Ogłoszenie z dnia 2020-02-19
Ogłoszenie nr 510030372-N-2020 z dnia 19-02-2020 r.
Zespół Żłobków m.st. Warszawy: Usuwanie awarii instalacji elektrycznych w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Żłobki na start
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 633846-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Żłobków m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 01571911300000,
ul. Belgijska
4,
02-511
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 5652355, 5652350, e-mail
zam.publ@zlobki.waw.pl, rponiatowski@zlobki.waw.pl, faks
022 8450714.
Adres strony internetowej (url): www.zlobki.waw.pl
Adres profilu nabywcy: www.zlobki.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie awarii instalacji elektrycznych w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZŻ-ZP.26.54.19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii instalacji elektrycznych w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wspólny Słownik Zamówień: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych 4. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a PZP i 36 ust. 2 pkt 8a PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie wszelkich czynności w ramach zamówienia publicznego związanych z usuwaniem awarii instalacji elektrycznych - jeżeli wykonywanie tych czynności będzie zawierało ceny stosunku pracy (nie dot. czynności wykonywanych przez kierownika robót oraz przypadku, w którym w/w czynności wykonuje osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą tj. Wykonawca zamówienia). Zamawiający wymaga aby zatrudnienie przy realizacji zamówienia trwało w całym okresie wykonywania zamówienia, w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę / Podwykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca / Podwykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 29 ust 3a PZP, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na okres co najmniej 24 miesięcy. Gwarancja jakości obejmuje wykonane prace i wbudowane materiały oraz dostarczone i / lub zamontowane / wbudowane urządzenia. 6. Przedmiot zamówienia w Żłobkach nr 66, 67, 68 będzie realizowany na potrzeby projektu: pt. "Żłobki na start" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020, Osi Priorytetowej VIII "Rozwój rynku pracy" Działania 8.3 "Ułatwianie powrotu do aktywności zawodowej osób sprawujących opiekę nad dziećmi do lat 3", Poddziałania 8.3.2 "Ułatwienie powrotu do aktywności zawodowej w ramach ZIT" Projekt nr: RPMA.08.03.02-14-b153/18.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50710000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
273008.13
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZIMB-AD Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
147600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- WykonanieUsługiObejmująceZakresemPrzeglądyTech.,CzynKonserwac, NaprawySyst.SSP,Oddym,Oświetl.Ewakuac,SystemówDetekcjiGazówOraz StałychUrządzeńGaśniczychWbud.adm.przez41BLSzwDęblinieZpodzNa zadania
- 20/PA/2025 Roboty budowlane w branży elektrycznej - drobne, naprawy, remonty, bieżąca konserwacja oraz pogotowie techniczne w nieruchomościach zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Konserwacja systemów wentylacji i klimatyzacji oraz instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z zapewnieniem pogotowia technicznego w budynku i na posesji Sądu Rejonowego w Białymstoku
- Konserwacja urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacji
- Serwis wentylacji mechanicznej w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Krakowie
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.