ), wraz ze sprostowaniem z dnia 10.08.2018 r. znadk spr. WAB/6740.444.03.2018.MP´ o Decyzja nr 9/2018 lokalizacji inwestycji celu publicznego AOŚ.6733.12.13.2017.2019.MK z dnia 17.04.2018 r. (załącznik nr 17 do SIWZ), o Opinia geotechniczna, dokumentacja badań podłoża gruntowego - (załącznik nr 18 do SIWZ) - wraz z decyzją zatwierdzającą projekt ważną do dnia 30.12.2020 r. o Tabela robót ziemnych (załącznik nr 19 do SIWZ). o Decyzje znak spr. WDP.673.51.2017.RŁ i WDP.673.52.2017.RŁ z dnia 11.01.2018 r. wydane przez Zarząd Powiatu w Goleniowie dot. lokalizacji zjazdów publicznych. (załącznik nr 21). 3) Zamawiający informuje, ze na wniosek Wykonawcy istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z lokalizacją i przebiegiem drogi. 4) Do wykonania nawierzchni należy użyć kruszywo wyłącznie pochodzenia naturalnego (nie odpadowe). 5) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami obowiązującymi w PGL LP, a w szczególności: o Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej; o Decyzją pozwolenia na budowę nr 425/2018, WAB.6740.444.02.2018.MP, nr 13972 z dnia 03.07.2018 r.; o Projektami budowlano-wykonawczymi, wytycznymi Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz niniejszą SIWZ; o W oparciu o wskazania Zamawiającego ustalone w trakcie realizacji zamówienia. o Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.); o 6) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych zakupionych przez siebie, gwarantujących odpowiednią jakość o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. . 7) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania się i wypełniania zapisów zawartych w decyzjach posiadanych przez Zamawiającego w zawiązku z realizacją przedmiotu zamówienia w terminach określonych tymi decyzjami. 8) Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 9) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Goleniów - teren leśnictwa Borowik. 10) Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45233120-6 -Roboty w zakresie budowy dróg. 45100000-8 -Przygotowanie terenu pod budowę. 45111200-0 -Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112210-0 -Usuwanie wierzchniej warstwy gleby. 45233000-9-Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg. 45233140-2 - Roboty drogowe 45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 2. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na obsłudze ciężkiego sprzętu budowlanego m.in. maszyn budowlanych takich jak: walce statyczne równiarki samojezdne, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.). 3. W terminie nie późniejszym niż 3 dni przed dniem podpisania umowy, Wykonawca ma obowiązek przedłożyć do zatwierdzenia Zamawiającemu i inspektorowi nadzoru harmonogram rzeczowo - finansowy (w formie pisemnej i elektronicznej), przedstawiający planowane wykonanie robót i ich finansowanie. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo - finansowym musi być rozbity na elementy robót, czas realizacji, koszty finansowe. 4. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca bezzwłocznie ma obowiązek informowania Zamawiającego o szczególnych, prawdopodobnych, nie tylko o aktualnych ale i o przyszłych wydarzeniach lub okolicznościach, które mogą niesprzyjająco wpłynąć na realizację umowy lub ją opóźnić. W tym wypadku, lub jeśli Zamawiający stwierdzi, że harmonogram nie odpowiada możliwemu do dotrzymania postępowi prac (zgodnego z przyjętym harmonogramem), Wykonawca ma obowiązek przedstawić nowy harmonogram uwzględniający stan faktyczny zaangażowania prac i uzgodnione z Zamawiającym i inspektorem nadzoru nowe terminy wykonania i płatności. 5. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie. 6. Wykonawca udzieli na cały przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego protokołu (bez uwag) lub więcej - w przypadku chęci uzyskania przez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznawanych w ramach jednego z kryteriów oceny ofert tj. wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (rozdział 14 SIWZ) okres rękojmi będzie równy okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. 7. Wykonawca przed składowaniem lub wbudowaniem (jeżeli Wykonawca nie będzie ich składował) w obiekt określonego materiału lub urządzenia uzyska akceptację Inspektora nadzoru, co do ich zgodności z dokumentacją projektową oraz przyjętym standardem użytkowym, potwierdzoną wpisem do dziennika budowy. 8. W przypadku wątpliwości, co do jakości użytych materiałów, bądź jakości wykonania robót, Zamawiający przeprowadzi stosowne badania przez niezależne, wybrane przez Zamawiającego laboratorium. Jeżeli w rezultacie przeprowadzenia tych badań okaże się, że zastosowane materiały bądź wykonanie robót jest niezgodne z umową, sztuką budowlaną lub przepisami prawa, Wykonawca zobowiązany będzie do doprowadzenia do zgodności wbudowanych materiałów i wykonanych robót zgodnie z SIWZ, w tym dokumentacją projektową. Jednocześnie koszty badań dodatkowych, w niniejszym wypadku obciążają Wykonawcę. Jeśli wyniki badań wykażą, że materiały bądź wykonanie robót są zgodne z przedmiotem zamówienia, to koszty tych badań obciążają Zamawiającego 9. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy 10. Wykonawca gwarantuje, że maszyny i inne urządzenia techniczne, wykorzystywane przez Wykonawcę oraz jego podwykonawców do realizacji przedmiotu zamówienia będą: 1) spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy przez cały okres ich użytkowania, 2) utrzymywane w stanie sprawności technicznej i czystości zapewniającej użytkowanie ich bez szkody dla bezpieczeństwa i zdrowia osób je eksploatujących oraz środowiska przyrodniczego, w którym realizowane są prace; 3) posiadać aktualne atesty, świadectwa dopuszczenia do eksploatacji, itp. o ile są wymagane przez odpowiednie przepisy prawa. 11. Jeśli w dokumentacji przetargowej, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Udowodnienie równoważności zaoferowanych materiałów należy do Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że oferowanego przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w tym do wykazania równoważności materiałów w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej. 12. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca składa wykaz zawierający nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, o ile są już znane. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych w powyższym wykazie w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1. lit. a) i b) lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Wyżej opisane zasady stosuje się wobec dalszych podwykonawców. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń albo sprzeciwu, a także terminy na zgłoszenie zastrzeżeń albo sprzeciwu określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 14. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia w podziale na części.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45112210-0, 45233000-9, 45233140-2, 45233150-5, 45233100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budowa drogi leśnej stanowiącej dojazd przeciwpożarowy nr 4 w leśnictwie Borowik o długości w km 0+000,00 do 2+2428,71. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1297022.84
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TRANS-MASZ PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTU I MASZYN DROGOWYCH SPÓŁKA AKCYJNA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1595338.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Wdrożenie systemu zabezpieczenia danych, kopii bezpieczeństwa i zasilania awaryjnego
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.